vaikka aika kolkosti minua kohtelit silloin aikoinaan. Pidän sitä käyttäytymistä vain ylilyöntinä, ja toisaalta ymmärrän myös. Kun et tuntenut minua, etkä tunne vieläkään. Olet nähnyt vain kuoren.
Vieläkin muistan sinua hyvällä nainen
20
514
Vastaukset
- Anonyymi00001
Toivottavasti joku on saanut nähdä syvimmän sisimpäsi ja aivan varmastikkin on. Kun olen kolkosti kohdellut niin parempi vain ettei mitään tule tai tullut koskaan, etten satuta enempää. Joten ei huolta!
- Anonyymi00002
No harmillista teille molemmille, jos et näyttänyt hänelle kuin vain kuoren 🤷🏼
- Anonyymi00003
Olisi hyvä, jos joskus kertoisit tuolle naiselle, miten tunsit kolkon kohtelun. Virheistä ei voi kun oppia, ja olisi mahdollisuus pyytää anteeksi, kun kuulisi toisen osapuolen kokemuksen.
- Anonyymi00004
Onko näistä tapahtumista kauankin aikaa?
Kiva kuulla jokatapauksessa, että ajattelet noin. - Anonyymi00005
Niin, jos ei ole ollut keskusteluyhteyttä ei voi tuntea toista.
- Anonyymi00006
Jonkinlainen keskusteluyhteys, mutta jutut enimmäkseen pinnan raapimista.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Jonkinlainen keskusteluyhteys, mutta jutut enimmäkseen pinnan raapimista.
Miksi et itse vie sitä syvemmälle?
- Anonyymi00008
Kuulostaa tutulle tilanteelle… omakohtaisestikin. Se, että itse kohtelin kolkosti johtui siitä, etten voinut kohdella lämpimästi. Oli pakko yrittää esittää kylmää, kun omat tunteet oli niin sekaisin. Tajusin, että tunnen ihan liikaa häntä kohtaan, ollakseni varattu. Se oli ihan hirveää yrittää selvitä kaikesta.
- Anonyymi00010
Tuostakin selitystä olen ajatellut. Ne tietyt katseet muistan ikuisesti.
- Anonyymi00011
Tuohon yhteen kommenttiin liittyen haluan itse myös tarkentaa, että hän oli todella ystävällinen ja suloinen. En voi sanoa mitään pahaa hänestä… hänellä oli omat kuvionsa, mutta hän on vapaa ja sai tietysti tehdä, mitä haluaa.
- Anonyymi00015
Anonyymi00010 kirjoitti:
Tuostakin selitystä olen ajatellut. Ne tietyt katseet muistan ikuisesti.
Minäkin muista katseet erityisesti. Ja yhden pitkän katseen.,En ole koskaan kokenut mitään vastaavaa.
- Anonyymi00009
Olen aina ollut kaikkia (sinuakin) kohtaan ystävällinen ja kohtelias. Vaan muistelepa omaa käytöstäsi. Kolkko kuvaa sitä hyvin.
- Anonyymi00012
Ei koske meidän tapausta.
- Anonyymi00013
Oli synkkä ja myrskyinen syys... niinhän yleensä kummitusjutut alkaa
- Anonyymi00014
En voinut ottaa riskiä näyttää tunteitani, sinun on ymmärrettävä se.
- Anonyymi00016
Käyttäydyin niin kuin ajattelin olevan normaalia. Kahden varatun välillä. Lisäksi sinusta oli selvinnyt asioita, joista tein päätelmän, ettet kykene rakastamaan, ainakaan minua. Ajattelin/ ajattelen nyt sinua kaverina. Nykyään lämpimästi, vaikka etäisyyttä pitäen.
n>m - Anonyymi00017
Yleensä ne jotka valitsevat muiden
Käytöksestä voivat olla varsin kylmäksi . Etäiseksi ja tylyksi tulkittavissa itse.
Sillä useinkaan väärinkpjtelia ei näe näitä kivoja ja muita ajatuksia käytännössä
Eikä saaitse kivaa kohtelua .
Sori AP epäilen et sun käytös on näyttänyt muuta kun sun ajatukset ja höpinät selittää..
Oot vuonu vaikka olla jokin ujo nyhverö joka ei saa edes suuta auki .
Ja silti ajatella. Et oot kiva .
Puhumattakaan miten pihalla oot
Jos oot yhtään esim autismin kirjoilla.
Mä tarkistin ekana et mitäs sä itse teit
Ennenkun syyttelisin naista... - Anonyymi00018
Mun mielestä on molempien tärkeää tarkastella tilannetta kummankin puolelta.
Kumpikin ehkä yritti parhaansa kun ei osannut täysin lukea toista ja toimi sillä tiedolla mitä oli.
Jos voi jossitella, niin jatkossa esittää asioita suoremmin, ihan itselleni tämä neuvo.
Naiselta. - Anonyymi00019
Se oli sinun viimeinen yli lyönti mua ei pask kiinnosta enää sun ylilyönnit mene menojasi tippa tuli jo täyteen lopullisesti kun et osannu käyttäytyä
- Anonyymi00020
pyöriminen sängvssä nukkuessa, minua rauhoittavat kaupungin äänet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551216
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.911209Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171050- 18905
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45803Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112778Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64732- 13723
- 38619
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72613