Demuille lisää leikattavaa

Anonyymi-ap

Kela paljastaa: Lääkekorvaukset räjähtivät lähes kahteen miljardiin euroon.

21

372

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      On se perkele, jos köyhälläkin on varaa lääkkeisiin!
      Orpon ja Purran työ on pahasti kesken.

    • Anonyymi00002

      Apteekis kävin ja tuli kans mieleen, että nyt on kyllä lääkkeiden hintakehitys jääny jälkeen muusta hintakehityksestä.

    • Anonyymi00003

      heh, maajussithan on yliedustettuina lääkekorvausten nauttijoiden joukossa

      • Anonyymi00021

        Ylivoimaisesti eniten lääkekorvauksia maksetaan Helsinkiin.


    • Anonyymi00004

      Maatalousyrittäjästä täytyy tehdä pahis, tapetaan talonpoika joka tunti. Muutenhan Suomi kyykkää kontilleen. Onhan se ulkomaalainen ruoka halvempaa. Saavat mennä elintarviketeollisuuden työntekijät ulkomaille töihin, kun omassa maassa ruuan tuotantoa ei voi yksinkertaisesti harjoittaa. Vasikat myydään jo itäblokin maihin.

    • Anonyymi00005

      Sdp näkee tuossa summassa pari sataa miljoonaa otettavaksi.

      • Anonyymi00006

        Noin 100 miljoonaa SDP säästäisi rajaamalla Kela-korvaukset toimenpiteisiin, joissa ei juurikaan ole julkisen sektorin tarjontaa.

        Vain 100 miljoonaa.


    • Anonyymi00007

      Pöyristyttävää typeryyttä:

      Toiset lähes sata miljoonaa Lindtman nappaisi maataloudesta tuottamattomilta tiloilta. Tuet kohdistettaisiin aktiivisesti viljeleville tiloille.

      Mikä on tuottamaton tila? Semmoinen mikä ei täytä tukiehtoja? Eihän semmoisia ole...

      Lisää tukea esim kurkkuviljelijöille? Siggin tilille varmaan mahtuisi vielä....

      • Anonyymi00008

        Heycomoon.... Pitää maksaa satojentuhansien osingot...


      • Anonyymi00009

        "Mikä on tuottamaton tila? Semmoinen mikä ei täytä tukiehtoja?"

        Kerro mikä on tukiehtoihin kirjattu tuottovaatimus vaikkapa viljanviljelyä tuettaessa?

        Onko sitä?


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        "Mikä on tuottamaton tila? Semmoinen mikä ei täytä tukiehtoja?"

        Kerro mikä on tukiehtoihin kirjattu tuottovaatimus vaikkapa viljanviljelyä tuettaessa?

        Onko sitä?

        Tukikohtaisten ehtojen lisäksi sinun on

        1 oltava aktiiviviljelijä
        2 noudatettava ehdollisuuden vaatimuksia.
        3 harjoitettava maatalousmaalla maataloustoimintaa.


      • Anonyymi00016

        Niko Ahlqvistille pitää ainakin kanavoida lisää tukieuroja. Uudet koneet on kalliita.


    • Anonyymi00010

      Kyllä myyntitulot on kelpo mittari tuottavuudelle tukia jaettaessa.

      Jos niitä ei ole niin miksi maksaa tukia?

    • Anonyymi00014

      Vain Persu voi olla noin sekaisin ja tyhmä, että ei osaa ajatella asiaa mitenkään ilman demareita. Onko pelko ja paine syväkyykystä noin kova, sehän on jo kutenkin jo selvä asia.

      • Anonyymi00015

        Miten sinun mielestäsi maatilan tuottavuutta pitäisi mitata tukien vastineeksi?


    • Anonyymi00018

      Kaikki on suhteellista.

      Lääkekorvaukset ovat nousseet vuodessa 2024 vuoteen 2025 yhteensä 79 miljoonaa europa.

      Samalla ideologian sokaisema Orpon ja Purran kauhukabinetti on aiheuttamassa SEURAAVALLE HALLITUKSELLE 450 miljoonan loven valtion tuloihin laskemalla yhteisöveroa, jota kukaan ekonomisti EI PIDÄ tehokkaana toimena. Se kasvattaa vain osinkoja, joista yhä suurempi osa valuu ulkomaille.

      • Anonyymi00019

        Tarkoitat kai demari ekonomisteja? Heh....


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Tarkoitat kai demari ekonomisteja? Heh....

        Kaikki riippumattomat ekonomistit esim yliopistojen proffat pitävät yhteisöveron laskua tehottomana tapana.


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Kaikki riippumattomat ekonomistit esim yliopistojen proffat pitävät yhteisöveron laskua tehottomana tapana.

        Miten gallup-johtajapuolueen eväät voi olla näin levällään?


    • Anonyymi00020

      Ja kyllä nää siipiveikot jaksaa leikata.

    • Anonyymi00024

      Demppuja avustaa jopa jauhotyttö Marliini

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1766
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      693
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      166
      531
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      25
      497
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe