Hei . Mitä sanotte?
Kuka lisää nopeusrajoituksia karttoihin? Eilen ajoin ABS:ltä Halpa Hallille, ja nopeusrajoitus oli 90,( auto näyttää) vaikka siellä se oon 80.
Halpa Hallilta Ruotasen risteykseen se oli 65!!! Millaista nopeutta tämä on? 65 ei ole missäkään ! Onko joku humalassa se tekee??? Kenelle pitäisi valittaa?
27 tie outo
13
387
Vastaukset
- Anonyymi00001
Onkohan PHJ:n Teknisellä sormensa pelissä, kun niin paljon hiihtoladuista ja levähdyspaikkojen polttopuista huolta pitävät.
Mene ja tiedä..- Anonyymi00003
Mene töihin jos pääset 🤣
- Anonyymi00002
Valtion tie, kysy elyltä
- Anonyymi00004
Varmaan herra Trump säätää GPS.sän kohdilleen vähän kuitenkin yläkanttiin
- Anonyymi00005
Pyhäjärvellä luminen tie merkataan kuoppaMerkillä 🤣
- Anonyymi00006
Vain lukutaidoton idiootti kävelee hiihtoladulla.
- Anonyymi00010
No niin, näitä riittää.
Kuopiossakin lääkärit sekoilee ja istuu käräjätuvassa.
Hoidettavat putoilee sängystä ja kaikkea muuta (on lonkkansa särkeneitä-tosi) alkaa putoilla muutakin, näitä on piiloteltu jo vuosia.
Oudoksi sukeltaa, turhaa kai lienee tie 27 - joka ei ole kunnossa kuin Iisalmen päädyssä.
Ihminen on tärkein tässä kujanjuoksussa, nämä karpaasit elää vielä ilman vaippoja, niille ei mahdu muu kuin rattiraivo ja Pyhäjärventien gruisailu, auto ei näytä pysyvän tiellä.
Takapuoli edellä on mukava vääntää rattia, näitä riittää.
Laturaivo tosin jaksaa vääntää omassa elementissään.
- Anonyymi00007
paina kaasua äläkä tuijota sitä mittaria....
- Anonyymi00011
....huonosti näyttää käyvän, traktorin pitää näitä epeleitä vetää kylän keskellä lumipenkoista.
Aina tulee uutta tilalle, entiset heilahtaa hengestään.
- Anonyymi00008
Paina sinä mummoas
- Anonyymi00009
osu ja uppos hah haa.....
- Anonyymi00012
Pikkutynkätapit reuhottaa, isipappa maksaa viimeisillä euroilla, loput hakee sossusta.
- Anonyymi00013
Hyvin on aurattu ollintie🙈
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2335111Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1194151- 583753
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363609- 513490
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest413205Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202586Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv42397- 232386
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo592377