Kun aina ouhutaan yuotasta vaan kilovateissa
Liity mukaan keskusteluihin
Meidän mielestämme keskustelu kuuluu kaikille. Jos haluat apua ongelmaasi, jakaa ajatuksiasi tai kysyä mielipiteitä, aloita keskustelu! Anonyymisti tottakai.
Mintaki kilaeatti h maksaa oaneeleiden asenus
8
194
Vastaukset
- Anonyymi00001
Toyyotasa ainakin tego imaistaan kilobateiissa koska sen on auto
Äläsotke asioita - Anonyymi00003
Mintaki kilaeatti h maksaa oaneeleiden asenus
Anonyymi-ap
2026-02-25 04:37:20
Ilmoita
Kun aina ouhutaan yuotasta vaan kilovateissa
Liity mukaan keskusteluihin
Meidän mielestämme keskustelu kuuluu kaikille. Jos haluat apua ongelmaasi, jakaa ajatuksiasi tai kysyä mielipiteitä, aloita keskustelu! Anonyymisti tottakai.- Anonyymi00004
Anonyymisti tottakai AA-kerhossa keskustellaan
- Anonyymi00005
Mitäs jos pysyt pelle aiheessa
- Anonyymi00006
Missa juomassa on nyt paras kustannustehokkuus (siis halvimmat kännit)?
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Missa juomassa on nyt paras kustannustehokkuus (siis halvimmat kännit)?
Sse on ehjen vodka Lime joskus laksekseelin
äänestä sdp - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Sse on ehjen vodka Lime joskus laksekseelin
äänestä sdpBai olikos joku biini nytten muista
- Anonyymi00009
Italiassa on hyvää kun tukee myös sokeri humala
Kirkkaat on petollisia kun ne menee jonkin ajan kuluttua ihan jalkoihin asti
Halvat kaulan voinut sokeria ja ne oksentaa
Tärkeintä on määrä ei laatu
Itse etuina juomani matkoilta esim. Danske vodka alumiini pullossa ja jekku , lähikaupassa lisää jos loppuu kesken , tietenkin vara vara pillua ja memmä pulloja on aurinkopaneelien takan jemmassa
Kun en hankkinut paneeleita niin jäi rahaa jäädä kotiin ja muita ja matkustella ja lataa
Oliko muu jais ei niin pitäysytään jatkossa aiheessa kantaako hankkia paneelit ja Miami ei missään nimessä kannata
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1562095Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3091786- 931587
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois801241Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001220- 671160
- 251091
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73986Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei24972