Unohtamaan sinut. Kerro miksi se on niin vaikeaa?
Jos pystyisin vaan
19
442
Vastaukset
- Anonyymi00001
Koska tiedät pohjimmiltasi että mä en oo paha ihminen ❤️
- Anonyymi00002
Pohjimmiltani haluaisin ettei niin olisi mutten luota siihen että niin olisi.
- Anonyymi00010
Anonyymi00002 kirjoitti:
Mä voin auttaa teitä ja se menee näin
https://youtu.be/qrWN8hu-VWo?si=094kLb4HJla4EMJX - Anonyymi00014
Anonyymi00002 kirjoitti:
"Ollako vai eikö, siinä pulma” on sitaatti William Shakespearen tragediasta Hamlet
- Anonyymi00017
Anonyymi00002 kirjoitti:
Unohda sitten.
- Anonyymi00003
liikaa pahoja asioita minusta oli tulla paha niiden takia. :) en kaipaa entisen elämän triggeröiviä sekasikiöitä elämääni enää sotkemaan yhtäkään.
- Anonyymi00004
Koska rakkautenne on lujaa miehen ja naisen välinen🤔
- Anonyymi00005
Koska vellot tunteissa ja pidät niitä yllä pysyttelemällä yksin ja roikkumalla palstalla. Lopeta fanaattinen palstan päivystäminen (lopeta kokonaan) ja anna jollekulle toiselle mahdollisuus. Käy treffeillä, vaikka et ehkä (ainakaan alkuun) olekaan niin vakavasti kiinnostunut. Saat muuta ajateltavaa ja tutustut ihmisiin. Saatat löytää jonkun oikeasti kiinnostavan. Ja hyväksy se, että olet ihastunut mielikuvaan etkä oikeaan ihmiseen. Jos tutustuisit häneen kunnolla, et ehkä olisikaan niin rakastunut. Kukaan ei todellisuudessa vastaa oman mielen tuottamaa ihannoitua mielikuvaa.
- Anonyymi00006
Olen eri mieltä. Esim. rakkaus ei ole koskaan siinä toisessa ihmisessä. Rakkaus on henkinen tunnetila itsessä. On samantekevää tuleeko se mielikuvituksesta vai mistä. Mitä kukaan ulkopuolinen voi mennä sanomaan jos tuntee voimakkaasti jotain ihmistä kohtaan, että se on mielikuvitusta. Sama tai vaikka voimakkaampi tunne voi olla myös silloin kun ihmisen oikeasti tapaa.
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Olen eri mieltä. Esim. rakkaus ei ole koskaan siinä toisessa ihmisessä. Rakkaus on henkinen tunnetila itsessä. On samantekevää tuleeko se mielikuvituksesta vai mistä. Mitä kukaan ulkopuolinen voi mennä sanomaan jos tuntee voimakkaasti jotain ihmistä kohtaan, että se on mielikuvitusta. Sama tai vaikka voimakkaampi tunne voi olla myös silloin kun ihmisen oikeasti tapaa.
Todellinen rakkaus ei ole sitä, että muodostat pakkomielteen johonkin 17-vuotiaaseen kaupan kassaan, joka hymyilee sinulle kuten kenelle tahansa asiakkaalle.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Todellinen rakkaus ei ole sitä, että muodostat pakkomielteen johonkin 17-vuotiaaseen kaupan kassaan, joka hymyilee sinulle kuten kenelle tahansa asiakkaalle.
Sanoinhan rakkaus on henkinen olotila, en ota kantaa mitenkään fyysisiin kehoihin enkä ihmisten epärealismiin. Eikä rakkautta pidä sotkea samantien seksiin ja samantien sänkyyn menoon. Usein ihmiset katsovat voimakkaita tunteita itsestä lähtöisin. Jos itse ei ole voimakasta rakkautta koskaan kokenut, ei se tarkoita ettei muut ole.
- Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
Sanoinhan rakkaus on henkinen olotila, en ota kantaa mitenkään fyysisiin kehoihin enkä ihmisten epärealismiin. Eikä rakkautta pidä sotkea samantien seksiin ja samantien sänkyyn menoon. Usein ihmiset katsovat voimakkaita tunteita itsestä lähtöisin. Jos itse ei ole voimakasta rakkautta koskaan kokenut, ei se tarkoita ettei muut ole.
Mitä sinä h*ro kuvittelet analysoivasi, toisen tunteita vai. Patjaksi sovit paremmin.
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Mitä sinä h*ro kuvittelet analysoivasi, toisen tunteita vai. Patjaksi sovit paremmin.
Oksenna muualle ja astu harhaan ja pashaan.
- Anonyymi00007
En näistä öistä mitään saa.
- Anonyymi00011
koska et ole löytänyt haluamaasi...
- Anonyymi00012
Turha yrittää nöyrryttää enemmän. Jos asiaa, voit kertoa vaikka viestillä. H*oranpenikat siihen ei pysty.
- Anonyymi00016
Ohi🩷
- Anonyymi00018UUSI
Sairaus?
- Anonyymi00019UUSI
Anima.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2719847- 786860
- 286506
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1056267Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv436119Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h1046017- 635425
- 465166
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on604480- 504090