On se hienoa kun meille tänne on tullut ruokapaikkoja. Mutta jokainen osaa järjellä miettiä, että miten on kahden vuoden päästä. Tuskin kumpaakaan näistä uusista. Ikävä kyllä.
Ruokapaikat
29
650
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kyllä meidän on syötävä joka päivä, niin käydään aina joskus valmiseen pöydään, nautitaan ja päästään helpommalla!
- Anonyymi00002
Tyrkyttäminen loitontaa.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Tyrkyttäminen loitontaa.
Totta
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Tyrkyttäminen loitontaa.
Kuka tyrkyttää, ja mitä hän tyrkyttää?
- Anonyymi00004
Kyllä minä kanteletta veikkaan että pysyy,kunnan akat ja pankin porukat käy,ei ne lähe kitkuhammeissa porhaltaan jäistä sepänkujaa pitkin ja toinen asia hinta,tuskin pystyy 10-15 e lounasta myymään apsilla,vaikka kävis 50 ihmistä ja muutama persu niin ei lyö leiville.ugh .olen puhunut
- Anonyymi00005
Ugh. Oletko joku kulttuurinomija vai oikea intiaani?
- Anonyymi00006
Edenred lounarin arvo on 14,00 €.
Tämä jatkuva kampanjointi TTP:tä vastaan ja erään paikan mainostaminen ylivertaiseksi kääntyy kyllä mollaajien tappioksi.
Katkerat persut ovat asialla kun eivät itse kyenneet lupauksista huolimatta saamaan yhtäkään yritystä paikkakunnalle.. Odottelemme Kirkkojärven jäiden sulamista monituisia kertoja ja siltikään persut eivät kykene poskisolismia kummoisempiin suorituksiin paikkakunnan elinkeinoelämän virkistämiseksi. - Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ugh. Oletko joku kulttuurinomija vai oikea intiaani?
Istuva härkä
- Anonyymi00008
TTP on hyvällä paikalla. Parkkitilaa ja helppo kulkea. Kyllä asiakkaat osaa itse valita,joten turha näitä ennustuksia on laatia. Molemmille uusille ruokapaikoille toivoo menestystä.
TTP etuna on pitemmät aukioloajat - Anonyymi00009UUSI
Kummassakin käydään kyllä,mutta jos lounas toisessa 5e kalliimpi niiin kävijät vähenee joutuin,rekkamiehille ja töihin menijöille hyvä,voi hakia jotain ja käyvä aamupas.kakalla
- Anonyymi00011UUSI
Lounaan hinta näyttäs olevan sama TTP ja Kukkolalla..12,50e.. Eläkeläisille halvempi
- Anonyymi00012UUSI
Eläkeläisen yhden euron alennus on vain yhden euron alennus.
- Anonyymi00013UUSI
Saako akat puolleen hintaan ku ne syö ja juo puolet vähemmän , mitä miehenköriläät.?
Se ei oo reilua peliä, että toiset syö samaan hintaan moninkertasen annoksen!
Kotona se käy, mutta ei muualla.
Annokset pitää tehdä valmiiksi tai sitten ruoka lautanen käyttää vaa alla ennen kassan kilahusta ja hinta näppäillään kilohinnan mukaan. - Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Saako akat puolleen hintaan ku ne syö ja juo puolet vähemmän , mitä miehenköriläät.?
Se ei oo reilua peliä, että toiset syö samaan hintaan moninkertasen annoksen!
Kotona se käy, mutta ei muualla.
Annokset pitää tehdä valmiiksi tai sitten ruoka lautanen käyttää vaa alla ennen kassan kilahusta ja hinta näppäillään kilohinnan mukaan.niin ja mikäli et jaksa syödä myös hävikkiruoasta laskutetaan.
- Anonyymi00014UUSI
Tää on reilua. Siksipä useiden kaupuntien kauppojen lounasbuffetit ovat suosittuja. Otat mitä haluat ja vaaka kertoo hinnan.
Itse suosin palvelutiskien lounasruokaa. Siinä kaupan palvelutiskin myyjä annostelee lounasruokaa. Rasioiden kokoa on kolmea. Ja samaan rasiaan saa vaikka kahta tai kolmea eri sorttia, joilla on tietysti eri kilohinnat. Kätevää ja vielä, erityisen hygieeninen vaihtoehto lounasbuffettiin.- Anonyymi00016UUSI
Näin se pitää olla, että maksat vain sen mitä saat. Käytäntö, että pannaan osa kuluttajista maksamaan muiden kulutus, pitäisi nopeasti kieltää lakitasolla.
