että onko se yhä todella niin, että paljon nuorempi henkilö "roikkuu" itseään paljon vanhemmassa naisessa!
Pakko kysyä
26
267
Vastaukset
- Anonyymi00001
Eräs nuorempi mies on tosiaan roikkunut itseään vanhemmassa naisessa toista vuotta ainakin. Niiin.
- Anonyymi00005
Keep hanging there 💪🏻
- Anonyymi00007
Onko kyseessä jokin rikos tai vähintää seurakunnan hengellisen karttamisen arvoinen juttu?
- Anonyymi00012
Anonyymi00007 kirjoitti:
Onko kyseessä jokin rikos tai vähintää seurakunnan hengellisen karttamisen arvoinen juttu?
No verkkohäirintää melkein päivittäin, stalkkausta autolla ja kaupoissa seurattu.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
No verkkohäirintää melkein päivittäin, stalkkausta autolla ja kaupoissa seurattu.
Niin tämä oli tämä sinun liturgia palstaäijä, jota nämä hörhöt käy kiistämässä kun niillä vinteillä tuulee ja klani kiiltää
- Anonyymi00014
Anonyymi00007 kirjoitti:
En kuulu mihinkään kirkkoon enkä liity.
- Anonyymi00017
Anonyymi00013 kirjoitti:
Niin tämä oli tämä sinun liturgia palstaäijä, jota nämä hörhöt käy kiistämässä kun niillä vinteillä tuulee ja klani kiiltää
Ei ole vaan naiselta.
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ei ole vaan naiselta.
Äläpä jaksa aloittaa setämies taas tätä lasten muskaria ja laulattaa näitä hönöjä
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Äläpä jaksa aloittaa setämies taas tätä lasten muskaria ja laulattaa näitä hönöjä
Äläpä ala mulle, olen nainen edelleen.
- Anonyymi00024
Anonyymi00021 kirjoitti:
Äläpä ala mulle, olen nainen edelleen.
Niin varmaan olet gubbe joo ja minä olen varapresidentti ”vanse”
- Anonyymi00002
Roikuin aikoinaan hetken, mutta sitten napanuora katkaistiin..
- Anonyymi00003
Ja joitakin roikotetaan.
Plus kaikki muu nega siihen päälle.
Vuosia. - Anonyymi00004
Vanhemmat naiset on jo kaikin tavoin pilalla.
- Anonyymi00008
Kyllä- meillä ei ole enää sellaista tiettyä turhaa idealismia, eikä miellyttämisen tarvetta
- Anonyymi00009
Mutta vanhemmat naiset voivat hyvin, kun ei tartte ketään muuta passata kuin omaa lastaan! Ja elämä on ihanaa, kun kukaan ei pyri lähelle. Tietty hajurako muihin ihmisiin aina. Saa olla oma itsensä ja olla möllöttää juuri sellaisena kuin on. Vähät välittää kenenkään mielipiteistä ja siitä millainen pitäisi olla.
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Mutta vanhemmat naiset voivat hyvin, kun ei tartte ketään muuta passata kuin omaa lastaan! Ja elämä on ihanaa, kun kukaan ei pyri lähelle. Tietty hajurako muihin ihmisiin aina. Saa olla oma itsensä ja olla möllöttää juuri sellaisena kuin on. Vähät välittää kenenkään mielipiteistä ja siitä millainen pitäisi olla.
Sinulla ei vissiin palstaäijä ikinä kasva ne skidit aikuisiks
- Anonyymi00015
Anonyymi00011 kirjoitti:
Sinulla ei vissiin palstaäijä ikinä kasva ne skidit aikuisiks
Siihen on hyvä jonkun jännäjonnen peepuheensa perustaa kun setä kertoilee kuvitteellisista muksuistaan netissä. T ÄiTee
- Anonyymi00018
No tietänevät ehkä arvonsa.
- Anonyymi00006
Emme me tiedä sinulle palstaäijä kertoa- kysy vaikka äidiltäs
- Anonyymi00010
Jotain siihen suuntaan.
- Anonyymi00016
Minä en ole se henkilö kuitenkaan joka täällä vuositolkulla kirjoittanut tuosta jutusta ja sivutolkulla.
- Anonyymi00020
Mutta epäilet että sinulla olisi joku yhteys tähän palstaäijän kirjoitteluun vai? Oisko aika nyt palautua todellisuuteen🥱
- Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Mutta epäilet että sinulla olisi joku yhteys tähän palstaäijän kirjoitteluun vai? Oisko aika nyt palautua todellisuuteen🥱
Ei, vastasin vain kysymykseen.🖕
- Anonyymi00025
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ei, vastasin vain kysymykseen.🖕
No niinpä näyttää oikein keskaria näytit ja kaikkea
- Anonyymi00023
Olen vanha ja ihastunut nuorempaan mieheen. Enkä pääse yli, en sitten millään.
Ja molemmat aikuisia ja ikäeroa alle 10v. - Anonyymi00026
Jos se on kerran ollut samassa junassa kanssasi, ei se tarkoita, että roikkuu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan95937Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv675701- 453946
- 203617
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv353476Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h463340No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol413243- 522929
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni32665- 422655