Vieläkin muistan sinua hyvällä nainen

Anonyymi-ap

vaikka aika kolkosti minua kohtelit silloin aikoinaan. Pidän sitä käyttäytymistä vain ylilyöntinä, ja toisaalta ymmärrän myös. Kun et tuntenut minua, etkä tunne vieläkään. Olet nähnyt vain kuoren.

20

514

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Toivottavasti joku on saanut nähdä syvimmän sisimpäsi ja aivan varmastikkin on. Kun olen kolkosti kohdellut niin parempi vain ettei mitään tule tai tullut koskaan, etten satuta enempää. Joten ei huolta!

• Anonyymi00002

No harmillista teille molemmille, jos et näyttänyt hänelle kuin vain kuoren 🤷🏼

• Anonyymi00003

Olisi hyvä, jos joskus kertoisit tuolle naiselle, miten tunsit kolkon kohtelun. Virheistä ei voi kun oppia, ja olisi mahdollisuus pyytää anteeksi, kun kuulisi toisen osapuolen kokemuksen.

• Anonyymi00004

Onko näistä tapahtumista kauankin aikaa?
      Kiva kuulla jokatapauksessa, että ajattelet noin.

• Anonyymi00005

Niin, jos ei ole ollut keskusteluyhteyttä ei voi tuntea toista.

• Anonyymi00006

Jonkinlainen keskusteluyhteys, mutta jutut enimmäkseen pinnan raapimista.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Jonkinlainen keskusteluyhteys, mutta jutut enimmäkseen pinnan raapimista.

Miksi et itse vie sitä syvemmälle?

• Anonyymi00008

Kuulostaa tutulle tilanteelle… omakohtaisestikin. Se, että itse kohtelin kolkosti johtui siitä, etten voinut kohdella lämpimästi. Oli pakko yrittää esittää kylmää, kun omat tunteet oli niin sekaisin. Tajusin, että tunnen ihan liikaa häntä kohtaan, ollakseni varattu. Se oli ihan hirveää yrittää selvitä kaikesta.

• Anonyymi00010

Tuostakin selitystä olen ajatellut. Ne tietyt katseet muistan ikuisesti.

• Anonyymi00011

Tuohon yhteen kommenttiin liittyen haluan itse myös tarkentaa, että hän oli todella ystävällinen ja suloinen. En voi sanoa mitään pahaa hänestä… hänellä oli omat kuvionsa, mutta hän on vapaa ja sai tietysti tehdä, mitä haluaa.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Tuostakin selitystä olen ajatellut. Ne tietyt katseet muistan ikuisesti.

Minäkin muista katseet erityisesti. Ja yhden pitkän katseen.,En ole koskaan kokenut mitään vastaavaa.

• Anonyymi00009

Olen aina ollut kaikkia (sinuakin) kohtaan ystävällinen ja kohtelias. Vaan muistelepa omaa käytöstäsi. Kolkko kuvaa sitä hyvin.

• Anonyymi00012

Ei koske meidän tapausta.

• Anonyymi00013

Oli synkkä ja myrskyinen syys... niinhän yleensä kummitusjutut alkaa

• Anonyymi00014

En voinut ottaa riskiä näyttää tunteitani, sinun on ymmärrettävä se.

• Anonyymi00016

Käyttäydyin niin kuin ajattelin olevan normaalia. Kahden varatun välillä. Lisäksi sinusta oli selvinnyt asioita, joista tein päätelmän, ettet kykene rakastamaan, ainakaan minua. Ajattelin/ ajattelen nyt sinua kaverina. Nykyään lämpimästi, vaikka etäisyyttä pitäen.
      n>m

• Anonyymi00017

Yleensä ne jotka valitsevat muiden
      Käytöksestä voivat olla varsin kylmäksi . Etäiseksi ja tylyksi tulkittavissa itse.
      Sillä useinkaan väärinkpjtelia ei näe näitä kivoja ja muita ajatuksia käytännössä
      Eikä saaitse kivaa kohtelua .
      Sori AP epäilen et sun käytös on näyttänyt muuta kun sun ajatukset ja höpinät selittää..
      Oot vuonu vaikka olla jokin ujo nyhverö joka ei saa edes suuta auki .
      Ja silti ajatella. Et oot kiva .
      Puhumattakaan miten pihalla oot
      Jos oot yhtään esim autismin kirjoilla.
      Mä tarkistin ekana et mitäs sä itse teit
      Ennenkun syyttelisin naista...

• Anonyymi00018

Mun mielestä on molempien tärkeää tarkastella tilannetta kummankin puolelta.
      Kumpikin ehkä yritti parhaansa kun ei osannut täysin lukea toista ja toimi sillä tiedolla mitä oli.
      Jos voi jossitella, niin jatkossa esittää asioita suoremmin, ihan itselleni tämä neuvo.

Naiselta.

• Anonyymi00019

Se oli sinun viimeinen yli lyönti mua ei pask kiinnosta enää sun ylilyönnit mene menojasi tippa tuli jo täyteen lopullisesti kun et osannu käyttäytyä

• Anonyymi00020

pyöriminen sängvssä nukkuessa, minua rauhoittavat kaupungin äänet

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      55
      1216
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      91
      1209
    3. Tämän päivän puukotusuutinen

Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.
      Seinäjoki
      17
      1050
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      18
      905
    5. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      45
      803
    6. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      112
      778
    7. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      64
      732
    8. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      13
      723
    9. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      38
      619
    10. YT skoda Transtech

Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..
      Kajaani
      72
      613
    Aihe