Niin härskiä se on.
Eihän hammaslääkärissäkään makseta muiden paikkoja eikä korjaamolla muiden muttereita. - Anonyymi00025UUSI
Laivoillakin on samaa systeemiä. Eli maksu määräytyy annoksen painon mukaan.
- Anonyymi00017UUSI
Kun tilaa ruoan valmiina annoksena, se on kaikille saman kokoinen, ja jos menee syömään seisovasta luonaspöydästä, voi käydä sen verran harvemmin, että tulee nälkä!
On tämäkin esimerkki turhan valittajasta, kun pitää itkeä sitä, että ei jaksa syödä kerralla koko pöydän antimia yksinään!
On kohtuutonta vaatia ravintolayrittäjiltä, että he antavat erikoispalvelua kaiken maailman nirppanokile ja maistelijoille!- Anonyymi00019UUSI
Tämä nirppanokka on se samainen saaren bursien haukkuja joka tuskin eläissään syönyt etnisessä ravintolassa.
Jossakin marketissa nähnyt kilohintaisen salaattipöydän ja onhan siellä myös lämmintä ruokaa mutta ei niillä kilohinnoilla tee mieli autossa purkkilounasta mussuttaa mikäli kunnollista lämmintä lounasta pöydän ääressä syötynä haluaa.. - Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Tämä nirppanokka on se samainen saaren bursien haukkuja joka tuskin eläissään syönyt etnisessä ravintolassa.
Jossakin marketissa nähnyt kilohintaisen salaattipöydän ja onhan siellä myös lämmintä ruokaa mutta ei niillä kilohinnoilla tee mieli autossa purkkilounasta mussuttaa mikäli kunnollista lämmintä lounasta pöydän ääressä syötynä haluaa..Näistä kauppojen yhteydessä olevista lounaskeittiöistä: Kaupoista löytyy lämmin lounas, jonka voi ostaa mukaan tai syödä paikanpäällä kahvilassamme. Eli ei tarvitse syödä esim autossa jos ei halua. Vaan voi syödä kuten kerroit, eli kunnollista lounasta ja vieläpä pöydän ääressä.
- Anonyymi00018UUSI
Aion käydä ensi viikon perjantaina testaamassa keittolounaan tuhannen taalan paikassa
- Anonyymi00021UUSI
Perjantaina näkyy olevankin lounaalla myös kasviskeittoa tarjolla
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Perjantaina näkyy olevankin lounaalla myös kasviskeittoa tarjolla
Onko vihreitä vihanneksia tarjolla?
- Anonyymi00020UUSI
Hyvältä näyttää ensi viikon ruokalista TTP:llä. On pääruoka + keitto joka arkipäivä +salaatit ym lisukkeet ja jälkiruoka. Viikonloppuisin keittolounas.
Jokainen saa syödä missä haluaa,mutta itse käyn TTP:ssa - Anonyymi00022UUSI
Vai, miten te jaksatte aina valittaa... ettekö jo kyllästy naukumiseen, kahtokkaa aivan rauhassa miten menee, toivotetaan kaikille yrityksille onnea ja menestystä ja käytetään paikallisia palveluja, juuri siinä se taika piilee !
- Anonyymi00023UUSI
Niin juuri! Ja ilkeät luonnevikaiset känttyrät ja ilman syytä turhaan valittavat kitisijät, muuttakaa pois Haapavedeltä, viihtyvyyttämme pilaamasta!!!
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Niin juuri! Ja ilkeät luonnevikaiset känttyrät ja ilman syytä turhaan valittavat kitisijät, muuttakaa pois Haapavedeltä, viihtyvyyttämme pilaamasta!!!
Muuta itse, saat paremmpaa ruokaa.
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Muuta itse, saat paremmpaa ruokaa.
Saat myös saman halvemmalla.
- Anonyymi00029UUSI
Paikallisuus ei ole tae mistään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan1710973Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv7710134- 474191
- 243892
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv353696Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h563584No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol413433Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni73335- 533123
- 422845