Jos nyt joku kosaisisi

Anonyymi-ap

👰💍🤵 niin ehkä sen hääyön nukkuisi kuitankin samassa sängyssä?
Hyvää Yötä😴

20

246

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tää oli siis espoolaiselta naiselta espooseen miehelle. Tai missä hän nyt sitten onkaan.

• Anonyymi00002

Ei ollut todellakaan!

• Anonyymi00005
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Ei ollut todellakaan!

Älä valehtele. Terveisin aloittaja.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Älä valehtele. Terveisin aloittaja.

Kirjoita sitten niin ettei vaikuta toisen "esittämiseltä" tiedät mitä tarkoitan ;)

• Anonyymi00013 kirjoitti:

Kirjoita sitten niin ettei vaikuta toisen "esittämiseltä" tiedät mitä tarkoitan ;)

Miten niin? Aloitushan on selvästi jatkoa niihin kahteen samaa aihetta käsittelevään aloitukseeni.

• Anonyymi00003

Joku tuntematon eri ulottuvuudesta?

• Anonyymi00004

Kerrotko enemmän tosta?

• Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Kerrotko enemmän tosta?

Aloittajaa ei kiinnosta satuilut. Harmi että joku näin innokkaasti omi aloitukseni.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Aloittajaa ei kiinnosta satuilut. Harmi että joku näin innokkaasti omi aloitukseni.

Ei ehkä aloittajaa kiinnosta mutta mua kiinnostaa paljonkin mitä tarkoitti.
        Tarinat ja sadutkin, haaveet ja unelmoinnit ei ole turhuuksia.
        Suuret Rakkaustarinat joskus alkaa mystisistä jutuista ja haaveista.
        Unelmien satulinnoista ja joistain oudoista pikkujutuista.
        Ihan kuin olis toisesta ulottuvuudesta tai joistain sellaisista yliluonnollisista mysteereistä.
        Tunteista mitä tuntee ja aistii tuntemattomasta joka tuntuu omalle tuntematta.
        Harmillista ja surullista kun jotkut ei usko satuihin ja haaveisiin.
        Koska jos ei usko niihin voi menettää paljon, joskus jopa jonkun erityisen ihmisen.
        Jonkun joka on Rakas ja Tärkea. Osa itsestään, Paras Osa, puuttuva palanen.
        Uskomalla satuihin ja unelmoimalla voi löytää Rakkaan ystävän mitä ihmeellisimmästä paikoista.

Espoosta miehelle jonnekin missä sitten onkaan just nyt 🩷😘💗🤗🩷🥰💗

• Anonyymi00007

En minä kyllä tuollaista sormusta halua.
      Noin iso timantti niin minähän saatan vahingossa unissani hääyönä ojentaa kättä ja aamulla olen LESKI.

Kyllä lääkärinkin pitää OMAA TURVALLISUUTTA AJATELLA vaikka olis vara ostaa nyrkin kokoinen timantti sormukseen.

• Anonyymi00009

Lisään tähän, että POLIISIEN kanssa pitää lähteä kauppaan LÄÄKÄRIN ROUVANA, ettei kukaan varasta sormusta.
        Mieheni on lääkärinä töissä ja MINÄ SAAN SENTÄÄN ITSE PÄÄTTÄÄ, että KEIDEN POLIISIEN KANSSA MINÄ HALUAN LÄHTEÄ SHOPPAILU MARATONILLE.

Kyllä minä MIES POLIISIEN KANSSA IHAN VARMASTI HYVIN TULEN TOIMEEN, kun SHOPPAILU MARATONISTA ON KYSE.
        MINÄ EN SUOSTU MIEHIÄ SYRJIMÄÄN, KOSKA MIEHILLÄ ON POLIISEINA MYÖS OIKEUS VIETTÄÄ SHOPPAILU MARATONI PÄIVÄÄ.

NAIS POLIISIT JA MIES POLIISIEN VAIMOT SHOPPAILEE VAPAALLA MUUTENKIN JA HE SANOVAT MIEHILLEEN : EN HALUA TUOTA ENKÄ MINÄ TYKKÄÄ TUOSTA!

Miehet eivät ikinä saa mitään, koska heidän VAIMOT PÄÄTTÄÄ MITÄ HE SAAVAT SYÖDÄ TAI KAUPASTA OSTAA!

Minun mies on onneksi PITKÄ JA LAIHA SEKÄ IHAN ANOREKTIKON NÄKÖINEN JOTEN HÄNELLE PITÄÄ KÄYDÄ OSTELEMASSA HERKKU RUOKIA RUOTSISTA JA NORJASTA.
        Poliisi miehet oppii hyvin äkkiä uuden kielenkin eli miten he pääsee myös VAIKUTTAMAAN AIHEESEEN MITÄ RUOKAA HEIDÄN PALKOILLA OSTETAAN!

LÄÄKÄRIN VAIMO EI VOI KOSKAAN OLLA VÄÄRÄSSÄ!

FB KUNNIALLISET KYLLÄ VOIVAT OLLA VÄÄRÄSSÄ VAIKKA MIEHENI FB:SSÄ OLISKIN ANOPPINSA KANSSA.

• Anonyymi00008

Jokohan Upille on valjennut mitä kavereiden kanssa on vuosikaudet juhlittu.

• Anonyymi00014

Sadonkorjuuta?

• Anonyymi00010

liiöio r'k'jfud tao soos kpli åp,,okiti kpli tuttö kovs psmsud j kiyi

• Anonyymi00011

jos kuuluu joku kosääni, niinnooh...

• Anonyymi00012

kova äänijos uleemutt ¨NIIN KAVEREIYTA SINÄNSÄ NUO..

• Anonyymi00016

Karhut ne nukkuu karhun unta

• No mulla ja karhuilla ei ole mitään yhteistä. Ei edes nukkumistavoissa. Kovin huonosti nukuin viime yönkin.

• Anonyymi00017

Aloitus on mieheltä miehelle 😘

• Meneppä kuule tekemään ne omat mies-miehelle aloituksesi äläkä omi näitä naiselta-miehelle aloituksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      27
      19807
    2. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      76
      6800
    3. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      28
      6466
    4. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      99
      6215
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      43
      6079
    6. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      104
      5977
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      63
      5385
    8. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
      Ikävä
      45
      5110
    9. Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?

Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on
      Suomalaiset julkkikset
      60
      4440
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      50
      4040
    Aihe