Joilla on huono itsetunto levittelevät valheita ja juoruja muista miehistä,se ei ole tapa kasvaa pituutta,joutuu vain naurun aiheeksi.
Pienet miehet
11
246
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mutta hei lapset ovat pieniä, kyllä ne siitä aikuistuvat, ja kasvavat täysimittaisiksi.
- Anonyymi00002
Ei kaikki. Ja tämän johdosta monelle muodostuu ns narsistimainen napoleon-kompleksi.
- Anonyymi00003
Miehet ovat pieniä vain henkisesti. Henkisesti voimakas ihminen ei edes huomaa suurta tai pientä kokoa.
- Anonyymi00004
Olen samaa mieltä kanssasi!
- Anonyymi00005
näin on ja sitä saa mitä sitten tilaa. teen saman takas susta ja muista.
- Anonyymi00006
Näin pienenä miehenä olen havainnut sen, että pitkät miehet ovat lähes poikkeuksetta mameroita. Heillä on aina joku nöyrä pikkujoutsen naisena, koska eivät voi saada oikeaa kunon naista, koska heiltä puuttuu miehinen mieli. En tiedä, miks pituus aiheuttaa miehelle miehettömän psyykeen.
Joo, nehän ei koskaan kiusaa omankokoisiaan. On siis kunnon miehiä, isokokoisia oikeaitakin miehiä ja heistä kyllä heti näkee, että oikea mies kyseessä.- Anonyymi00008
Joo kyllä tästä huomaa, että pikkumiehillä on vähän vaikeaa. Terveisin pikkumies.
- Anonyymi00007
Ehkä ne ei haluakaan lisää pituutta. Tavoitteena voi olla kasvu leveyssuunnassa🤔
- Anonyymi00009
Suu kasvaa?
- Anonyymi00010
Muutama pienempi mies jonka tunnen on henkisesti paljon vahvempia ja kypsempiä ja monin tavoin parempia ku moni isompi mies yhteensä 😊
- Anonyymi00011
No mini ei ainakaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202610Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3422233Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262052Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o191916Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581648Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121182Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181169- 551030
- 631015
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?3982