ja kaivatullasi on yhteistä?
Mitkä sinulla
34
471
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Ei mitään
- Anonyymi00002UUSI
Yksi asia on, muusta en tiedä.
- Anonyymi00022UUSI
Toivottavasti kuitenkin ne asiat, jotka olen omasta mielestäni hänestä nähnyt ja ehkä vähän vahvistanut. Ei hukkaan heitettyä siis, vaikka onkin ollut aika pska reissu 😂 onpas mä taas kiltti.
Melkein äiti Teresa 😉 😄
- Anonyymi00003UUSI
Arvot. Toivottavasti.
- Anonyymi00004UUSI
Mielettömät fiilikset toisiamme kohtaan!
- Anonyymi00005UUSI
Minä olen nyt väsynyt ja uupunut kaikkeen rakkauden jahtaamiseen enkä jaksa enkä osaa vastata valitettavasti. Hyvää yötä.
- Anonyymi00006UUSI
Kuulutaan samaan uskonnolliseen vähemmistöön
- Anonyymi00007UUSI
Taustat.
- Anonyymi00008UUSI
Molemmilla on kaksi riippuvaa jutskaa.
- Anonyymi00009UUSI
En kyl nyt yhtään tajuu 🤪
- Anonyymi00015UUSI
Lapset 😂
- Anonyymi00010UUSI
Ollaan varmaankin
¤ herkkiä
¤ aitoja
¤ syvästi tuntevia
¤ suorasukaisia
¤ positiivisia, mutta samalla jollain tavalla haavoittuneita
¤ hyvin seksuaalisia ja halua toisiamme kohtaan ei varmaan pysty yliarvioimaan
¤ rakastamme toisiamme ja lähitulevaisuudessa saatamme olla valmiita kohtamaan toisemme- Anonyymi00011UUSI
Oho 😵 miksi, ette ole jo yhdessä?
- Anonyymi00012UUSI
Millä tavalla olette tai sinä olet haavoittunut?
- Anonyymi00017UUSI
Rakas!
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Millä tavalla olette tai sinä olet haavoittunut?
En tiedä hänestä tarkemmin, itsellä esim. se, että ihastuin toksisen manipuloivaan ihmiseen, joka myös täällä palstoilla on. Kaivattuni on täällä varmasti nähnyt, että miten hän käyttäytyy ja sitä kautta tietää tai aavistaa tästä haavasta. Kaivattuni kanssa tunnen olevani henkisesti täysin turvassa.
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
En tiedä hänestä tarkemmin, itsellä esim. se, että ihastuin toksisen manipuloivaan ihmiseen, joka myös täällä palstoilla on. Kaivattuni on täällä varmasti nähnyt, että miten hän käyttäytyy ja sitä kautta tietää tai aavistaa tästä haavasta. Kaivattuni kanssa tunnen olevani henkisesti täysin turvassa.
Eiköhän jokainen ole täällä huomannut miehen, joka ilmiselvästi halveksii muita ihmisiä ja itseään pitää jonkinlaisena jumalana ja pahinta, hän ihan oikeasti uskoo olevansa oikeassa ja katsoo muita todella alaspäin, ihan kuin harhaoppinen uskovainen.
- Anonyymi00013UUSI
Ei ole kyllä yhtikäs mitään yhteistä mutta silti tämä on kiehtova tapaus. Ei voi valita omaa sydäntä. Pakottaa itseä haluamaan sitä, mikä on hyvää itselle tai mikä on hyvää kokonaisuudelle. Voi valita sitä kuka on.
- Anonyymi00016UUSI
syntymävuosi sama ja molemmilla yhtä monta lasta ...
- Anonyymi00025UUSI
Kolme lasta?
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Kolme lasta?
kyllä juur nii, oox naispuolinen?
- Anonyymi00018UUSI
Lapset täsmää... mutta syntymä vuosissa vähän heittää!
- Anonyymi00021UUSI
Ei, oikein mitään.
Jos hän vinkkaa toisella silmällä niin hänellä on...
Ei sekään toimi, hänellä on edelleen kaksi ruskeaa ja minulla yksi ruskea silmä. - Anonyymi00023UUSI
Tuli selväksi, että meillä oli samat kynnykset, sama ehtymätön halu ajanhukkaan, ylevien ajatusten pyörittelyyn , mitättömien asioiden analysointiin, etenkin ei-minnekään pääsemiseen, musiikin kuunteluun, kirjojen pohtimiseen, popkulttuurin pakkomielteeseen, mutta enimmäkseen nauramiseen, keskusteluun ja yksinkertaisesti yhdessäoloon. Ei ollut mitään mitä ei voisi sanoa, mitä toinen pitäisi liian julmana tai liian ystävällisenä. Ja niinä harvinaisina hetkinä, kun sattuisi kyllästymään, tarvitsi olla vain päivä puhumatta, ennen kuin jo malttamattomana kaipasi yhteyttä.
- Anonyymi00027UUSI
Minulla on ollut tuollaisia naistuttavuuksia nuorempana. Todella kivaa oli.
Yhdestäkään ei muodostunut mitään parisuhteen kaltaista, Ei romanttista tai seksuaalista.
Naisia ei kiinnosta miehessä nuo asiat lainkaan ellei puhuta todella nuorista. - Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Minulla on ollut tuollaisia naistuttavuuksia nuorempana. Todella kivaa oli.
Yhdestäkään ei muodostunut mitään parisuhteen kaltaista, Ei romanttista tai seksuaalista.
Naisia ei kiinnosta miehessä nuo asiat lainkaan ellei puhuta todella nuorista.Minua ainakin kiinnostaa juuri tuollainen.
Sivusta.
- Anonyymi00024UUSI
Satiaiset
- Anonyymi00026UUSI
Osu!!!
- Anonyymi00028UUSI
Tarkoitat mitä mistä tuota useimmat tietävät kun kaipaavat jotain jonka ovat ohimennen nähneet
- Anonyymi00029UUSI
Pitkät kalsarit
😂😂
👉👈
👖👖
🦶🦶 - Anonyymi00030UUSI
Telepatia
- Anonyymi00033UUSI
Sielu.
- Anonyymi00034UUSI
Puhutaan suoraan; samankaltainen energia. Vaikka olemmekin ihmisenä erilaisia, meillä on yhteinen kanava, joka toimii samantyyppisellä energialla. Tunnistamme toisiamme täälläkin, hämmentävää tuttuutta ja joskus ilmaisumme ja ajatuksenjuoksu ovat hyvin lähellä toisiaan ja toistemme hengen ja läsnäolon aistii. Todennäköisesti meidän fyysinen energia olisi myös hyvin vahvaa jos olisimme lähekkäin. Molemmat aitoja, luovia, herkkiä ja tunteellisia, mutta samalla älykkäitä. Vaatimattomasti; luodut toisilleen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455150Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1241643Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151519Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "501436- 141215
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4111081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171037Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76999No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol19906Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60827