Jäit kiinni jo😼, jos haluut lähentyä niin jutelllaan. 🥺 ihan söpö mimmi oot..
Stalkkeri mikset hyväksyny kaveripyyntöä
21
370
Vastaukset
- Anonyymi00001
Stalkki mimmillä ei oo matot vintillä suorassa.
- Anonyymi00017
Kerrotko tässä palstaäijän fantasioivassa aloituksessa lisää tästä panettelemastasi henkilöstä- ketä tai keitä hän stalkkaa ja miten? Kollektiivinen korva sinua täällä nyt kuulisi, että pistähän poika parasta käsityötäs nyt
- Anonyymi00002
Millon sellasen oot laitellu :)
- Anonyymi00003
Matot olisivat hyvä olla aina millilleen suorassa muuten voi iskeä kohtuuton ahdistus
- Anonyymi00004
En pääse X:sään.
- Anonyymi00006
Niin että mihin sen pyynnön oon laittanut?
- Anonyymi00006
Niin missä oot laittanut sitä pyyntöö? Laittaisit ihan aikuisten oikeesti, etkä vaan puhuis lämpimikses.
- Anonyymi00007
- Anonyymi00008
- Anonyymi00009
- Anonyymi00015
Toisten tiedoilla ei ainaka kannata ees yrittää. ;)
-"kirjastopalautus" - Anonyymi00018
Anonyymi00015 kirjoitti:
Toisten tiedoilla ei ainaka kannata ees yrittää. ;)
-"kirjastopalautus"Kerrotko tästä esim kokemuksen karvaan opetuksen kautta vai mistä moinen lausunto
- Anonyymi00019
Anonyymi00007 kirjoitti:
Aloittajaäijä jäänyt aamulla ns limboon surullisen esityksensä kanssa, mielenkiintoista. Kommentti jäänyt jonnekkin valssin väliin ja tullut yhtä monta kertaa bäkkiin mitä tuutannut lähetä- painiketta
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Aloittajaäijä jäänyt aamulla ns limboon surullisen esityksensä kanssa, mielenkiintoista. Kommentti jäänyt jonnekkin valssin väliin ja tullut yhtä monta kertaa bäkkiin mitä tuutannut lähetä- painiketta
Ja erään toisen touhukkaan kohdalla taas on käynyt toistuvasti niin, että kommentti tulee perille ilman tekstiä😉
- Anonyymi00005
Jos on kaveriehdotuksissa luultavasti sitä vilkaisee, enemmänkin. Onko joku ohimennen tuttu.
Toisaalta monilla menee sekasin, mikä on pyyntö ja, mikä tulee jonkun toisen ihmisen kautta. Ei tarvi olla stalkkausta. - Anonyymi00011
Ei ollut minulle mutta kyllä olen joutunut tarkkailee eräiden henkilöiden medioita koska minua on kiusattu ja vainottu ja he ovat yrittäneet muuttaa sen asian minun aloittamakseni.
Menin kaipaan väärää ihmistä ja minut tunnistettiin.Olin ensimmäistä kertaa kaipaamassa täällä.Tunnistamista auttoi se että alkuperäinen vainoja näki kaiken mitä tein koneellani.Hän näki minun olevan Suomi24 ikävä palstalla.- Anonyymi00021
Menikö aloittajaäijä tämä kiintoisa kerronta myös niin, että joku hakkeroitui laitteelle, esittääkseen ”sinua” anonyymilla palstalla? Tätä skeidaa ei vaan voi ihminen keksiä ns. Heh.
- Anonyymi00013
Tee tili linkkariin
- Anonyymi00022
Mitä siitä linkkarista olosta on hyötyä?
- Anonyymi00014
Ei tarvitse laittaa yhtään mitään. Ei kiinnosta kukaan eikä ketään. Hautaan menossa.
- Anonyymi00016
En oo stalkkeri, mut sitä en "purematta niele", ja tiiät kyl miks 🥰
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291909Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651880Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3751748Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161248Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221158- 121131
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt81066- 881066
- 2851025
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks501001