On varmaan turn off

Anonyymi-ap

Mutta olen tosi kokematon.

30

1674

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tietämättä tästä nimenomaisesta asiasta sen enempää, väitän, että toi on tilanne joka muuttuu vain yhteen suuntaan. Kokemuksia voi kerätä, mutta viattomuuttaan ei saa kelattua takaisin.

• Anonyymi00002

Ei varmastikaan ole mikään turn off ainakaan sille oikealle, en kyllä näe miksi muillekaan.

• Anonyymi00028
        UUSI

Ai vaikka olisi jo elänyt aika, siis todella pitkään?
        Sivusta

• Anonyymi00003

Kuka nyt uusista autoistakaan haaveilisi, kun sina voi hankkia varttimillin kelkatun ja sylinterit väljäksi rassatun öljysyöpön, mutta kokemuksia tien päällä keränneen, klassikkomersun!

• Anonyymi00004

No niin olen minäkin
      Minusta ei ketään pidä arvottaa sen mukaan

• Anonyymi00005

Lisään: kai joku pubiruusu tai pubipekka kerää vain p anoja, mutta aitoa suhetta etsivä etsinee muuta

• Anonyymi00008

Pariutuessa kiinnostavaa on kuviteltu potenttiaali.

Siksi kokemattomuus ei ole negatiivista, jos se ei estä mielenkiintoa, avointa mieltä ja positiivista asennetta niihin asioihin joista toivoo yhteisiä kokemuksia.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Pariutuessa kiinnostavaa on kuviteltu potenttiaali.

Siksi kokemattomuus ei ole negatiivista, jos se ei estä mielenkiintoa, avointa mieltä ja positiivista asennetta niihin asioihin joista toivoo yhteisiä kokemuksia.

Tästä tuli mieleen kun minun eka kertani oli vasta 29-vuotiaana saman kylän 18v tytön kanssa
        Oltiin neitsyitä kumpikin.
        Mutta ei se tyttö minua kokenut tunariksi... Vsikka sellaseksi itseni tietty ajattelun, kuinkas muutenkaan.
        Varmaan auttoi paljo se, ettei hänel(kään) ollut kokemusta aiemmasta.
        Seukkasimmekin jonki aikaa

• Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Tästä tuli mieleen kun minun eka kertani oli vasta 29-vuotiaana saman kylän 18v tytön kanssa
        Mutta ei se tyttö minua kokenut tunariksi... Vsikka sellaseksi itseni tietty ajattelun, kuinkas muutenkaan.

Ja rehellisesti on myönnettävä, että mulla lerpahti myös yhessä vaiheesss kun jännitin niin paljon. Mutta tämä tyttöihminen oli kuin ei olisi edes huomannu koko asiaa.itehän vähintään luulin, että hän varmaan alkaa ilkkua
        Näin se ihmismieli temppuaa

• Anonyymi00013
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Eli, olit käytännössä tunari kun piti ihan koeajaa vaikket sitten onnistunut kun "seukkaan jonki aikaa".

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Eli, olit käytännössä tunari kun piti ihan koeajaa vaikket sitten onnistunut kun "seukkaan jonki aikaa".

Tietysti olin tunari, se oli eka kertani.
        Eka kerta, se oli kummallekin
        Vasta sen suhteen aikana opittiin ns paremmiksii
        Ei ne ekat kerrat hääppösiä olleet kummallakaan
        Aivan taatusti olisin pelännyt enemmän silloin hyvin kokenutta naista

• Anonyymi00006

itseään toistavat asiat, nukkuminenkin on sellainen: välillä menee nukkumaan ja sitten taas herää, kuin joku rahakin on sellainen: tulee ja menee

• Anonyymi00007

Hyvä nyrkkisääntö tämä: jos jollekulle tuo on este, ei se ihminen ole silloin sinua varten
      Aidosti toisesta välittävä ei tuommosesta välitä

• Anonyymi00009

Kokeilemalla oppii.

• Anonyymi00011

Siksi kannattaakin juuri kokeilla vasta sen oman valinnan kanssa, niin silloin molemmat oppii ja mikä tärkeintä: toisistaan.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Siksi kannattaakin juuri kokeilla vasta sen oman valinnan kanssa, niin silloin molemmat oppii ja mikä tärkeintä: toisistaan.

