Jos, niin olet tietysti ihan oikeassa, olen yrittänyt saada asioita "järjestykseen" sillä tekniikalla.
No, se ei ole auttanut, ja tässä sitä nyt edelleen ollaan (minä ainakin).
Mitä hyvänsä tämä nyt sitten onkaan, arvostan sitä, ja olen pahoillani aiheuttamastani vahingosta. Ajattelen sinua ja haluaisin pitää yhteyttä.
Syytitkö minua tylyttämisestä?
27
503
Vastaukset
- Anonyymi00001
Varmaan aika monikin täällä on saanut tylytystä, joten ei ehkä heti voi tietää, kelle tämä on suunnattu.
- Anonyymi00002
Olen sellainen ihminen jota pitää lähestyä positiivisesti, koska olen sellainen itsekin. Toinen juttu, kavahdan epäoikeudenmukaisuutta. En inhoa ihmisiä, mutta epäoikeudenmukaisuutta inhoan yli kaiken. Jos minun rehellisyyttä ja luotettavuutta käytetään jotenkin väärin tai halutaan runtata, koen sen epäoikeudenmukaisuutena.
- Anonyymi00003
Joo, syytin. Usein, vaikka lähestyn neutraalilla kysymyksellä saan vastaukseksi pelkkää tylytystä johon nyt oikein voi kommentoida juuta eikä jaata. Tää tulee ihan puskista ja julkisesti, joten antaa olla. En enää halua turhaa mielipahaa varsinkaan sulta, menen sinne missä läsnäoloani arvostetaan. Halusin kyllä pitää yhteyttä ja tutustua paremmin. Enpä enää tiedä. No, lohduttaa vähän että en ole ainoa mutta harmittaa. Pidän ihmisistä ja tulen toimeen kaikkien kanssa mutta rajani tiedän. Jospa aika parantaa. Ymmärräthän?
- Anonyymi00008
En…. En ymmärrä sitä että muutut itseäsi väheksyväksi tai yhteyttä väheksyväksi. Tunteet ei häviä mihinkään tosta noin vaan. Tiedät varmaan. Multa muuten loppuu akku, että vähän ymmärrystä kiitos….
- Anonyymi00017
Anonyymi00008 kirjoitti:
En…. En ymmärrä sitä että muutut itseäsi väheksyväksi tai yhteyttä väheksyväksi. Tunteet ei häviä mihinkään tosta noin vaan. Tiedät varmaan. Multa muuten loppuu akku, että vähän ymmärrystä kiitos….
Oliko tämä vastaus 14:44 kirjoitukseen, niin kuin näyttää?
- Anonyymi00024
Anonyymi00008 kirjoitti:
Sehän tässä hämmentää. Tunnen yhteyden, kaipaan yhteyttä ja olen pyrkinyt järjestämään kohtaamisia. Mutta...joka kerta: tyly vastaus. Ja paha mieli. Ei minulle tarvitse osoittaa paikkaani, tiedän sen ja olen siihen tyytyväinen. Olen hämmentynyt ja väsynyt tuollaiseen. Suuntaan energiani muihin asioihin ja keskityn kehittämään itseäni sen sijaan että jäisin itkemään jokaista tölväisyä.
- Anonyymi00004
Nolo oot.
- Anonyymi00005
Kuulostaa projektiolta. 😀
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kuulostaa projektiolta. 😀
Ai sun nolous?
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ai sun nolous?
Sä et ole vielä noloa nähnytkään, hyvin oot säästynyt. 😄
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Sä et ole vielä noloa nähnytkään, hyvin oot säästynyt. 😄
Olen hyvin säilynyt.. säilyke. Vähän kuin sardiini.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Olen hyvin säilynyt.. säilyke. Vähän kuin sardiini.
Sordiinoa sä taidat tarvita.
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Sordiinoa sä taidat tarvita.
Sardiinoo.. lidlistä saa vähän yli eurolla purkin. Lemottaa khyyl hiukan.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Sardiinoo.. lidlistä saa vähän yli eurolla purkin. Lemottaa khyyl hiukan.
...eeei hemmetti, takaisin purkkiin siitä, paha räyhähenki! Tonnikalan, tomaatin ja makarooniin nimeen. (Amme!)
- Anonyymi00010
No mua on ainakin yks mies tylyttänyt oikein urakalla. Ensin puhui jotakin kaunistakin, mutta sitten alkoi syyttely ja tylytys. En tiedä mitä ajatella hänestä. Se on minusta hyvin toksista käytöstä ja olen tästä hänelle sanonutkin. Lopulta hän ghostasi mut ja emme siis siis ole enää missään väleissä.
Loppuun saakka toivoin et oltaisiin pystytty selvittää välit, mutta ei niin ei... 😕- Anonyymi00018
Nyt kädet ristiin kyynärpäitä myöten ja kiitä, että pääsit eroon.
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Nyt kädet ristiin kyynärpäitä myöten ja kiitä, että pääsit eroon.
Kyllä, juurikin niin. Varsinkin jos hän olikin vain narsistinen m*lkku! 🤮 😡
T. Anonyymi00010
- Anonyymi00011
Menikö miehelle vai naiselle? Aloitetaan siitä.
- Anonyymi00014
Aloitetaan? Onko paljonkin kysymyksiä??
Miehelle meni. - Anonyymi00022
Ei miehet tämmöisiä kirjoittele. Kaikki nää on naiselta. Luultavasti samalta kuin kaikki muutkin anteeksipyynnöt ja syyttelyt jne..
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ei miehet tämmöisiä kirjoittele. Kaikki nää on naiselta. Luultavasti samalta kuin kaikki muutkin anteeksipyynnöt ja syyttelyt jne..
Siinä on kivasti asiat tasapainossa, jos vuoroin syyttelee ja pyytelee anteeksi. 😆
- Anonyymi00019
En syytä häntä mistään. Miksi ihmeessä. Olen sivuhenkilön sivuhenkilön sivuhenkilö hänen elämässään.
- Anonyymi00021
Kuulostaa siltä että kaikki on ihan OK. 👍
- Anonyymi00025
En syytä mistään.
- Anonyymi00026
Jokuhan tosiaan jotain tuon tapaista jollekin on tehnyt ja pitkään jo. Taisipa mennä vähän liian pitkälle toiminta.
- Anonyymi00027
Kyllä syytin, mutta en enää jaksa miettiä sitä. En jaksa kantaa aina toisen tunteita ja ottaa vastuuta. Olen perusteellisesti käsitellyt kaiken. En usko, että eräs tylyttäjä haluaisi olla yhteydessä. Hän on sellainen kuin on. Toista ei voi muuttaa, vain itseään voi. 🙏
- Anonyymi00028
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaa puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramisen jälkeen. En enään kirjottele täällä. Tämä tiedoksi m-miekkoselle. Nikkiäni käytän van tämän ainoan kerran, että sitä on turha enää kopioida, koska silloin se en ole enään minä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708