Että välittäisi musta sellaisena kuin olen? Myös heikkona, haavoittuvana.
Miks tuntuu
29
326
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
No miltä vaikuttaa? Itse varmasti sen parhaiten tiedät.
- Anonyymi00003UUSI
Tiedän että välitän. Tää on vaan niin paskaa ettei meidän välillä voi olla ku tämä. IRL mun pitää vältellä sua ettet koe mun häiritsevän sua.
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Tiedän että välitän. Tää on vaan niin paskaa ettei meidän välillä voi olla ku tämä. IRL mun pitää vältellä sua ettet koe mun häiritsevän sua.
Välität
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
No onko laittanut joskus jotain estoja tms, kääntänyt selkänsä?
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
No on ihan tarpeeksi ja sehän on totuus. Vain tämä ei muuta.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Juu pysy kaukana epävarmaa en halua.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Täällä hän on nohevana esittänyt palstaäijälle tarkentavia kysymyksiä pää höyryten sen muihin trollauksiin jotain elämää suurempaa kononaisuutta sitoen. Pyh. TT
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Juu pysy kaukana epävarmaa en halua.
Muistit sitten aloittajaäijä, että olet tällaisenkin aloituksen tuhertanut yön aikana ja jatkoit juttua yhtä järkevästi kuin aina
- Anonyymi00002UUSI
Heikot ja, haavoittuvat bruukaa menemään suhteeseen narsistien kanssa
- Anonyymi00005UUSI
Pidätkö narsistia itseäs? Tiedän että osaat sen jos haluat
- Anonyymi00011UUSI
Onko sinulla itselläsi näitä piirteitä, kun pruukaat lässyttää palstaäijän avauksiin tällaista mitätöivää ja halveeraavaa pullasuttua? T naiselta
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Pidätkö narsistia itseäs? Tiedän että osaat sen jos haluat
Tämä tapaus on kuule aloittajaäijä yhtä katkera kävelevä läppä ku sinäkin olet
- Anonyymi00008UUSI
Sä tiedät hani, että meidän välillä on ollut hyväksyviä katseita. On puhuttu sellaisia juttuja, mitä ei ihan kaikille huudella. Sä tiedät senkin, että kun sä olet mun edessä punastellut, niin varmaan oot vaistonnut, että jonkun on tehnyt mieli halata sua. Energiat kun ei valehtele.
- Anonyymi00009UUSI
Voisi osua, mutta osuuko. Kirjain?
- Anonyymi00015UUSI
Aina voi esittää, että välittää kunnes lähtee..
- Anonyymi00016UUSI
Kun nähdään suudellaan lämpimästi
- Anonyymi00017UUSI
Etkö ymmärrä. Meillä on nyt etäyhteys ja se on aina haavoittuva suhteen kannalta, koska etäyhteyden varaan ei voi luottamusta rakentaa. Vaikka olisin kuinka rehellinen, luotettava ja ajattelisin sinun parasta, minun pitää hoitaa oma elämäni realistisesti, maksaa laskuni ja olla luotettava myös yhteiskuntaa kohtaan. Niin kauan kun emme oikeasti tutustu oikeassa elämässä, sinulle tulee negatiivisia epäilyjä minusta, samoin kun minä alan epäilemään sinun tosissaan olemista jos et halua tavata minua oikeassa elämässä. Silloin kun ihmiset haluavat toistensa elämäänsä, jotkut etäyhteydet pitäisi minimoida ja laittaa kaikki energia oikeassa elämässä tutustumiseen.
- Anonyymi00018UUSI
Minä välittäisin P- miehestä myös herkkänä ja haavoittuvana, rakastaisin jopa enemmän mikäli vielä enemmän voisi rakastaa ❤️.
Marika- Anonyymi00022UUSI
Vai tykkäätkö enemmän hänen "tilavista autoista"
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Vai tykkäätkö enemmän hänen "tilavista autoista"
En ole materialisti eikä kiinnosta se mitä kukin omistaa. Rakastan P- miestä ihan sinä ihmisenä jonka kuoren alta näin muutaman kerran, herkkyyttä jonka piilottaa suurimmalta osalta ❤️. Pyyteetöntä rakkautta tunnen ja se onkin jotain sellaista mistä sinä et ehkä liioin mitään ymmärrä ❤️.
Marika - Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
En ole materialisti eikä kiinnosta se mitä kukin omistaa. Rakastan P- miestä ihan sinä ihmisenä jonka kuoren alta näin muutaman kerran, herkkyyttä jonka piilottaa suurimmalta osalta ❤️. Pyyteetöntä rakkautta tunnen ja se onkin jotain sellaista mistä sinä et ehkä liioin mitään ymmärrä ❤️.
MarikaTottakai saat rakastaa, sinun elämääsihän se on.
- Anonyymi00019UUSI
Kyllä se olisi niin ollut!
- Anonyymi00020UUSI
Taas "ystävän" hyvä neuvo kenties.
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Taas "ystävän" hyvä neuvo kenties.
Mitä tarkoitat? En ota vastaan neuvoja ystäviltä tuollaisissa asioissa, enkä puhu tunteistani ystävilleni. Oppinut olemaan niin sanotusti 😉
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Mitä tarkoitat? En ota vastaan neuvoja ystäviltä tuollaisissa asioissa, enkä puhu tunteistani ystävilleni. Oppinut olemaan niin sanotusti 😉
Vastasit ap ellet sitten itse ollut ap.
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Tuli mieleen yks remmi juttu, muttei varmaan tähän liity.
- Anonyymi00025UUSI
joku niin lääkärit itsellä hammasjuttu, kävin lääkäreillä ranne-juyyukin, palautin eellaisen tukijutun heriller jota nukkuessa pitää.
mutta jos voi olls kuin ylipainoa, sellaista.. niin moni-sairaus joku - Anonyymi00027UUSI
Se tuntuu niin pahalta kun oot semmoinen hauska ottaa ne kaikki sulta pois.
- Anonyymi00028UUSI
Jokaisella ihmisellä on mahdollisuus muuttaa elämänsä suuntaa vaikka heti. Se onkin elämässä hienointa. Elämähän perustuu jatkuvaan muutokseen, muuten elämä olisi kuin seisova vesi, kuollutta, samoin ihmisen kohdalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv8518547Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2016764- 564862
- 244517
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni254427Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv364240Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h584121No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol443970- 623713
- 423365