Muistatteko kiittää itseänne?

Anonyymi-ap

Kiitoksen saaminen on vahintään yhtä tärkeää kuin kiitoksen antaminen.
Yksinasujana minulla ei ole kotona ketään joka minua kiittäisi, joten olen ottanut tavaksi kiittää itse itseäni. Esim. siivouksen jälkeen taputan itseäni olkapäälle ja sanon "kiitos, olitpa tänään ahkera". Eihän tuo sama asia ole kuin saada kiitos toiselta, mutta minulla se toimii, tulee hyvä mieli, kokeilkaa.

43

348

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paras kehotus yksinäiselle, illalla kun lamppu sammuu ja pää painuu tyynyn päälle nukkumattia odotellessa huokaisee, kiitos sinulle P että jaksoit tämänkin päivän, siivosit, teit herkullista ruokaa. Olit kiinnostut kaiken mualiman tapahtumista, kävit palstalla antamassa viisaita elämän ohjeita.

• Kiitos sinulle siitä :).

• Anonyymi00001

Minusta tuo aloittajan tapa kiittää heti kun aihetta on tuntuu jotenkin luontevammalta, kuin säilöä kiitokset johonkin määrättyyn hetkeen. Kiitämmehän, tai ainakin minä kiitan, muita ihmisiä heti kun on aihetta, enkä joskus muuna hetkenä.

• Anonyymi00001 kirjoitti:

Minusta tuo aloittajan tapa kiittää heti kun aihetta on tuntuu jotenkin luontevammalta, kuin säilöä kiitokset johonkin määrättyyn hetkeen. Kiitämmehän, tai ainakin minä kiitan, muita ihmisiä heti kun on aihetta, enkä joskus muuna hetkenä.

Eikö se ole tärkeintä että kiittää. Ihan sama mikä hetki.

• Anonyymi00002

Kiitosta voi jakaa koska vain, mut ei tarpeettomasti, inflaatio uhkaa.

• Anonyymi00003

Joskus - ehkä aika harvoin - kun joku asia menee just nappiin, sanon itselleni "hyvä minä" tai "hyvä L_i_a". Eikö se ole melkein sama asia.

• Anonyymi00004

Jumpan lopuksi ensin vaenytettä käsiä taaksepäin, avataan rintakehä ja pyritään saamaan lapaluut yhteen. Sen jälkeen kädet edestä itsensä ympärille ja halataan kunnolla. Sekin tuntuu hyvältä.
      Kiitän Jumalaa koko elämästiäni, niin että kai olen vähän ulkoistanut kiittämisen, vaaimattomuuttaniko.

• Anonyymi00005

Kunhan ei liian rajusti venyttele, niin hyvää tulee.

• Anonyymi00006

En tarvitse itseni kiittämistä. Korkeintaan totean, että hyvä kun sain tuokin
      homman tehdyksi.

• Anonyymi00007

Itseasiassa olen tyytyväinen etten enää ole niin vasemmistolainen kuin olin ennen.

• Anonyymi00008

Juu, joka ilta

• Oikeastaan vaivaannuttavaa ottaa vastaan kiitosta, se Ei ole lainkaan luontaista.

Sen sijaan itseään voi kiittää ja olla itseenä tyytyväinen. Tänään esimerkiksi myhäilin itseeni tyytyväisenä kun kävin luomassa lumet haudoilla muutamalta haudalta ja muutoinkin siistimässä. Samalla tuli ulkoiltua mukavassa leudossa pienessä pakkassäässä.

Hyvä minä :).

• Anonyymi00009

Niinpä, kiittää voi ilman että käyttää sanaa 'kiitos', teoilla.

• Anonyymi00010

Niinpä. Kun koti on siisti, ruokaa muutamaksi päiväksi valmiina ja ne pienet (suuret) rästit tehty, niin mieli on hyvä ja kuin kiittäisi itseään, että tuli tehtyä, vaikka aina ei niin kovasti viittiskään.

• Anonyymi00010 kirjoitti:

Niinpä. Kun koti on siisti, ruokaa muutamaksi päiväksi valmiina ja ne pienet (suuret) rästit tehty, niin mieli on hyvä ja kuin kiittäisi itseään, että tuli tehtyä, vaikka aina ei niin kovasti viittiskään.

