Kiva hääyö

Häätovella

Kiva hääyö ja yön jälkeinen aamu tulossa kun tyttöystävän sisko miehineen on tulossa meille hääyöksi. Olivat miettineet ääneen, että mihin menisivät yöksi ja tyttäystävä oli sanonut, että kyllä meillekkin voi tulla. Nyt ne vitun nuukailevat moukkamaiset ääliöt ovat sitten tulossa! Ei sitten ole seksiä tiedossa hääyänä eikä aamuna ja siinä sitten passataan niitä ääliötä aamupalalla. Vaikka ollaan vanha pariskunta ja häämatka tulossa, niin olisin kuitenkin odottanut jotakin muuta siltä yöltä ja aamulta...

Itse ei haluta mennä hotelliin kun oma sänky on se paras sänky ja kotoa on helpompi lähteä reissuun sitten sunnuntaina.

16

5964

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      perukaa herranen aika toi heti nyt !!! olisihan vieraiden pitänyt tajuta kieltäytyä kutsusta!
      hääyö ja aamu on vain teidän

      • Häätovella

        En voinut aikaisemmin uskoa, että ne oikeasti olisivat tulossa... Nyt sitten ei kuulemma voi enää perua. Minun olisi kuulemma pitänyt kertoa aikaisemmin, etten halua heitä meille. En ymmärrä, mitä niiden päässä liikkuu?


    • ???

      mitäköhän tyttöystäväsi oikein on mahtanut ajatella? eikös ne naiset yleensä halua sitä romantiikkaa yms yms ja nytkö se romantiikka kiteytyy toisten passaamiseen? miksi ette vaan varaa itsellenne hotellia ja anna siskon perheelle kotianne? ja aika erikoista kyllä tyttöystäväsi siskolta tulla toisen luokse hääyöksi!!!

      • Häätovella

        Varasin sitten hotellin ja maksan 80 € siitä ilosta, että saan majoittaa vieraita kotiini, jossa olisi itse halunnut olla.


      • farmari...
        Häätovella kirjoitti:

        Varasin sitten hotellin ja maksan 80 € siitä ilosta, että saan majoittaa vieraita kotiini, jossa olisi itse halunnut olla.

        että haluat edes mennä naimisiin noin fiksun naisen kanssa? Eihän kukaan tollasta tee ellei yritä vältellä seksiä sun kanssa.


    • Satu

      Mitäs jos itse ottaisit yhteyttä tulevan vaimosi siskoon ja ystävällisesti selittäisit, että haluat herätä aamulla kahden uuden vaimosi kanssa. Luulisi sen akan ymmärtävän, ellei ihan tunteeton ole.

      • Häätovella

        Kyllä tuokin vaihtoehto kävi mielessä, mutta katsoin paremmaksi, että me mennään hotelliin. Toitottavasti tajuavat siitä moukkamaisuutensa...


      • kummaa
        Häätovella kirjoitti:

        Kyllä tuokin vaihtoehto kävi mielessä, mutta katsoin paremmaksi, että me mennään hotelliin. Toitottavasti tajuavat siitä moukkamaisuutensa...

        Meni kyllä yli hilseen ja lujaa! Voiko tuollainen olla totta...? Etkö olisi saanut millään tyttöystäväsi/tulevan vaimosi päätä kääntymään? Että hän olisi puhunut heille, että ei se käy sittenkään ja eikö he löytäisi jotain muuta paikkaa. Heidänhän sinne hotelliin pitäisi mennä!?

        Ja eikö puolisoasi olisi sitten haitannut ollenkaan se, että hääyönä on yövieraita? Miksi ihmeessä hän meni pyytämään heidät teille? Vai lipsahtiko se jotenkin? Kummallista... Tosin olisi kyllä siskonkin miehensä kanssa pitänyt tajuta sanoa, että sehän on sentään teidän hääyö kyllä me keksitään muuta... Miten he kehtaavat tuppautua vaikka olisi sanottu, että tulkaa vaan...?

        Ehkä kannattaisi pidemmältä tulleille jo kutsuttaessa vihjata joku hyvä hotelli...

        Tai jos tuleva vaimosi halusikin hotelliin kodin sijasta heh... (kumman päätös oli viettää hääyö kotona?)


