Olisin sun haluttava, siitä tulee ihana olo kultaseni
Ajattelen että
19
367
Vastaukset
- Anonyymi00001
Halittava siis
- Anonyymi00002
On ihanaa olla haluttu. Vielä ihanempaa on olla valinta. 💚✨
- Anonyymi00003
Olisiko meistä joskus siihen, valitsemaan toista
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Olisiko meistä joskus siihen, valitsemaan toista
Kaksi ihmistä voi valita toisensa, mutta vasta sitten, kun molemmat osaavat olla myös yksin.🌙💚✨
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kaksi ihmistä voi valita toisensa, mutta vasta sitten, kun molemmat osaavat olla myös yksin.🌙💚✨
Eli toisesta kiinni edelleen
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Eli toisesta kiinni edelleen
Ajattelen, että kiinni oleminen ja vapaa valinta ovat eri asioita.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ajattelen, että kiinni oleminen ja vapaa valinta ovat eri asioita.
Mitä taas tarkoitat
- Anonyymi00015
Anonyymi00004 kirjoitti:
-Sivusta
On ihmisiä, jotka eivät koskaan osaa olla yksin,
vaan uusi etsittynä ennenkuin voi erota vanhasta. Vielä pahempi, että he voivat pitää kahta kumpania samaan aikaan, kunnes voi olla varma uudesta suhteesta Kun suhde alkaa nopeasti, voi mielessä olla edelleen exä, koska surutyö ja eron kohtaaminen on tekemättä. Toivottavasti et ole joutunut laastariksi.
- Anonyymi00008
Haluaisin istuutua sen mi3h3n pääll3
- Anonyymi00010
On tääkin...kauhee panetus päällänsä koko ajan
- Anonyymi00012
Älä muuta virka!
- Anonyymi00011
Odotan sinua tänäkin iltana.
- Anonyymi00013
Kumpa olisit vierelläni olisi mahtavaa.
- Anonyymi00014
Tuuli puhalsi muut kohti kaupan ovea, tarjistin saldon, sun ikäs siellä, poistuessa näin ne kukat jotka halusin sulle tuoda, portaat aivan jäässä, meinasin tulla alas aika hiton nopeeta, se nauratti.
Näin mä elän joka päivä. - Anonyymi00016
Minä haluaisin oikeasti kuumaa miestä p*nna. Ei ole mahdollista. Nyyh.
- Anonyymi00017
Minä tahdon rakastaa yhtä naista loppuelämäni ja olla aivan ihana ja kiltti mies, jota hän kunnioittaisi ja rakastaisi, ja kenen kanssa hänen olisi hyvä olla loppuelämänsä ajan. Mieheltä sivusta.
- Anonyymi00018
Löpinät sexeen. Suu auki ja ota se nyt suuhun, kulta.
- Anonyymi00019
minä olen miettinyt tosi paljon että minkälainen olisi hauska peli tgytgöillrkin
joku james-elokuva Thunderbaslll jännittävä, mutta niin no - Anonyymi00020
Hän on haluttava, itseäni vanhempi ihanuus. Tietää tunteeni, teinhän ne tiettäväksi. Suukoteltavan eroottinen nainen! Nam nam🔥
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724184Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o963607Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363329- 512860
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182329- 402318
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222052- 231646
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141517Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?321506