Kyllä. To do- listaa kun on saanut lyhennettyä se on vähintään hyvien päiväkahvien paikka:).

• Anonyymi00011
        Siili25 kirjoitti:

Kyllä. To do- listaa kun on saanut lyhennettyä se on vähintään hyvien päiväkahvien paikka:).

Ei paineita saisi ottaa mistään, se ei oo hyvä.

• Anonyymi00011 kirjoitti:

Ei paineita saisi ottaa mistään, se ei oo hyvä.

Ei ole paineita samalla tavoin kuin töissäoloaikana. Mukavaa kun on odottamassa tekemistä jonka suorittamisesta voi kiitellä itseään :). Muuten voisi käydä aika tylsäksi

• Muuten ihan hyvin, unirytmi kiepsahtanut päälaelleen, eilenkin alkuillassa aikomus pitkittää unen tuloa myöhäisempään. Nukahdin alkuillasta TV ääreen ja heräsin jälkeen puolen yön eikä uni tullut ennee takaisin.
      Ei sen puoleen kunhan saa nukuttua vuorokaudessa tarpeellisen määrän, ei ensimmäinen kerta, mut lopulta se palautunut jossain vaiheessa.

Se on sitten maaliskuu, ensikuun jälkeen jo toukokuu.

• Anonyymi00012

Eikä Juhannuskaan kaukana.
        Ei ole unirytmiä, tai onhan sekin jotain jos nukkuu silloin kun nukuttaa ja syö silloin kun on nälkä, eikä näissä asioissa katso kelloa lainkaan.

• Maaliskuu maata näyttää, tiet tukkii ojat täyttää.

Vaikka lunta vielä paljon näillä korkeuksilla lämpötila-asteet jo huomattavasti miellyttävämmillä lukemilla. Linnutkin jo heränneet visertelemään ja tikka naputteli aamulla nokkasnsa puun runkoon.

Minulla säännöllinen unirytmi. Yleensä kymppiuutisten jälkeen nukkumaan ja aamulla karvainen herätyskello herättää noin puoli kuudelta. Tosin käyn hereiilä yöllä yhdestä kahteen kertaan mutta yleensä saan vielä unen päästä kiinni.

• Anonyymi00013

Lehtipuut on kuurassa kun plussakeli vaihtui 3n asteen pakkaseen. Kovia pakkasia ei maaliskuussa täälläpäin olekaan.

• Anonyymi00013 kirjoitti:

Lehtipuut on kuurassa kun plussakeli vaihtui 3n asteen pakkaseen. Kovia pakkasia ei maaliskuussa täälläpäin olekaan.

Meillä on männyissä paksu raskas lumipeite melkein kuin tykkylunta ikään. Lehtipuissa oli pakkasilla komia kuurapeite. Hienon näköinen valkoinen kuurapeitteinen puu sinistä taivasta vasten aurinkoisina päivinä. Nyt kuurapeite jo ohentunut

Ennusteen mukaan meilläkin lämpötila alkaa pysytellä lähellä nollaa nyt ainakin.

• Anonyymi00014

Miksi ihmeessä heräät kellolla? Lähdetkö työhön?

• Anonyymi00014 kirjoitti:

Miksi ihmeessä heräät kellolla? Lähdetkö työhön?

Karvapallon häytyy päästä ulos.

• Anonyymi00015
        Siili25 kirjoitti:

Karvapallon häytyy päästä ulos.

Ai niin, sulla oli sellainen.

• Anonyymi00015 kirjoitti:

Ai niin, sulla oli sellainen.

"Semmonen" joo.

• Joo tänään kiitin. Tein neljä pikkupullaa itselleni yhden desin taikinasta ja hyvää oli. Vähällä vaivalla tuoretta pullaa.

• Anonyymi00016

Pulla pullottaa mukavasti.

• Anonyymi00016 kirjoitti:

Pulla pullottaa mukavasti.

Mitä se pulloon pullottaa?

• Siili25 kirjoitti:

Paistoin paisto valmiita pikku pullia eilen kun tuli ruokalähetys K-Citystä.
        15.3. onnittelen itseäni syntymäpäivän kunniaksi.

• Pertikki kirjoitti:

Paistoin paisto valmiita pikku pullia eilen kun tuli ruokalähetys K-Citystä.
        15.3. onnittelen itseäni syntymäpäivän kunniaksi.