      • Häätovella
        kummaa kirjoitti:

        Meni kyllä yli hilseen ja lujaa! Voiko tuollainen olla totta...? Etkö olisi saanut millään tyttöystäväsi/tulevan vaimosi päätä kääntymään? Että hän olisi puhunut heille, että ei se käy sittenkään ja eikö he löytäisi jotain muuta paikkaa. Heidänhän sinne hotelliin pitäisi mennä!?

        Ja eikö puolisoasi olisi sitten haitannut ollenkaan se, että hääyönä on yövieraita? Miksi ihmeessä hän meni pyytämään heidät teille? Vai lipsahtiko se jotenkin? Kummallista... Tosin olisi kyllä siskonkin miehensä kanssa pitänyt tajuta sanoa, että sehän on sentään teidän hääyö kyllä me keksitään muuta... Miten he kehtaavat tuppautua vaikka olisi sanottu, että tulkaa vaan...?

        Ehkä kannattaisi pidemmältä tulleille jo kutsuttaessa vihjata joku hyvä hotelli...

        Tai jos tuleva vaimosi halusikin hotelliin kodin sijasta heh... (kumman päätös oli viettää hääyö kotona?)

        Ei kai meistä kumpikaan hotelliin olisi halunnut. Kai se vaan meni lupaamaan kun ajatteli, että ollaan oltu 10 vuotta yhdessä ja ei siinä hääyössä ole mitään uutta ja ihmeellistä ainakaan väsyneenä ja humalaisena. Toisaalta hänellä on vähän sellainen tyyli, että on aina tarjoamassa palveluksia sukulaisille ja ystäville. Häneen on vaan jostkin iskostunut lujaan sellainen ei minun (meidän)niin väliä asenne.

        Jotenkin hän ei vaan pystynyt perumaan sitä niiden meille tuloa. Vaikutti kyllä aika nurkkaan ahdistetulta kun ilmasin asiata mielipiteeni. Olisi kai aikaisemmin pitänyt sanoa, ettei se käy, mutta jotenkin en ottanut todesta koko juttua.


      • Annika
        Häätovella kirjoitti:

        Ei kai meistä kumpikaan hotelliin olisi halunnut. Kai se vaan meni lupaamaan kun ajatteli, että ollaan oltu 10 vuotta yhdessä ja ei siinä hääyössä ole mitään uutta ja ihmeellistä ainakaan väsyneenä ja humalaisena. Toisaalta hänellä on vähän sellainen tyyli, että on aina tarjoamassa palveluksia sukulaisille ja ystäville. Häneen on vaan jostkin iskostunut lujaan sellainen ei minun (meidän)niin väliä asenne.

        Jotenkin hän ei vaan pystynyt perumaan sitä niiden meille tuloa. Vaikutti kyllä aika nurkkaan ahdistetulta kun ilmasin asiata mielipiteeni. Olisi kai aikaisemmin pitänyt sanoa, ettei se käy, mutta jotenkin en ottanut todesta koko juttua.

        Nyt kun jo varasti sen hotellihuoneen, niin anna se (vaikka ilmaiseksikin!) morsmaikkusi siskolle! Sano, että hotellissa on oma rauha ja parempi palvelu kuin teillä, aamiaiset(?) ja kaikki! :) Pääsisit ainakin eroon heistä kohteliaasti. Luulisi, että tuleva vaimosikin pitäisi ideasta...

        Tuli vain tämmöinen mieleen, kun hämmästelin, miten tökeröitä ihmisiä on oikeasti olemassa.


      • Annika
        Annika kirjoitti:

        Nyt kun jo varasti sen hotellihuoneen, niin anna se (vaikka ilmaiseksikin!) morsmaikkusi siskolle! Sano, että hotellissa on oma rauha ja parempi palvelu kuin teillä, aamiaiset(?) ja kaikki! :) Pääsisit ainakin eroon heistä kohteliaasti. Luulisi, että tuleva vaimosikin pitäisi ideasta...

        Tuli vain tämmöinen mieleen, kun hämmästelin, miten tökeröitä ihmisiä on oikeasti olemassa.

        En ainakaan itse tykkäisi, jos joku olisi meillä yötä ilman, että itse olisimme kotona. Tiedä mitä siellä keksivät penkoa..! Vaikka olisivatkin läheisiä. Huh, inhottaakin ajatus.

        80€ on kuitenkin pieni summa omasta rauhasta, jos et saa heiltä mitään rahallista korvausta. Fiksu ihminen kuitenkin älyää tarjota rahaa tuostakin palveluksesta... Siis se sisko miehineen sinulle. Jos eivät tarjoa, niin jo on aika noloa.


