Hämeenlinnan ja hyvinkään välissä
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Hämeenlinna on kanssa väliinputoaja - Helsingin ja Tampereen välissä. Pallolla kaikki ovat väliinputoajia - sitäpaitsi.
- Anonyymi00002
Vanha trauma: kauan sitten, kun riksussa oli jo palveluita, riksu jäi lopen ja hausjärven väliin. loppilaiset menivät mieluummin oittiin asti hoitamaan asioitaan. halveksivat riksulaisia.
ihan vaan näin pienillä kirjaimilla sanottuna - Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Vanha trauma: kauan sitten, kun riksussa oli jo palveluita, riksu jäi lopen ja hausjärven väliin. loppilaiset menivät mieluummin oittiin asti hoitamaan asioitaan. halveksivat riksulaisia.
ihan vaan näin pienillä kirjaimilla sanottunaEi yllätä. Seuratkaapa keväällä kun pohjoiseen lentävät muuttolinnut käyttäytyvät oudosti. Heti Hyvinkään yli lennettyään ne kääntävät vatsapuolen ylöspäin ja lentävät selällään Riksun yli. Ovat nähneet siihen mennessä matkallaan jo riittävästi kurjuutta.
- Anonyymi00008
Tosiaankin, Kanta-Häme on väliinputoaja Hki-Tampere-välillä. Kaupungeista (3 kpl) rautatie pitää Riihimäen ja Hämeenlinnan väkilukua vielä pystyssä, Hämeenlinna tosin on kasvanut harppauksin massiivisten kuntaliitosten takia... Forssa on jo kutistunut huomattavasti parin vuosikymmenen ajan. Suomi on jo saamassa ja saanut omat "flyover countrynsa". Suurimmat kaupungit ympäristöineen elävät, muu maa kuihtuu. Surkea tilanne.
- Anonyymi00003
Niin on, tosiaan.
- Anonyymi00005
Nythän on saatu somevaikuttajia. Kyllä ne kaiken muuttaa hyväksi.
- Anonyymi00006
halpa nakki lihiksen välissä.
- Anonyymi00007
Mul on semmonen tunne että riksun biltema loppuu kun rakensivat uudet kahvioinee hyvinkäälle ja hämptonii....
- Anonyymi00009
Seuraava paikka mikä menee konkkaan riksussa on ........vahinkotavarakeskus...siel on hiljaista kuin leninin mauseleomissa ja pelkkää roinaa myynnis...
- Anonyymi00010
Ja Jokela väliinputoaja Hyvinkään ja Järvenpään välissä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.113940Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo114840En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209684- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 38568