Minäkin olen joskus ostanut paistovalmiita pikkupullia pakkasesta sekä dallaspullia jotka myös on hyviä. Nykyisin harvemmin. Joutuisin itse syömään lähes kaikki ja gluteiinittomat on lähinnä sahajauhoa. Tuo yhden desin pullataikina oli just sopiva satunnaiseen pullanhimoon.

Paljon onnea syntymäpäiväsi johdosta. Kevään lapsi :).

• Anonyymi00017
        Siili25 kirjoitti:

Pullottaa vattaa kun nauttii 4 pullaa yhteen menoon.

• Anonyymi00017 kirjoitti:

Pullottaa vattaa kun nauttii 4 pullaa yhteen menoon.

Kuka se ny neljä pullaa kerralla :D. Noistahan riittää vähintään kahdeksi päiväksi. Sen jälkeen eivät ole enää tuoreita. Tosin pakkaseenki vois laittaa.

• Anonyymi00018
        Siili25 kirjoitti:

Kuka se ny neljä pullaa kerralla :D. Noistahan riittää vähintään kahdeksi päiväksi. Sen jälkeen eivät ole enää tuoreita. Tosin pakkaseenki vois laittaa.

Totta, ei neljää kerralla, vaan yhtäaikaa.

• Anonyymi00018 kirjoitti:

Totta, ei neljää kerralla, vaan yhtäaikaa.

Juu joku hamsteri voisi yhtaikaa työntää poskiinsa yhtaikaa ettei vaan muut saa.

• Anonyymi00020
        Siili25 kirjoitti:

Juu joku hamsteri voisi yhtaikaa työntää poskiinsa yhtaikaa ettei vaan muut saa.

Nälissään, kyllä.

• Anonyymi00020 kirjoitti:

Nälissään, kyllä.

Sitten kun olet viimeisen suupalan nielaissut iskeekin morkkis .

• Anonyymi00022
        Siili25 kirjoitti:

Sitten kun olet viimeisen suupalan nielaissut iskeekin morkkis .

Just niin, ystäväni kertoo et tytär pelkää jos syö yhdenkin berliinin munkin, se näkyy heti pr-seessä...

• Anonyymi00022 kirjoitti:

Just niin, ystäväni kertoo et tytär pelkää jos syö yhdenkin berliinin munkin, se näkyy heti pr-seessä...

Nii. Toisten kestää syödä enemmän, toisten vähemmän. Neljää en kenellekään suosittelisi peräjälkeen. Aika äklön makeaa.

• Anonyymi00019

Kiitos, tack.

• Anonyymi00021

Joskus tulee puuskahdettua; hyvä juttu, hyvä jätkä että teit tämän mielessä hiertäneen asian nyt eikä vasta joskus viieiestoistaispäivä.
      - hiljanen ukonmyhkäre.

• Tekemätön työ muistuttaa, ostin noin vuosi sitten valkoista maalia tarkoitus oli hioa keittiön pöytä ja maalata se. Homma ei hoitunut kun kaaduin pihalla oikea käsivarteen tuli paha murtuma, nyt käsi on loisto kunnossa. Pitää löytyä tarmoa voittaa kehtuutus, nyt tuntuu siltä saatan lähi päivinä tarttua tuumasta toimeen, kun se työ on tehty voin olla taas tyytyväinen itseeni, toivotaan parasta.

• Teeppä siitä itelles syntymäpäivälahja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti

Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää
      Maailman menoa
      43
      2218
    2. Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!

Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten
      Maailman menoa
      65
      2088
    3. Helsingin yllä valopalloja

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön
      Sinkut
      121
      1950
    4. HÄLYYTYS!!

Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a36
      NATO
      393
      1697
    5. Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?

Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.
      Kouvola
      104
      1655
    6. Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja

Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah
      Maailman menoa
      124
      1484
    7. Millainen on naisellinen nainen

Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n
      Sinkut
      182
      1102
    8. Raamatullinen kaste

Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu
      Kaste
      53
      967
    9. Mitkä asiat kaivatun ajattelussa

Ihmetyttävät? Mikä on tullut yllätyksenä?
      Ikävä
      75
      945
    10. Mitkä olisivat kolme tärkeintä

vihjettä kaivatustasi?
      Ikävä
      27
      909
    Aihe