että BMW kuskit ajattelee kun muut haukkuu niiden autoja että he ovat kateellisia tai ei pysty hankkimaan sellaista autoa. Kertokaa minulle syy miksi ihminen esim minä jos olisin kateellinen en ostaisi bmw:tä kerran sellaisen pystyisin ostamaan? Miksi valitsen eri merkin aina? Koska en halua BMW:tä en pidä siitä autosta ja se on aika paska merkki. Lisäksi sillä on vielä maine mulkkujen autona. BMW kuten Iphone on täysin yliarvostettu massatuote. Mersu ja Android on parempi.
Monessa paikassa näkee
Anonyymi-ap
1
68
Vastaukset
- Anonyymi00001
No niin, taas se teinin varattomuus ja yksinkertaisuus pitää oma-aloitteellisesti tuoda esiin. No eihän sinulla ole varaa kunnon Bemariin ja siksi näitä juttujasi täällä kirjoittelet, eli syynä on suuri kateus. Vertaus Meseen on taas täysin makuasia ja tyypillistä teille kouluttamattomilla teineillä jotka uskovat osaavansa jotain, vaikka ei ole vielä mitään näyttöä, vaan pelkää perusteetonta itsetuntoa joka jossain vaiheessa kokeen paluun pohjalle karulla tavalla jos ei itse löydä tasoaan ja paikkaansa ajoissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2511014- 428317
- 1275280
- 1433656
- 693578
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353534- 333167
- 552529
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352031- 281786