Mahtuisi sinun elämääsi lopulta?
Minäkäänkö en
14
352
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kukaan ei tollo tiedä kuka olet ja kenestä puhut!
- Anonyymi00002
ei voi sanoa muuta kuin, että ole avoimempi kenelle ja keneltä, nämä hapuilut eivät ole koskaan järkeviä, aloittaja voi miettiä onko hän vai ei ?
- Anonyymi00003
Oon niin samaa mieltä. Ei ollut multa.
- Anonyymi00004
Jos sä tahdot niin.... 🤗 mutta tämä päättyy että jos et livessä uskalla niin ei sitten missään
- Anonyymi00005
Kyllä vaan mahtuisit
- Anonyymi00006
Etajdu, itsepähän minut jätit
- Anonyymi00007
Määrittele elämä 🤔?
- Anonyymi00008
täytyy sanoa että olen traumatisoitunut miehistä joidennykkösnainen on äiti elävänä tai kuolleena. on minullakin poikia ja tiedän että velvollisuutenani on Luovuttaa ykkösnainen titteli heidän onnensa takia. näin se on. jos 30 mies raahaa aina äitinsä mukaan romanttisille viikonlopuille ei kauhean kiva. tai jos joka viikonloppu on..... ja äidin kuva pitää olla vielä olohuoneessa ettei ikävä iske..... no no no. never again
- Anonyymi00013
oops, jos nspanuora ei ole vielä
30 katkennut, todellakaan sellaista miestä ei kannata riipoakiveksi ottaa👍
- Anonyymi00009
Elämään minun näköistä elämää? Mahtuisit.
- Anonyymi00010
Olisit...mutta näin sitten...
- Anonyymi00011
Riippuu siitä oletko hyvå vaiko paha ihminen. Mistäpä minä sen voisin tietää?
- Anonyymi00012
Olisit tullut...
- Anonyymi00014
Se nainen voisi olla elämässäni, mutta tunnen itseni jotenkin niin tyhjäksi ja ontoksi. Vähän kuin minussa ei olisi tarpeeksi mitä tuntea ja rakastaa. Olisi ihanaa kun hän tuntisi minut ja voisi pitää minusta, mutta tunnen siis olevani liian vähän. Kuin olisin epätodellinen. Mieheltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan1711303Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv8210445- 514523
- 244227
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni164162Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv363970Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h573869No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol413693- 583420
- 423105