Miten voi olla mahdollista

Anonyymi-ap

Että sulle sana EI ei mene perille. Älä kirjoita täällä mun suulla ja leiki että oltais yhtään mitään. Se että kosket muhun väkisin ja lähentelet väkisin on todella ahdistavaa.EN HALUA TUNTEA ENKÄ OLLA SUN KANSSA MISSÄÄN TEKEMISISSÄ. USKO JO.

18

289

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Me ollaan rakastavaisia. Kiitos rakas!

• Anonyymi00002

Kenelle aloitus? 😥

• Anonyymi00004

J miehelle.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00004 kirjoitti:

J miehelle.

Ei ollut minulta sitten aloitus, vaikka eräällä J- miehelle kirjoitin muuta.

• Anonyymi00003

Suulla on vaikea kirjoittaa. Kyllä se käsin tapahtuu. Mutta jos kädet ulottuu sinun kroppaasi jonkun toimesta kielloista huolimatta, niin sehän ei tietenkään ole ok. Sellainen tilanne tosin vaatii fyysistä läsnäoloa, joten kannattaisi sanoa se siinä tilanteessa. Tänne postaamisella teet asioista itsellesi vaan turhan monimutkaista.

• Anonyymi00005

Niinpä tietysti. Voi sen asian vääntää näinkin jos haluaa. Jos sit mennään ajatuksen tasolle onko se tarpeeksi oikein.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Niinpä tietysti. Voi sen asian vääntää näinkin jos haluaa. Jos sit mennään ajatuksen tasolle onko se tarpeeksi oikein.

Se on ihmisillä vähän tuo ongelma, että kuvittelevat toisen sukupuolen ymmärtävän miten itse ajattelee. Perusasia mikä pitäisi oppia on se, että naiset ja miehet ajattelevat eri tavalla.

Tuntuu olevan vallitseva käsitys, että toisen sukupuolen pitäisi tajuta heidän ajattelutapansa. Vaikka eivät itse tajua toisen.

Puhuminen avoimesti. Se on avain yhteisymmärrykseen.

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Se on ihmisillä vähän tuo ongelma, että kuvittelevat toisen sukupuolen ymmärtävän miten itse ajattelee. Perusasia mikä pitäisi oppia on se, että naiset ja miehet ajattelevat eri tavalla.

Tuntuu olevan vallitseva käsitys, että toisen sukupuolen pitäisi tajuta heidän ajattelutapansa. Vaikka eivät itse tajua toisen.

Puhuminen avoimesti. Se on avain yhteisymmärrykseen.

Tämä on tehty ihan kasvokkain eikä mennyt perille.

• Anonyymi00007

Ehkäpä kannattas tämä sanoa hänelle itselleen suoraan niin ehkäpä olisi selvää hänellekin itselleen

• Anonyymi00011
        UUSI

Alkoi stalkkaaminen ja tunkeilu väkisin.

• Anonyymi00012
        UUSI

Olen sanonut asiasta suoraan.

• Anonyymi00013
      UUSI

J miehelle aloitus oli humoristinen, vähän kuin savolaiset vitsit, jotka käännetään väärinpäin, kuin peilikuva asioista.

• Anonyymi00015
      UUSI

Mitä vanhoja asioita muistelet?

• Anonyymi00016
      UUSI
    • Anonyymi00017
      UUSI

Ei siinä, sinällään herrat nostivat esiin ihan oikeita asioita joista varmasti aika monet ovat samaa mieltä. Ehkä vain tuo tapa, sävy ja tietty sensaatiohakuisuus on se joka on alkanut pikkuhiljaa tökkimään, varsinkin Hoffan toimesta (Suvinenkin on omasta mielestäni aika samaa muottia Hoffan kanssa noin yleisesti habitukseltaan). Sellainen paasaava ''kaikkitietävä'' ja negatiivisuuteen keskittyvä kritiikki kun on pidemmän päälle aika raskasta kuunneltavaa, varsinkin kun me ihmiset muutenkin taidamme katsoa maailmaa arjessamme jo ihan tarpeeksi negatiivisten linssien ja kritiikin takaa (taidan muuten tehdä itsekkin juuri parhaillaan tätä samaa kirjoittaessani). Mutta kuten edelläkin jo todettua, niin ajankuvahan tämä on ja toimittajat lopulta kirjoittelevat siten miten heidän halutaan ja mikä myy sekä tuo klikkauksia.

Ehkä tuo aihe nyt vain oli sellainen, että siitä oli vaikea herrojen tehdä muun sävyistä jaksoa ja kuten jo sanoinkin herrat nostivat esiin ihan aiheesta monia noista asioista. Kyllä asioista pitää puhua ja median tehtävähän on nostaa esiin asioita.

• Anonyymi00018
      UUSI

Eiköhän meillä jokaisella ole olemassa ajatuksia henkensä riistämisestä oman käden kautta. Minulla ainakin niitä on ollut, melko jatkuvina ryöppyinä. No, uskon että itse toimeenpano on ollut vielä kaukana, mutta melko karmaisevan aitoja osa niistä ajatuksista on ollut.

En nyt ihan tarkoituksella ole juurikaan lueskellut muiden tekstejä, joten varmasti täällä on useampi joka on samaa ladellut ja muutenkin ollut samoilla linjoilla kuin minä:

Olen siis sitä mieltä että elämänhalunsa kadottanut, sisäisesti jo sinänsä kuollut ihminen on oikeutettu lopettamaan fyysisen kehonsa toiminnan. Kenenkään ei pitäisi olla pakotettu kitumaan täällä ja siinä vaiheessa on minusta väärin puhua että tämä henkilö olisi itsekäs, koska riistää itsensä sukulaisiltaan ja tuttaviltaan ja jättää nämä suremaan. Pikemminkin voitaisiin ajatella että tämä lähipiiri on itsekäs koska haluaa pitää ontoksi muuttuneen ihmisen lähellään, jotta heillä olisi hänet. Joskus on päästettävä menemään. Jokaisella on oltava oikeus määrätä kehostaan ja mitä sillä tekee.

Oma lukunsa on sitten sellaiset ns. "valeitsemurhat" voisi jopa melkein sanoa että "teini-itsemurhat", jossa ihminen hakee silkkaa huomiota ja mainostaa etukäteen tulevaa itsemurhaansa ja odottaa että joku tulee viimehetkellä pelastamaan. Moinen toiminta on jokseenkin kuvottavaa ja säälittävää huomionhakua, jota on vaikea ymmärtää.

• Anonyymi00019
      UUSI

Heips muttei hinaaja.

• Anonyymi00020
      UUSI

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      106
      4572
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3393
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2380
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      39
      1418
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1343
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1196
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1102
    8. 159
      1026
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      978
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen