Niin hankala ja tyhmä, että kannattaa unohtaa minut nainen. Ellet sitten sattumalta pidä aivan mahdottoman vaikeista haasteista. Mieheltä, en kerro keneltä, enkä kommentoi.
Olen omasta mielestäni
37
460
Vastaukset
- Anonyymi00001
jos niin haluaa katsoa joku viea<llinen hammas niin... kuvan ja niin oikea...
- Anonyymi00002
Niin omasta mielestä.
- Anonyymi00003
Hankala ja vaikea luonne oot joo. Mutta itsetutkiskelun kautta varmasti saat taklattua nuo sun haasteet. Kyllä ihminen voi muuttua niin halutessaan. Tsemppiä sulle!👍
- Anonyymi00004
Oletko se mies jolla on vasemman puoleisesta kulmahampaasta pieni pala pois?
- Anonyymi00005
Ja oikea palli hieman vasenta pienempi?
- Anonyymi00011
Anonyymi00005 kirjoitti:
On kolme kappaletta palleja, aivan kuin olympialaisissa.
- Anonyymi00013
Anonyymi00005 kirjoitti:
😅😅
- Anonyymi00029
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kaikilla on varmasti aivan symmetriset ne tai olette arvokkaita muuten, halaus
- Anonyymi00006
Olet aivan oikeassa, koska olen aina ajatellut etten jaksa enää yhtään sellaista ihmistä, joka on todella haastava. Olen niin tottunut ihanaan hiljaiseen elämääni, etten halua kuin yhden uuden ikäiseni, jonka kanssa olisimme harrastuskavereita!
- Anonyymi00007
uuden suunnilleen ikäiseni ystävän
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
uuden suunnilleen ikäiseni ystävän
Parisuhteeni oli haastava ja siksi päätin jo kun erosin, etten halua uutta parisuhdetta enää koskaan kenenkään kanssa! Ja se päätös pitää!
- Anonyymi00015
Esim. Sulkapalloa kerran viikossa?
- Anonyymi00023
Anonyymi00015 kirjoitti:
Jotenkin sai tämä kommentti hymyn huulille 😁 En oikein tiedä miksi.
- Anonyymi00030
Anonyymi00015 kirjoitti:
Aina yhtä tuoreita heittoja palstaäijälle
- Anonyymi00008
mutta niin onko hauska tuijottaa jotain omasa jotain niin irroitettua omaa hammasta lääkärin pöydällä, että tuollainen
- Anonyymi00009
olet raskasta seuraa kuule
- Anonyymi00014
Jos se kävi Helmiäisessä, niin on vieläkin sellaiset tropit, että puhuu sekavia.
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Jos se kävi Helmiäisessä, niin on vieläkin sellaiset tropit, että puhuu sekavia.
en tiedä mutta minä voisin käydä!
- Anonyymi00012
Pankkisalaisuuksia harvoin kommentoidaankaan.
- Anonyymi00017
Olemme molemmat luonnevikaisia. Sinulla vain on käynyt parempi tuuri elämässäsi. Onnittelut siitä.
- Anonyymi00018
Kenelles tää nyt oli tarkoitettu?
- Anonyymi00019
Mitä tappelette täällä jatkuvasti.
Uppoaa ja menee kerralla koko kirja.
Alison Espach
Hääväkeä.
Kirja sekä naurattaa että itkettää, ja kirjan huumori on välillä aika mustaa. Juuri näistä syistä tulet pitämään siitä. Viimeisen sivun kääntö ei haittaa. Suunnitteilla elokuva tästä ja käännetty monille kielille. Absurdin humoristinen satunnaisista kohtaamisista jotka voivat muuttaa elämän suuntaa. - Anonyymi00020
Hankala ja tyhmä, on siinä haasteita kyllä...
- Anonyymi00021
Haluatko et unohdan kokonaan?
Et siis itse välitä yhtään.
Noh, jos noin toivot niin oo ilman sitten.- Anonyymi00024
Mikset kysy tätä henkilökohtaisesti? Voisi saada vähän vettä myllyyn ja pyörä pyöriä nopeammin.
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Mikset kysy tätä henkilökohtaisesti? Voisi saada vähän vettä myllyyn ja pyörä pyöriä nopeammin.
Jatkan että tiedät kuitenkin mun tunteet sua kohtaan. Koska… energy never lies.
- Anonyymi00035
Anonyymi00025 kirjoitti:
Jatkan että tiedät kuitenkin mun tunteet sua kohtaan. Koska… energy never lies.
Tiedänkö, mistä sen tietäisin?
Osaat kai ite sanoa suoraan edes jotain. - Anonyymi00036
Anonyymi00024 kirjoitti:
Nyt olis tarvinu sen haastavan ihmisen tässä viressä.
- Anonyymi00022
Siinäkinhän me täydennetään toisiamme.
- Anonyymi00026
Jos joku anonyymisti kertoo täällä olevansa tyhmä ja hankala, niin naiset villiintyy siitä kirjoituksesta. Mitä niin kuin oikeasti haluatte ihmissuhteelta? Haasteita toisen ihmisen muodossa?
- Anonyymi00027
Tääkin anonyymi aloitus taisi olla ”palstaguben” keksitty puheenvuoro. Ehkä kenties hyvää tarkoittaen toisen puolesta kuitenkin?
Toivon ettei kukaan ajattele itsestään niin negatiivisesti.
- Anonyymi00028
No kun elämä on muutenkin ollut aina haasteita täynnä ja on edelleen tietyllä tavalla, hän kyllä tietää jos on oikea.. niin kannattaako sitä nyt enää helppommaksi muuttaa!
Tiedossa on, sillä kyllähän minä ihmisestä näen vähän enemmän kuin hän luulisi pelkällä pinta katsauksella.
Ei anneta sen kuitenkaan estää eihän?!
Sillä pitäähän elämässä aina olla jonkun verran haasteitakin ihan sanoisin puolin ja toisin.- Anonyymi00034
Kyllä. Mikään hyvä ei varmaan tule sillä tavalla helposti. Täytyy sietää myös.
- Anonyymi00031
😂😛
- Anonyymi00032
Tämä oli ihana 😂 Olet kuin minä.
- Anonyymi00033
Vain omasta mielestä, vai onko joku väittänyt niin? Kukaan ei ole täydellinen.
- Anonyymi00037
Näätänä olet, näätännäs, niin.
Jeesus Kristus on Kuningas, ole rauhassa. Amen.
https://m.youtube.com/watch?v=mnZBZH-xqUs
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m644021Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163825Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3993619Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o823437Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363189Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582678- 502655
- 1212542
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise142209Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182199