on tatuoitu mies pohjoisesta suomesta. Ei kukaan muu. Jättäkää mut rauhaan. En oo kiinnostunut teistä kenestäkään. Enkä tule kiinnostumaan.
Juuu se Janne mihin ihastuin
8
163
Vastaukset
- Anonyymi00001
Oon Joni, mutta k*setin että oon Janne, jotta saisin helpommin p*llua, sillä kysyin tekoälyltä montako kirjainta kannattaa olla nimessä, jotta saa helpoiten p*llua, niin se sanoi viisi, mutta kun kysyin, että montako kkrjsinta nimessä pitää olla jotta saa helpoiten naiselta per*een reikää, niin se sanoikin neljä, joten Joni tässä terve.
- Anonyymi00002
Jaa, kuvien perusteella ja sen videon mikä Ylellä niin Janne. Että älä yritä vääntää kakkendaalia.
- Anonyymi00003
En mä ole jakanut kenellekkään pil luu, metsään menit että heilahti.
- Anonyymi00004
Tatuoitu mies.🤮🤮🤮
- Anonyymi00005
Kaljukin vielä ja kaljjamahha🤮
- Anonyymi00006UUSI
Mitäs vikaa tatuoinneissa? On minullakin naisella muutama tatuointi. Taidat olla joku "muka" uskis.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kaljukin vielä ja kaljjamahha🤮
Ai että.
- Anonyymi00008UUSI
Vieläkö ihastuttaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874078Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10899
- 131875
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750