Minä ja lasteni isä olimme molemmat toistemme ensimmäisiä.

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Minä ja lasteni isä olimme molemmat toistemme ensimmäisiä.

Tämäkö on aloittajaäijä nyt se yksi alter egosi, Rose uskovainen perheenäiti maalta aka valtakunta? Ja läpi meni tämäkin joillekin raivostuttavan yksinkertaisille

• Anonyymi00015

No ne ketkä netissä huutaa kovimpaan ääneen "mä en vois ottaa kokematonta", tyypit voi kiertää suoraan kaukaa.

• Anonyymi00016

no onhan se vähän

• Anonyymi00017

Haluttomuus ja kokemattomuus kulkee käsikädessä. Kun on haluton jää kokemattomaksi. Näin ainakin omalla kohdalla. Ehkä se on joku luonnonlaki että kaikkien ei kuulu lisääntyä.

• Anonyymi00018

Kun ympärilleen katselee niin tulee mieleen että moni olisi voinut jättää lisääntymättä…

• Anonyymi00019

Ainakin silloin jos kuuluu autismin kirjon ryhmään siihen voi liittyä haluttomuutta. Aina on ollut niin etteivät kaikki lisäänny ja ehkä tänä päivänä se on vielä yleisempää, koska maailmasta on tullut arvaamattomampi paikka asua ja työttömyys on huipussaan.

• Anonyymi00030
        UUSI

Mä tiiän aika monta ihan aseksuaalia nasta jotka on tehneet itsellisesti lapsia. Ei kaikkien unelmien tarvi kuolla.

• Anonyymi00031
        UUSI
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Mä tiiän aika monta ihan aseksuaalia nasta jotka on tehneet itsellisesti lapsia. Ei kaikkien unelmien tarvi kuolla.

Tässä on kysymyksessä mies.

• Anonyymi00020

Jokainen on kokematon uuden kanssa. Se on jännittävää, jos ei nyt ole ihan "joka paikan höylä".
      Se on sellainen juttu, ettei se oikein voi mennä kovin pieleen, jos ottaa rauhallisesti ja nauttii kosketuksesta ja lähellä olosta.

• Anonyymi00021

Kokemusta ylistävät ja kunnioittavat ihmiset palvovat semmoista outoa jumalaansa. Jos tyhjentää itsensä ihmisten mielipiteistä ja haluista, niin näkee, miten ne ihmiset palvovat riivaajia. Palvonnassa ihminen etsii palvottavan kunniaa. Tuon riivaajan kunnia on että ihminen ei ole uskollinen eikä siveellinen. Ylpeys kokemuksesta, syntyy siitä, kun ihminen kokee onnistuneensa tuon riivaajan palvonnassa. Hän kokee itsensä paremmaksi kuin muut. Ihminen ei tietenkään näe tekojansa ja ylpeyttänsä palvontana, mutta siinä on kaikki palvonnan elementit.
      Teini-iässä monet haluavat tehdä luvattomia asioita ja aikuisetkin. Siinäkin on kyse palvonnasta. Luullaan että on kunniakasta tehdä väärin. Ja muut ihmiset usein yllyttävät kuin yhteisymmärryksessä siitä, että riivaajan palvominen on hyvä asia, vaikka se on kaikki turhaa.

• Anonyymi00023

Hyvä kirjoitus.

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Hyvä kirjoitus.

Kertoo sinusta aika paljon, että näet tässä aloittajaäijän ylikarismaattisessa kakaisussa mitään ideaa tms🙄 T naiselta

• Anonyymi00026
      UUSI

Täältähän sinä sitä rohkeutta saat. Neuvojia riittää...

• Anonyymi00027
        UUSI

Taasko sinulla tuli vähän viipyillen tällainen erotomaaninen mustasukkakohtaus palstaäijän vedätysaloitusta kohtaan? 🙄

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      1
      3911
    2. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      43
      3502
    3. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      59
      3253
    4. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      17
      3101
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      34
      3088
    6. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2880
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      44
      2520
    8. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      40
      2448
    9. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
      Ikävä
      42
      2285
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      45
      2059
    Aihe