      • jo naitu
        kummaa kirjoitti:

        Meni kyllä yli hilseen ja lujaa! Voiko tuollainen olla totta...? Etkö olisi saanut millään tyttöystäväsi/tulevan vaimosi päätä kääntymään? Että hän olisi puhunut heille, että ei se käy sittenkään ja eikö he löytäisi jotain muuta paikkaa. Heidänhän sinne hotelliin pitäisi mennä!?

        Ja eikö puolisoasi olisi sitten haitannut ollenkaan se, että hääyönä on yövieraita? Miksi ihmeessä hän meni pyytämään heidät teille? Vai lipsahtiko se jotenkin? Kummallista... Tosin olisi kyllä siskonkin miehensä kanssa pitänyt tajuta sanoa, että sehän on sentään teidän hääyö kyllä me keksitään muuta... Miten he kehtaavat tuppautua vaikka olisi sanottu, että tulkaa vaan...?

        Ehkä kannattaisi pidemmältä tulleille jo kutsuttaessa vihjata joku hyvä hotelli...

        Tai jos tuleva vaimosi halusikin hotelliin kodin sijasta heh... (kumman päätös oli viettää hääyö kotona?)

        meillä oli ns. hääyönä lattiat yövieraita täynnä, koska olimme itse tarjonneet yöpaikkaa. Toiset epäilivät tulemista, ja osa jäi tulematta kun ei kehdanneet tulla. Me olimme kyllä ihka tosissamme, ja vakuuttelun jälkeen yöpaikkaa vailla olleet yöpyivät meillä. Ei haitannut yhtään, ja siitä nyt oli muutenkin romantiikka kaukana kun aamuyöllä kunnon juhlimisen jälkeen kömpii sänkyyn.. ehti viettää monta hääyötä peräjälkeen häämatkalla..
        Mutta asiaan, kai nyt omalle siskollensa voisi sanoa, että ollaan pahoillamme, mutta muutimme mieltämme, ja haluaisimmekin viettää kyseisen yön ja aamun ihan kahdestaan. Eikä olisi tällaista ongelmaa.


    • morsian 05

      no mitä naisesi on ajatellut!?!? eikö hääyönä olla ihan kahdestaa ilman muuta maailmaa!?!? miksi et itse ottanut asiaa puheeksi ku oli sen aika..
      voitha sä viedä naisesi jonnekki tuttavan mökille.. tms jos haluat olla rauhas vaimosi kanssa... ei ne niin paljon maksa...

    • vaimo1806

      Meillä kävi ihan samalla tavalla, lupasin siskolleni (tuli häihimme Espanjasta jo häitä edeltävänä torstaina) ja hänen miehelleen majapaikan meiltä. Jotenkin se tuntui luonnolliselta. Sitten aloimme miettiä että ei hemmetti, me ei sitten olla kahdestaan hääyönämme!! En tietenkään alkanut perumaan, paikkakunnalla oli häiden aikaan isot tapahtumat meneillään ja kaikki hotellit buukattuina jo puoli vuotta ennen häitä. Alkuperäiseen suunnitelmaamme kuului että olisimme menneet hotelliin yöksi, mutta kun huoneita ei ollut vapaan, ajattelimme olla kotona.
      Kuukautta ennen häitä muutimme taas mieltämme. Hotellihuone oli pakko saada. Onnen kantamoisella saimmekin sellaisen, peruutuspaikan, emmekä kertoneet asiasta kenellekään. Kaikki luulivat hääjuhlan viimemetreille asti että menemme kotiin yöksi, kunnes paljastimme salaisuuden.
      Kyllä oli hyvä hääyö. Ja aamu.

    • sellast

      Sano sille muijalles et soittaa niille sukulaisille et ottaa vaikka teltan mukaan voi mennä läheiseen puistoon. Siinä on kyllä törkeimmät sukulaiset mistä olen kuullut. Tai sitten panette ja voihkit niin kovaa et seinät kaatuu katotaan kuka hymyilee aamulla

    • liisakaisa

      Mitenkäs olisi jos sittenkin varaisitte yön jostain muualta onhan se fiilistely seuraavana aamuna ja toki illalla niin intiimi juttu ettei siihen muita tartte niele ajatus omasta sängystä ja anna toisten pihistellä sinulla on vain yksi hääyö ja häiden jälkeinen aamu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4223
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3824
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2631
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1629
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1615
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1511
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe