Tyotan rekisteröinnit sakkaa euroopassa

Anonyymi-ap

Ruma mahalasku Toyotalla tammikuussa 2026. -14.3% laskua edellisvuoteen vastaavaan aikaan verrattuna. Apuva, nyt huonosti

20

223

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Lexuksen mallisto ei kiinnosta ostajia, - 30 %

• Anonyymi00002

Kohta tapahtuu massiivinen Toyotan (Suzukin) sähköautotsunami, joka tuhoaa muut rupumerkit.

• Anonyymi00003

Enpä usko muita rupumerkkejä löytyvänkään.

• Anonyymi00004

Taasko se tsunami on tulossa, monta kertaa lupailtu ja vuosia kulunut, mutta tuloksena on ollut vain pelkkä tuhnu!

• Anonyymi00005

Toyotan sähköautot on todella iso pettmys.
      Hintoja lasketaan että edes joku holis.
      Silti myynti vain laskee.

• Anonyymi00006
      • Anonyymi00007

• Anonyymi00008

Ja se viimeinen autoatka on yleensä Mersulla ja hyvä niin. Pääsee edes kerran kunnon autoon.

Suomessakin Toyotan myynnin pudotus viime vuonna oli noin 9%.

• Anonyymi00009

Mistä saa ostaa "Tyotan" ja mikä se on?

• Anonyymi00010

Mikä on oikea Toyota? Ettei vain osta Subarua tai Suzukia.

• Anonyymi00011

Kohta julkaistaan helmikuun luvut eu-alueella rekatuista autoista. EDESSÄ KYLMÄÄ KYYTIÄ TOYOTALLE. Taisto

• Anonyymi00012

Toyotakuskit vääjäämättä ikääntyy kuten toki muidenkin autojen kuskit, mutta toyota kuskien keski-ikä on jossain banaaninkuoren ja haudan välissä...

• Anonyymi00013

Heikko laatu ei kelpaa ostajille

• Anonyymi00014

Minä en osta Toyotaa koska samalla rahalla saa aidon ranskalaisen auton! Taisto

• Anonyymi00015

Itse asiassa sillä rahalla saa pari ranua joissa luultavasti on paremmat ajo-ominaisuudet ja sinkkkikori.

toisaalta, yksikin riittää. Minä olen tullut siihen tulokseen että Renaultissa ei ollutl yhtään enempää pikkuvikoja kuin tämän hetken "laadukkaaassa autossa" ja että Relllussa niiden korjaus maksoi marmoritiskilläkin vain puolet siitä mitä "laatuautossa".

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Itse asiassa sillä rahalla saa pari ranua joissa luultavasti on paremmat ajo-ominaisuudet ja sinkkkikori.

toisaalta, yksikin riittää. Minä olen tullut siihen tulokseen että Renaultissa ei ollutl yhtään enempää pikkuvikoja kuin tämän hetken "laadukkaaassa autossa" ja että Relllussa niiden korjaus maksoi marmoritiskilläkin vain puolet siitä mitä "laatuautossa".

Odotellaan helmikuun rekisteröintilukuja. -14.3% eu-alueella tammikuussa Toyotalle!

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Odotellaan helmikuun rekisteröintilukuja. -14.3% eu-alueella tammikuussa Toyotalle!

Mmaailman ylivoimaisella ykkösellä on tietenkin ylivoimaisesti suurimmat myyntiluvut. 2.3 miljoonaa enemmän kuin sillä euroopan epäonnistuneella, ei jätä kylmäksi!

• Anonyymi00018

Helmikuun luvut ovat nyt kirjoissa ja kansissa. Toyotan myynnin sakkaus jatkuu? Taisto

• Anonyymi00019
      • Anonyymi00020

Oliko se vikavagen joka sulkee jo tehtaitaan Saksassakin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      89
      4694
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      113
      3872
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      191
      3723
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      73
      2123
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1941
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      79
      1298
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      130
      1192
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      155
      1147
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1055
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      30
      924
    Aihe