Miks tuntuu

Anonyymi-ap

Että välittäisi musta sellaisena kuin olen? Myös heikkona, haavoittuvana.

29

326

4Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

No miltä vaikuttaa? Itse varmasti sen parhaiten tiedät.

• Anonyymi00003
        UUSI

Tiedän että välitän. Tää on vaan niin paskaa ettei meidän välillä voi olla ku tämä. IRL mun pitää vältellä sua ettet koe mun häiritsevän sua.

• Anonyymi00004
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Tiedän että välitän. Tää on vaan niin paskaa ettei meidän välillä voi olla ku tämä. IRL mun pitää vältellä sua ettet koe mun häiritsevän sua.

Välität

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

No onko laittanut joskus jotain estoja tms, kääntänyt selkänsä?

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

No on ihan tarpeeksi ja sehän on totuus. Vain tämä ei muuta.

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Juu pysy kaukana epävarmaa en halua.

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Täällä hän on nohevana esittänyt palstaäijälle tarkentavia kysymyksiä pää höyryten sen muihin trollauksiin jotain elämää suurempaa kononaisuutta sitoen. Pyh. TT

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Juu pysy kaukana epävarmaa en halua.

Muistit sitten aloittajaäijä, että olet tällaisenkin aloituksen tuhertanut yön aikana ja jatkoit juttua yhtä järkevästi kuin aina

• Anonyymi00002
      UUSI

Heikot ja, haavoittuvat bruukaa menemään suhteeseen narsistien kanssa

• Anonyymi00005
        UUSI

Pidätkö narsistia itseäs? Tiedän että osaat sen jos haluat

• Anonyymi00011
        UUSI

Onko sinulla itselläsi näitä piirteitä, kun pruukaat lässyttää palstaäijän avauksiin tällaista mitätöivää ja halveeraavaa pullasuttua? T naiselta

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Pidätkö narsistia itseäs? Tiedän että osaat sen jos haluat

Tämä tapaus on kuule aloittajaäijä yhtä katkera kävelevä läppä ku sinäkin olet

• Anonyymi00008
      UUSI

Sä tiedät hani, että meidän välillä on ollut hyväksyviä katseita. On puhuttu sellaisia juttuja, mitä ei ihan kaikille huudella. Sä tiedät senkin, että kun sä olet mun edessä punastellut, niin varmaan oot vaistonnut, että jonkun on tehnyt mieli halata sua. Energiat kun ei valehtele.

• Anonyymi00009
        UUSI

Voisi osua, mutta osuuko. Kirjain?

• Anonyymi00015
      UUSI

Aina voi esittää, että välittää kunnes lähtee..

• Anonyymi00016
      UUSI

Kun nähdään suudellaan lämpimästi

• Anonyymi00017
      UUSI

Etkö ymmärrä. Meillä on nyt etäyhteys ja se on aina haavoittuva suhteen kannalta, koska etäyhteyden varaan ei voi luottamusta rakentaa. Vaikka olisin kuinka rehellinen, luotettava ja ajattelisin sinun parasta, minun pitää hoitaa oma elämäni realistisesti, maksaa laskuni ja olla luotettava myös yhteiskuntaa kohtaan. Niin kauan kun emme oikeasti tutustu oikeassa elämässä, sinulle tulee negatiivisia epäilyjä minusta, samoin kun minä alan epäilemään sinun tosissaan olemista jos et halua tavata minua oikeassa elämässä. Silloin kun ihmiset haluavat toistensa elämäänsä, jotkut etäyhteydet pitäisi minimoida ja laittaa kaikki energia oikeassa elämässä tutustumiseen.

• Anonyymi00018
      UUSI

Minä välittäisin P- miehestä myös herkkänä ja haavoittuvana, rakastaisin jopa enemmän mikäli vielä enemmän voisi rakastaa ❤️.

Marika

• Anonyymi00022
        UUSI

Vai tykkäätkö enemmän hänen "tilavista autoista"

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Vai tykkäätkö enemmän hänen "tilavista autoista"

En ole materialisti eikä kiinnosta se mitä kukin omistaa. Rakastan P- miestä ihan sinä ihmisenä jonka kuoren alta näin muutaman kerran, herkkyyttä jonka piilottaa suurimmalta osalta ❤️. Pyyteetöntä rakkautta tunnen ja se onkin jotain sellaista mistä sinä et ehkä liioin mitään ymmärrä ❤️.

Marika

• Anonyymi00026
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

En ole materialisti eikä kiinnosta se mitä kukin omistaa. Rakastan P- miestä ihan sinä ihmisenä jonka kuoren alta näin muutaman kerran, herkkyyttä jonka piilottaa suurimmalta osalta ❤️. Pyyteetöntä rakkautta tunnen ja se onkin jotain sellaista mistä sinä et ehkä liioin mitään ymmärrä ❤️.

Marika

Tottakai saat rakastaa, sinun elämääsihän se on.

• Anonyymi00019
      UUSI

Kyllä se olisi niin ollut!

• Anonyymi00020
        UUSI

Taas "ystävän" hyvä neuvo kenties.

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Taas "ystävän" hyvä neuvo kenties.

Mitä tarkoitat? En ota vastaan neuvoja ystäviltä tuollaisissa asioissa, enkä puhu tunteistani ystävilleni. Oppinut olemaan niin sanotusti 😉

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Mitä tarkoitat? En ota vastaan neuvoja ystäviltä tuollaisissa asioissa, enkä puhu tunteistani ystävilleni. Oppinut olemaan niin sanotusti 😉

Vastasit ap ellet sitten itse ollut ap.

• Anonyymi00029
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Tuli mieleen yks remmi juttu, muttei varmaan tähän liity.

• Anonyymi00025
      UUSI

joku niin lääkärit itsellä hammasjuttu, kävin lääkäreillä ranne-juyyukin, palautin eellaisen tukijutun heriller jota nukkuessa pitää.

mutta jos voi olls kuin ylipainoa, sellaista.. niin moni-sairaus joku

• Anonyymi00027
      UUSI

Se tuntuu niin pahalta kun oot semmoinen hauska ottaa ne kaikki sulta pois.

• Anonyymi00028
        UUSI

Jokaisella ihmisellä on mahdollisuus muuttaa elämänsä suuntaa vaikka heti. Se onkin elämässä hienointa. Elämähän perustuu jatkuvaan muutokseen, muuten elämä olisi kuin seisova vesi, kuollutta, samoin ihmisen kohdalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      85
      18547
    2. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      20
      16764
    3. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      56
      4862
    4. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      24
      4517
    5. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      25
      4427
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      36
      4240
    7. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      58
      4121
    8. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      44
      3970
    9. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      62
      3713
    10. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
      Ikävä
      42
      3365
    Aihe