Hei köyhät!

Anonyymi-ap

Moikka. Se olisi viikonloppu sitten! Mitäs meinasitte syödä? Hä! Makaroonimaitoa? Kaurapuuroa? Vai pyöritättekö kieltä ienrajassa?
Itse osti aamun sisäfilettä, lohta ja perunoita.
Näin minä syön ja käyn töissä. Töissä kun käy, voi ostaa muutakin kaupasta kuin muovipussin. Kaupassa saa potkia köyhiä tieltä. Köyhien pitäsi kunnioittaa työssä käyviä ja vetää käsi lippaan, kun työllinen kävelee ohi.

19

223

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Jaahas paikallinen Kokoomus edustaja jyräyttää viikonlopun käyntiin 🫡

• Anonyymi00019

Vielä mitä. Kyllä se on ihan vaan täyttä ymmärrystä vailla oleva Kelan elätti.

• Anonyymi00002

Tänään mennään Kolille. Kobehärkää, kozelia, wellington pihviä, skumppaa yms. Ruuan päälle kylpylään ja sitten sviittiin peuhaamaan uhkeiden pimujen kanssa.

Olen 47v työtön mies.

• Anonyymi00012

siis olet menossa kolille äitisi kanssa?

• Anonyymi00003

Saunassa serkkulikan pinpistä mähnää nuolen...

• Anonyymi00005

Aijaijai kyllä se työ sitten maittaa....
      Tai sitten ei. Heheheheeee

• Anonyymi00006

Köyhät tilaa ruuat koti ovelle katsoppa kotiin kuljetuksella. Ei oo aikaa käydä kaupassa.

• Anonyymi00007

Tänään syödään meillä kanttarellikastiketta ja perunamuusia. Huomenna kuhafileita ja sunnuntaina hirvipaistia. Tällä tavalla syö työtön joka kalastaa ja metsästää.

• Anonyymi00011

Aloittaja täysi tumpelo. Ei kannata reagoida vaan jatkaa elämää.

• Anonyymi00008

Tullaan hakeen sun jääkaappis ja siinä samalla kaikkea muutakin minkä tietysti varsin vapaaehtoisesti meille luovutat. Esim auto, TV, PC yms. yms.

• Anonyymi00009

Lämpimästi tervetuloa, luovutan myös ahnukseni astuttavaksi 🥰

• Anonyymi00013
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Lämpimästi tervetuloa, luovutan myös ahnukseni astuttavaksi 🥰

eikös isäsi ole jo paikalla?

• Anonyymi00010

Sisäfilettä ja annanperunoita sekä punkkua.

• Anonyymi00015

Meillä oli keitettyjä perunoita ja jauheliha mureketta, sekä hollandaise kastiketta. Jälkiruuaksi mansikkakiisseliä. Iltapäivällä neljän maissa pullakahvit ja konjakkia pieni grogillinen. Konjakkiakaupassa on huomenna käytävä, alkaa olla nyt pullo tyhjänä. Ei mitään ylellisiä eväitä, mutta kuitenkin jotain.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Meillä oli keitettyjä perunoita ja jauheliha mureketta, sekä hollandaise kastiketta. Jälkiruuaksi mansikkakiisseliä. Iltapäivällä neljän maissa pullakahvit ja konjakkia pieni grogillinen. Konjakkiakaupassa on huomenna käytävä, alkaa olla nyt pullo tyhjänä. Ei mitään ylellisiä eväitä, mutta kuitenkin jotain.

Itsekkin otan aina konjakki napsun.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Itsekkin otan aina konjakki napsun.

minä juon kiljua tänäänkin useamman pullon

• Anonyymi00018

Kilju napsut maukasta kyllä nam nam

• Anonyymi00020

Ja maha kuralla,,, aarrghhh...

• Anonyymi00021

Mie en syö kieltä kun se on käynyt jonkun emakon pepussa. Samoin kananmunat ei koska ovat tulleet sieltä 🫣

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      258
      4881
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      465
      3460
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      16
      2506
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      26
      2126
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      9
      1313
    6. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      32
      1246
    7. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      83
      1135
    8. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      74
      1123
    9. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      1065
    10. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      54
      996
    Aihe