Pitäisi passi uudistaa taas viideksi vuodeksi eteenpäin joka on myös mulla samalla henkilöllisyystodistus.
Onkohan hakemisessa paljon ruuhkaa odotettavissa ? Ja kuinkahan kauan kestää passin saamisessa ?
Kävin kyllä niillä passin hakemisen sivustolla.
Passin hakeminen
10
164
Vastaukset
- Anonyymi00001
No sieltä www.poliisi.fi löydät kaiken tiefon ja kalenterin josta voit varata ajan sekä katsella vapaita aikoja.
Siellä on jo tälle päivällekin paljon vapaita aikoja, joten siitä voit päätellä että ruuhkia ei ole. - Anonyymi00002
Voit ottaa vuoronumerolapun ja odottaa vuoroasi jos et aio netissä tuota hakemusta tehdä.
Onnistuu näinkin
Jos on henkilöllisyystodistuskin samalla niin ehkä hyvissä ajoin sitte- Anonyymi00003
Voi myös soittaa puhelimella siitä Poliisi.fi löytyvän ajanvarauksen puhelinnumeroon.
Sieltä puhelimesta saa kätevästi myls ajan varattua jos ei halua kirjautua nettiin sisään.
Tämä,on kätevin tapa eikä tarvitse mennä jonottamaan numerolapun kanssa Poliisilaitokselle.
Itse käytän tätä vaihtoehtoa aina
- Anonyymi00004
Voisitteko tehdä kaiken mun puolesta? Kävin siellä sivuilla.
T. Aloittaja- Anonyymi00005
Puhelin kouraan ja soittamalla ajanvaraus.
Passikuva on halvin Hyväätuulta vastapäätä olevassa valokuvaamossa + siellä mukava henkilökunta - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Puhelin kouraan ja soittamalla ajanvaraus.
Passikuva on halvin Hyväätuulta vastapäätä olevassa valokuvaamossa siellä mukava henkilökuntaKiitos
- Anonyymi00007
Prisman valokuvaamosta kuvat 18€.Tee poliisien sivulla hakemus 48€.Hae henkilö todistus R kioskilta.Minulla kesti kesti 4päivää ,kun nousin R kioskilta henkilökortin ja passin.
- Anonyymi00008
Kyselijä halusi nimenomaa tehdä hakemuksen Poliisilaitoksella ja siksi kyseli ajanvarausta.
Samassa ajassa saa passin haettavaksi vaikka tekee Poliidilaitoksella hakemuksen.
Se ei liity mitenkään siihen missä tekee.
Valmistus ja hakuaikaan vaikuttaa ainoadtaan että kuinka paljon on ruuhkaa hakemuksissa, käsittelyssä ja passien/henkilökorttien valmistuksessa. Ne tehdään Suomessa yhdessä paikassa. Keväällä ja kesällä on eniten ruuhkaa kun kesälomakausi ja ihmiset matkustaa eniten.
Itse uusin henkkarin ja passin Tammikuun alussa ja olivat kolmessa päivässä haettavissa ja käyn aina Poliisilaitoksella hakemukset tekemässä. - Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kyselijä halusi nimenomaa tehdä hakemuksen Poliisilaitoksella ja siksi kyseli ajanvarausta.
Samassa ajassa saa passin haettavaksi vaikka tekee Poliidilaitoksella hakemuksen.
Se ei liity mitenkään siihen missä tekee.
Valmistus ja hakuaikaan vaikuttaa ainoadtaan että kuinka paljon on ruuhkaa hakemuksissa, käsittelyssä ja passien/henkilökorttien valmistuksessa. Ne tehdään Suomessa yhdessä paikassa. Keväällä ja kesällä on eniten ruuhkaa kun kesälomakausi ja ihmiset matkustaa eniten.
Itse uusin henkkarin ja passin Tammikuun alussa ja olivat kolmessa päivässä haettavissa ja käyn aina Poliisilaitoksella hakemukset tekemässä.Kiitos sinulle ja kaikille vastanneille myös.
- Anonyymi00010UUSI
✈️✉️📆
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242381Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441981Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä251866Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101663Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu18999- 63865
- 55850
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808