Kiitoksen saaminen on vahintään yhtä tärkeää kuin kiitoksen antaminen.
Yksinasujana minulla ei ole kotona ketään joka minua kiittäisi, joten olen ottanut tavaksi kiittää itse itseäni. Esim. siivouksen jälkeen taputan itseäni olkapäälle ja sanon "kiitos, olitpa tänään ahkera". Eihän tuo sama asia ole kuin saada kiitos toiselta, mutta minulla se toimii, tulee hyvä mieli, kokeilkaa.
Muistatteko kiittää itseänne?
27
207
Vastaukset
Paras kehotus yksinäiselle, illalla kun lamppu sammuu ja pää painuu tyynyn päälle nukkumattia odotellessa huokaisee, kiitos sinulle P että jaksoit tämänkin päivän, siivosit, teit herkullista ruokaa. Olit kiinnostut kaiken mualiman tapahtumista, kävit palstalla antamassa viisaita elämän ohjeita.
- Anonyymi00001
Minusta tuo aloittajan tapa kiittää heti kun aihetta on tuntuu jotenkin luontevammalta, kuin säilöä kiitokset johonkin määrättyyn hetkeen. Kiitämmehän, tai ainakin minä kiitan, muita ihmisiä heti kun on aihetta, enkä joskus muuna hetkenä.
Anonyymi00001 kirjoitti:
Minusta tuo aloittajan tapa kiittää heti kun aihetta on tuntuu jotenkin luontevammalta, kuin säilöä kiitokset johonkin määrättyyn hetkeen. Kiitämmehän, tai ainakin minä kiitan, muita ihmisiä heti kun on aihetta, enkä joskus muuna hetkenä.
Eikö se ole tärkeintä että kiittää. Ihan sama mikä hetki.
- Anonyymi00002
Kiitosta voi jakaa koska vain, mut ei tarpeettomasti, inflaatio uhkaa.
- Anonyymi00003
Joskus - ehkä aika harvoin - kun joku asia menee just nappiin, sanon itselleni "hyvä minä" tai "hyvä L_i_a". Eikö se ole melkein sama asia.
- Anonyymi00004
Jumpan lopuksi ensin vaenytettä käsiä taaksepäin, avataan rintakehä ja pyritään saamaan lapaluut yhteen. Sen jälkeen kädet edestä itsensä ympärille ja halataan kunnolla. Sekin tuntuu hyvältä.
Kiitän Jumalaa koko elämästiäni, niin että kai olen vähän ulkoistanut kiittämisen, vaaimattomuuttaniko.- Anonyymi00005
Kunhan ei liian rajusti venyttele, niin hyvää tulee.
- Anonyymi00006
En tarvitse itseni kiittämistä. Korkeintaan totean, että hyvä kun sain tuokin
homman tehdyksi. - Anonyymi00007
Itseasiassa olen tyytyväinen etten enää ole niin vasemmistolainen kuin olin ennen.
- Anonyymi00008
Juu, joka ilta
Oikeastaan vaivaannuttavaa ottaa vastaan kiitosta, se Ei ole lainkaan luontaista.
Sen sijaan itseään voi kiittää ja olla itseenä tyytyväinen. Tänään esimerkiksi myhäilin itseeni tyytyväisenä kun kävin luomassa lumet haudoilla muutamalta haudalta ja muutoinkin siistimässä. Samalla tuli ulkoiltua mukavassa leudossa pienessä pakkassäässä.
Hyvä minä :).- Anonyymi00009
Niinpä, kiittää voi ilman että käyttää sanaa 'kiitos', teoilla.
- Anonyymi00010
Niinpä. Kun koti on siisti, ruokaa muutamaksi päiväksi valmiina ja ne pienet (suuret) rästit tehty, niin mieli on hyvä ja kuin kiittäisi itseään, että tuli tehtyä, vaikka aina ei niin kovasti viittiskään.
