Pitäisi passi uudistaa taas viideksi vuodeksi eteenpäin joka on myös mulla samalla henkilöllisyystodistus.
Onkohan hakemisessa paljon ruuhkaa odotettavissa ? Ja kuinkahan kauan kestää passin saamisessa ?
Kävin kyllä niillä passin hakemisen sivustolla.
Passin hakeminen
10
224
Vastaukset
- Anonyymi00001
No sieltä www.poliisi.fi löydät kaiken tiefon ja kalenterin josta voit varata ajan sekä katsella vapaita aikoja.
Siellä on jo tälle päivällekin paljon vapaita aikoja, joten siitä voit päätellä että ruuhkia ei ole. - Anonyymi00002
Voit ottaa vuoronumerolapun ja odottaa vuoroasi jos et aio netissä tuota hakemusta tehdä.
Onnistuu näinkin
Jos on henkilöllisyystodistuskin samalla niin ehkä hyvissä ajoin sitte- Anonyymi00003
Voi myös soittaa puhelimella siitä Poliisi.fi löytyvän ajanvarauksen puhelinnumeroon.
Sieltä puhelimesta saa kätevästi myls ajan varattua jos ei halua kirjautua nettiin sisään.
Tämä,on kätevin tapa eikä tarvitse mennä jonottamaan numerolapun kanssa Poliisilaitokselle.
Itse käytän tätä vaihtoehtoa aina
- Anonyymi00004
Voisitteko tehdä kaiken mun puolesta? Kävin siellä sivuilla.
T. Aloittaja- Anonyymi00005
Puhelin kouraan ja soittamalla ajanvaraus.
Passikuva on halvin Hyväätuulta vastapäätä olevassa valokuvaamossa + siellä mukava henkilökunta - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Puhelin kouraan ja soittamalla ajanvaraus.
Passikuva on halvin Hyväätuulta vastapäätä olevassa valokuvaamossa siellä mukava henkilökuntaKiitos
- Anonyymi00007
Prisman valokuvaamosta kuvat 18€.Tee poliisien sivulla hakemus 48€.Hae henkilö todistus R kioskilta.Minulla kesti kesti 4päivää ,kun nousin R kioskilta henkilökortin ja passin.
- Anonyymi00008
Kyselijä halusi nimenomaa tehdä hakemuksen Poliisilaitoksella ja siksi kyseli ajanvarausta.
Samassa ajassa saa passin haettavaksi vaikka tekee Poliidilaitoksella hakemuksen.
Se ei liity mitenkään siihen missä tekee.
Valmistus ja hakuaikaan vaikuttaa ainoadtaan että kuinka paljon on ruuhkaa hakemuksissa, käsittelyssä ja passien/henkilökorttien valmistuksessa. Ne tehdään Suomessa yhdessä paikassa. Keväällä ja kesällä on eniten ruuhkaa kun kesälomakausi ja ihmiset matkustaa eniten.
Itse uusin henkkarin ja passin Tammikuun alussa ja olivat kolmessa päivässä haettavissa ja käyn aina Poliisilaitoksella hakemukset tekemässä. - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kyselijä halusi nimenomaa tehdä hakemuksen Poliisilaitoksella ja siksi kyseli ajanvarausta.
Samassa ajassa saa passin haettavaksi vaikka tekee Poliidilaitoksella hakemuksen.
Se ei liity mitenkään siihen missä tekee.
Valmistus ja hakuaikaan vaikuttaa ainoadtaan että kuinka paljon on ruuhkaa hakemuksissa, käsittelyssä ja passien/henkilökorttien valmistuksessa. Ne tehdään Suomessa yhdessä paikassa. Keväällä ja kesällä on eniten ruuhkaa kun kesälomakausi ja ihmiset matkustaa eniten.
Itse uusin henkkarin ja passin Tammikuun alussa ja olivat kolmessa päivässä haettavissa ja käyn aina Poliisilaitoksella hakemukset tekemässä.Kiitos sinulle ja kaikille vastanneille myös.
- Anonyymi00010
✈️✉️📆
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa
Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens603081Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n1332746- 1892677
EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt1972317Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men1251760Kristityt kastoiva alunperin upottamalla - upotuskaste annettiin vain uskoon tulleille aikuisille
Raamatussa on käännösvirhe. Kaste tulisi olla upottaa veteen, jota kreikan sana baptizo tarkoittaa. Aluseurakunta kast4581189- 85979
Muslimiyhteisö jyrähti - Kova vaatimus Orpolle ILtalehti
Eiköhän se ala olla aika pistää stoppi noille muslimien vaatimuksille Suomessa ? Ei Suomessa ole pakko oll185925- 44839
Kievarin pöydät
Minkä helvetin takia kievarissa on laitettu pöytä laulajan taakse. Siellä huutavat nuoret niin että et omaa ääntäsi kuul15802