on tatuoitu mies pohjoisesta suomesta. Ei kukaan muu. Jättäkää mut rauhaan. En oo kiinnostunut teistä kenestäkään. Enkä tule kiinnostumaan.
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
Oon Joni, mutta k*setin että oon Janne, jotta saisin helpommin p*llua, sillä kysyin tekoälyltä montako kirjainta kannattaa olla nimessä, jotta saa helpoiten p*llua, niin se sanoi viisi, mutta kun kysyin, että montako kkrjsinta nimessä pitää olla jotta saa helpoiten naiselta per*een reikää, niin se sanoikin neljä, joten Joni tässä terve.
- Anonyymi00002
Jaa, kuvien perusteella ja sen videon mikä Ylellä niin Janne. Että älä yritä vääntää kakkendaalia.
- Anonyymi00003
En mä ole jakanut kenellekkään pil luu, metsään menit että heilahti.
- Anonyymi00004
Tatuoitu mies.🤮🤮🤮
- Anonyymi00005
Kaljukin vielä ja kaljjamahha🤮
- Anonyymi00006
Mitäs vikaa tatuoinneissa? On minullakin naisella muutama tatuointi. Taidat olla joku "muka" uskis.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kaljukin vielä ja kaljjamahha🤮
Ai että.
- Anonyymi00008
Vieläkö ihastuttaa?
- Anonyymi00009
Vihastuttaa lähinnä.
- Anonyymi00010
Eikös se ollut niin että vihaat miehiä?
- Anonyymi00011
ei j naiselta tämäkään pska , hakkausta esiintyjille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 77968
- 73832
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut100567- 43565
- 45533
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4516Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.158502- 26491
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t132482Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on56443