Pakko kysyä

Anonyymi-ap

että onko se yhä todella niin, että paljon nuorempi henkilö "roikkuu" itseään paljon vanhemmassa naisessa!

26

267

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Eräs nuorempi mies on tosiaan roikkunut itseään vanhemmassa naisessa toista vuotta ainakin. Niiin.

• Anonyymi00005

Keep hanging there 💪🏻

• Anonyymi00007

Onko kyseessä jokin rikos tai vähintää seurakunnan hengellisen karttamisen arvoinen juttu?

• Anonyymi00012
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Onko kyseessä jokin rikos tai vähintää seurakunnan hengellisen karttamisen arvoinen juttu?

No verkkohäirintää melkein päivittäin, stalkkausta autolla ja kaupoissa seurattu.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

No verkkohäirintää melkein päivittäin, stalkkausta autolla ja kaupoissa seurattu.

Niin tämä oli tämä sinun liturgia palstaäijä, jota nämä hörhöt käy kiistämässä kun niillä vinteillä tuulee ja klani kiiltää

• Anonyymi00014
        Anonyymi00007 kirjoitti:

En kuulu mihinkään kirkkoon enkä liity.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Niin tämä oli tämä sinun liturgia palstaäijä, jota nämä hörhöt käy kiistämässä kun niillä vinteillä tuulee ja klani kiiltää

Ei ole vaan naiselta.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Ei ole vaan naiselta.

Äläpä jaksa aloittaa setämies taas tätä lasten muskaria ja laulattaa näitä hönöjä

• Anonyymi00021
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Äläpä jaksa aloittaa setämies taas tätä lasten muskaria ja laulattaa näitä hönöjä

Äläpä ala mulle, olen nainen edelleen.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Äläpä ala mulle, olen nainen edelleen.

Niin varmaan olet gubbe joo ja minä olen varapresidentti ”vanse”

• Anonyymi00002

Roikuin aikoinaan hetken, mutta sitten napanuora katkaistiin..

• Anonyymi00003

Ja joitakin roikotetaan.

Plus kaikki muu nega siihen päälle.

Vuosia.

• Anonyymi00004

Vanhemmat naiset on jo kaikin tavoin pilalla.

• Anonyymi00008

Kyllä- meillä ei ole enää sellaista tiettyä turhaa idealismia, eikä miellyttämisen tarvetta

• Anonyymi00009

Mutta vanhemmat naiset voivat hyvin, kun ei tartte ketään muuta passata kuin omaa lastaan! Ja elämä on ihanaa, kun kukaan ei pyri lähelle. Tietty hajurako muihin ihmisiin aina. Saa olla oma itsensä ja olla möllöttää juuri sellaisena kuin on. Vähät välittää kenenkään mielipiteistä ja siitä millainen pitäisi olla.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Mutta vanhemmat naiset voivat hyvin, kun ei tartte ketään muuta passata kuin omaa lastaan! Ja elämä on ihanaa, kun kukaan ei pyri lähelle. Tietty hajurako muihin ihmisiin aina. Saa olla oma itsensä ja olla möllöttää juuri sellaisena kuin on. Vähät välittää kenenkään mielipiteistä ja siitä millainen pitäisi olla.

Sinulla ei vissiin palstaäijä ikinä kasva ne skidit aikuisiks

• Anonyymi00015
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Sinulla ei vissiin palstaäijä ikinä kasva ne skidit aikuisiks

Siihen on hyvä jonkun jännäjonnen peepuheensa perustaa kun setä kertoilee kuvitteellisista muksuistaan netissä. T ÄiTee

• Anonyymi00018

No tietänevät ehkä arvonsa.

• Anonyymi00006

Emme me tiedä sinulle palstaäijä kertoa- kysy vaikka äidiltäs

• Anonyymi00010

Jotain siihen suuntaan.

• Anonyymi00016

Minä en ole se henkilö kuitenkaan joka täällä vuositolkulla kirjoittanut tuosta jutusta ja sivutolkulla.

• Anonyymi00020

Mutta epäilet että sinulla olisi joku yhteys tähän palstaäijän kirjoitteluun vai? Oisko aika nyt palautua todellisuuteen🥱

• Anonyymi00022
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Mutta epäilet että sinulla olisi joku yhteys tähän palstaäijän kirjoitteluun vai? Oisko aika nyt palautua todellisuuteen🥱

Ei, vastasin vain kysymykseen.🖕

• Anonyymi00025
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Ei, vastasin vain kysymykseen.🖕

No niinpä näyttää oikein keskaria näytit ja kaikkea

• Anonyymi00023

Olen vanha ja ihastunut nuorempaan mieheen. Enkä pääse yli, en sitten millään.
      Ja molemmat aikuisia ja ikäeroa alle 10v.

• Anonyymi00026

Jos se on kerran ollut samassa junassa kanssasi, ei se tarkoita, että roikkuu!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      9
      5937
    2. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      67
      5701
    3. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      45
      3946
    4. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      20
      3617
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      35
      3476
    6. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      46
      3340
    7. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      41
      3243
    8. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      52
      2929
    9. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      3
      2665
    10. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
      Ikävä
      42
      2655
    Aihe