Ostin auton tunnetulta Harjavaltalaisliikkeeltä. Hieno päältäpäin ja juuri katsastettu. Auto seisoi sen jälkeen noin 7 kk kun oli sairaustapaus. Kun ajelin sitten 5 kk pikkuajoa ja vein leimalle niin täysi pommi koko auto.. . Kaikki rikki mikä mahdollista joita ei ostaessa huomaa eikä tiedä. Miten tämä autoliike on saanut sen leimasta läpi ??? tietävät viat muttei kerro. En suosittele. sijainti Euraan menevän tien varrella. Nimeä en kerro koska minulla on omatunto heillä ei.
Vastaukset 1
- Anonyymi00001
Älä ikinä osta käytettyä autoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1571643
- 731160
- 113878
- 93760
Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt
En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si37547- 45507
Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M74480Olen osastolla
Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.32467Poistetut keskustelut
Käsittelvät usein miesten asioita ja miehenä olemista. Kuten viimeksi poiston kohteeksi joutunut, Miesten tulee alkaa132427- 37419