Anonyymi00010 kirjoitti:
Niinpä. Kun koti on siisti, ruokaa muutamaksi päiväksi valmiina ja ne pienet (suuret) rästit tehty, niin mieli on hyvä ja kuin kiittäisi itseään, että tuli tehtyä, vaikka aina ei niin kovasti viittiskään.
Kyllä. To do- listaa kun on saanut lyhennettyä se on vähintään hyvien päiväkahvien paikka:).
- Anonyymi00011
Siili25 kirjoitti:
Kyllä. To do- listaa kun on saanut lyhennettyä se on vähintään hyvien päiväkahvien paikka:).
Ei paineita saisi ottaa mistään, se ei oo hyvä.
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ei paineita saisi ottaa mistään, se ei oo hyvä.
Ei ole paineita samalla tavoin kuin töissäoloaikana. Mukavaa kun on odottamassa tekemistä jonka suorittamisesta voi kiitellä itseään :). Muuten voisi käydä aika tylsäksi
Muuten ihan hyvin, unirytmi kiepsahtanut päälaelleen, eilenkin alkuillassa aikomus pitkittää unen tuloa myöhäisempään. Nukahdin alkuillasta TV ääreen ja heräsin jälkeen puolen yön eikä uni tullut ennee takaisin.
Ei sen puoleen kunhan saa nukuttua vuorokaudessa tarpeellisen määrän, ei ensimmäinen kerta, mut lopulta se palautunut jossain vaiheessa.
Se on sitten maaliskuu, ensikuun jälkeen jo toukokuu.- Anonyymi00012UUSI
Eikä Juhannuskaan kaukana.
Ei ole unirytmiä, tai onhan sekin jotain jos nukkuu silloin kun nukuttaa ja syö silloin kun on nälkä, eikä näissä asioissa katso kelloa lainkaan.
Maaliskuu maata näyttää, tiet tukkii ojat täyttää.
Vaikka lunta vielä paljon näillä korkeuksilla lämpötila-asteet jo huomattavasti miellyttävämmillä lukemilla. Linnutkin jo heränneet visertelemään ja tikka naputteli aamulla nokkasnsa puun runkoon.
Minulla säännöllinen unirytmi. Yleensä kymppiuutisten jälkeen nukkumaan ja aamulla karvainen herätyskello herättää noin puoli kuudelta. Tosin käyn hereiilä yöllä yhdestä kahteen kertaan mutta yleensä saan vielä unen päästä kiinni.- Anonyymi00013UUSI
Lehtipuut on kuurassa kun plussakeli vaihtui 3n asteen pakkaseen. Kovia pakkasia ei maaliskuussa täälläpäin olekaan.
Anonyymi00013 kirjoitti:
Lehtipuut on kuurassa kun plussakeli vaihtui 3n asteen pakkaseen. Kovia pakkasia ei maaliskuussa täälläpäin olekaan.
Meillä on männyissä paksu raskas lumipeite melkein kuin tykkylunta ikään. Lehtipuissa oli pakkasilla komia kuurapeite. Hienon näköinen valkoinen kuurapeitteinen puu sinistä taivasta vasten aurinkoisina päivinä. Nyt kuurapeite jo ohentunut
Ennusteen mukaan meilläkin lämpötila alkaa pysytellä lähellä nollaa nyt ainakin.- Anonyymi00014UUSI
Miksi ihmeessä heräät kellolla? Lähdetkö työhön?
Anonyymi00014 kirjoitti:
Miksi ihmeessä heräät kellolla? Lähdetkö työhön?
Karvapallon häytyy päästä ulos.
- Anonyymi00015UUSI
Siili25 kirjoitti:
Karvapallon häytyy päästä ulos.
Ai niin, sulla oli sellainen.
Joo tänään kiitin. Tein neljä pikkupullaa itselleni yhden desin taikinasta ja hyvää oli. Vähällä vaivalla tuoretta pullaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7222569Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3492190Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262022Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o151877Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581618Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121162Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181139- 551000
- 63985
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2948