Ihminen ihmiselle. Tartte ylenkatsoa ketään.
Kyllä sitä voi olla
13
248
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ihanko totta?
- Anonyymi00002
Kyllä. Et sinäkään ole täydellinen ihminen.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kyllä. Et sinäkään ole täydellinen ihminen.
No en todellakaan ole täydellinen. Oletko itsesi mielestä ihminen ihmiselle?
- Anonyymi00007
Anonyymi00003 kirjoitti:
No en todellakaan ole täydellinen. Oletko itsesi mielestä ihminen ihmiselle?
Kyllä olen.
- Anonyymi00004
Jos mies miehelle, niin ensisijainen kiinnostuksen kohde on nainen, koska haetaan kokonaisuutta.
- Anonyymi00006
Tätähän minä olen aina sanonut👍
- Anonyymi00008
Sori, mutta minä en erehdy olemaan ystävällinen kolmansista maista Suomeen saapuneille miehille. Sen verran minullakin on itsesuojeluvaistoa.
- Anonyymi00009
Ei kaikki osaa.
- Anonyymi00011
Joo, ei tarttis yleä katsoa kenenkään.
- Anonyymi00012
ei ole ylenkatsomista että kieltäydyttiin yhteistyöstä ja ilmoitettiin ettei olla samaa porukkaa.
- Anonyymi00013
niiltä tai niistä ei tule mitään, ovat taakkaa ja haluavat sitä koska itse hyötyvät mutta niistä ei tule kuin huonoa ja kukan ei korvaa mitään.
- Anonyymi00014
jos niin tytöt mene ät nukkumaan johonkin saunaankin, kun on kivaa ja lämminyä olla... joku isäntä: mitä ihmettä teette täällä...
- Anonyymi00015
en usko että joku firman omistsaha jantaisi tytöillr rtangaisttus, mennet vain nukkumaan jos hauska paikka
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1424664Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1033921Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363559- 513320
- 533188
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest322620Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182559- 232246
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201898Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351755