Stalkkeri mikset hyväksyny kaveripyyntöä

Anonyymi-ap

Jäit kiinni jo😼, jos haluut lähentyä niin jutelllaan. 🥺 ihan söpö mimmi oot..

21

370

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Stalkki mimmillä ei oo matot vintillä suorassa.

• Anonyymi00017

Kerrotko tässä palstaäijän fantasioivassa aloituksessa lisää tästä panettelemastasi henkilöstä- ketä tai keitä hän stalkkaa ja miten? Kollektiivinen korva sinua täällä nyt kuulisi, että pistähän poika parasta käsityötäs nyt

• Anonyymi00002

Millon sellasen oot laitellu :)

• Anonyymi00003

Matot olisivat hyvä olla aina millilleen suorassa muuten voi iskeä kohtuuton ahdistus

• Anonyymi00004

En pääse X:sään.

• Anonyymi00006

Niin että mihin sen pyynnön oon laittanut?

• Anonyymi00006

Niin missä oot laittanut sitä pyyntöö? Laittaisit ihan aikuisten oikeesti, etkä vaan puhuis lämpimikses.

• Anonyymi00007

• Anonyymi00008

• Anonyymi00009

• Anonyymi00015

Toisten tiedoilla ei ainaka kannata ees yrittää. ;)
        -"kirjastopalautus"

• Anonyymi00018
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Toisten tiedoilla ei ainaka kannata ees yrittää. ;)
        -"kirjastopalautus"

Kerrotko tästä esim kokemuksen karvaan opetuksen kautta vai mistä moinen lausunto

• Anonyymi00019
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Aloittajaäijä jäänyt aamulla ns limboon surullisen esityksensä kanssa, mielenkiintoista. Kommentti jäänyt jonnekkin valssin väliin ja tullut yhtä monta kertaa bäkkiin mitä tuutannut lähetä- painiketta

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Aloittajaäijä jäänyt aamulla ns limboon surullisen esityksensä kanssa, mielenkiintoista. Kommentti jäänyt jonnekkin valssin väliin ja tullut yhtä monta kertaa bäkkiin mitä tuutannut lähetä- painiketta

Ja erään toisen touhukkaan kohdalla taas on käynyt toistuvasti niin, että kommentti tulee perille ilman tekstiä😉

• Anonyymi00005

Jos on kaveriehdotuksissa luultavasti sitä vilkaisee, enemmänkin. Onko joku ohimennen tuttu.
      Toisaalta monilla menee sekasin, mikä on pyyntö ja, mikä tulee jonkun toisen ihmisen kautta. Ei tarvi olla stalkkausta.

• Anonyymi00011

Ei ollut minulle mutta kyllä olen joutunut tarkkailee eräiden henkilöiden medioita koska minua on kiusattu ja vainottu ja he ovat yrittäneet muuttaa sen asian minun aloittamakseni.
      Menin kaipaan väärää ihmistä ja minut tunnistettiin.Olin ensimmäistä kertaa kaipaamassa täällä.Tunnistamista auttoi se että alkuperäinen vainoja näki kaiken mitä tein koneellani.Hän näki minun olevan Suomi24 ikävä palstalla.

• Anonyymi00021

Menikö aloittajaäijä tämä kiintoisa kerronta myös niin, että joku hakkeroitui laitteelle, esittääkseen ”sinua” anonyymilla palstalla? Tätä skeidaa ei vaan voi ihminen keksiä ns. Heh.

• Anonyymi00013

Tee tili linkkariin

• Anonyymi00022

Mitä siitä linkkarista olosta on hyötyä?

• Anonyymi00014

Ei tarvitse laittaa yhtään mitään. Ei kiinnosta kukaan eikä ketään. Hautaan menossa.

• Anonyymi00016

En oo stalkkeri, mut sitä en "purematta niele", ja tiiät kyl miks 🥰

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      29
      1909
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      165
      1880
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      375
      1748
    4. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      216
      1248
    5. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1158
    6. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      12
      1131
    7. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1066
    8. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      88
      1066
    9. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      1025
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      50
      1001
    Aihe