Jos tietäisit mitä kaikkea

Anonyymi-ap

Oon joutunut tässä kokemaan et haluaisi olla ees vihainen mulle 😥Oon kärsinyt ihan tarpeeksi😢 ymmärrän silti jos oot ❤️

24

440

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kukaan ei ole ajatustenlukija!

• Anonyymi00002

Onko sinulla kohtaus taas menossa emojiäijän mysteeristen hubbabubba-aloitusten suhteen? Se menee sillä ohi kun annat palstan olla tai tämän ylikarismaattisen yrityksen hallinnoida jonkun elämää tämän naurettavan performanssin kautta

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Onko sinulla kohtaus taas menossa emojiäijän mysteeristen hubbabubba-aloitusten suhteen? Se menee sillä ohi kun annat palstan olla tai tämän ylikarismaattisen yrityksen hallinnoida jonkun elämää tämän naurettavan performanssin kautta

Mistä tiedät, onko aloittaja edes mies? Sopii epäillä ja sivusta vaan.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Mistä tiedät, onko aloittaja edes mies? Sopii epäillä ja sivusta vaan.

Sen mielestä kaikki on miehiä.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Sen mielestä kaikki on miehiä.

Mä oon nainen. T. Ap

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Mä oon nainen. T. Ap

Silti oot tuon teksteissä mies nyt ja aina ;-)

• Anonyymi00014
        Anonyymi00002 kirjoitti:

🤭

• Anonyymi00016
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Onhan se mukava toisia ja varsinkin tuntemattomia hallita, vai mitä palstaäijä.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Et taida edes tietää, mitä hubbabubballa tarkoitetaan?

• Anonyymi00007

Ehkä auttais jos tietäis mistä vihainen.
      Tai kuka sanoo ja kenelle noin.
      Ajattelitko ollenkaan mitä se toinen on kokenut?

• Anonyymi00008

Toki ajattelen, sen verran ku tässä tilanteessa jaksan ajatella oikeen mitään ku ravinnotki pilataan ja ihan kaikki mitä omistan

• Anonyymi00011

En ole sinulle yhtään vihainen 😃 ! En vaan vieläkään ymmärrä miksi et halua pitää enää yhteyttä, vaikka olet sen moneen kertaan minulle selittänyt 🙂 . Toivottavasti sinulle ei ole mitään ihan kamalia juttuja viime aikoina tapahtunut 😐 . Toivon, että selviät vaikeuksistasi 😍👍👍 !

• Anonyymi00012

Se pointti oli se että ku sä et vastaa viesteihin niin mitä mä sillä numerolla silloin teen

• Anonyymi00013

Kun puhuin sain sen heti tuntea nahoissani ja meinasin päästä hengestäni,, että semmosta täällä

• Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Kun puhuin sain sen heti tuntea nahoissani ja meinasin päästä hengestäni,, että semmosta täällä

Puhuit mistä?

• Anonyymi00025
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Puhuit mistä?

Haukuin sen mun "exän"

• Anonyymi00017

Olet järjestänyt minut suuriin taloudellisiin vaikeuksiin etkä ole edes pyytänyt anteeksi. Etkä ole edes lopettanut tätä ongelman tuottamista vaan samaa meno jatkuu.

• Anonyymi00018

Ei tuosta voi muuta johtopäätöstä tehdä kuin että olet narsisti etkä mikään ystävä.

• Anonyymi00020

Millä tavoin järjestänyt taloudellisiin vaikeuksiin?😵

• Anonyymi00021

Noin se juuri on!

• Anonyymi00022
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Millä tavoin järjestänyt taloudellisiin vaikeuksiin?😵

Murtautumalla nettipankkiini esimerkiksi. Se piti sulkea ja menetän siksi kaikki automaattimaksut ja nyt sitten En ole maksanut ajoissa niitä kun minulla on huono muisti ja sen takia ne laitettiin automaattimaksuiksi ja jos maksan myöhässä En saa siihen enää mitään tukea Kelalta esimerkiksi. Kaiken maailman Elisa gurut yrittivät saada minua pulittamaan kunnon hintaa että joissakin asioissa neuvoivat minua kun yritin estää sinua vakoilemasta minua kännykkäni kautta. Ja kaikki kaikki paranoidiksi haukkujat, googlatkaa vakoilu kännykän kautta ja tehkää tämä englanniksi jos ei suomeksi riittävästi tuloksia löydy, joitakin kyllä löytyy, tämä on arkea nykypäivänä, jopa vanhemmille markkinoidaan google playssä vakoiluohjelmia joilla voivat vakoilla lastensa kännykänkäyttöä.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Murtautumalla nettipankkiini esimerkiksi. Se piti sulkea ja menetän siksi kaikki automaattimaksut ja nyt sitten En ole maksanut ajoissa niitä kun minulla on huono muisti ja sen takia ne laitettiin automaattimaksuiksi ja jos maksan myöhässä En saa siihen enää mitään tukea Kelalta esimerkiksi. Kaiken maailman Elisa gurut yrittivät saada minua pulittamaan kunnon hintaa että joissakin asioissa neuvoivat minua kun yritin estää sinua vakoilemasta minua kännykkäni kautta. Ja kaikki kaikki paranoidiksi haukkujat, googlatkaa vakoilu kännykän kautta ja tehkää tämä englanniksi jos ei suomeksi riittävästi tuloksia löydy, joitakin kyllä löytyy, tämä on arkea nykypäivänä, jopa vanhemmille markkinoidaan google playssä vakoiluohjelmia joilla voivat vakoilla lastensa kännykänkäyttöä.

Tottakai se on selvä asia että tuollaisesta tulee menoja rikoksen uhrille. Puhumattakaan Jos ottaisi vielä jonkun lakimiehen kuvaan mukaan. On sanomattakin selvää että ystävä ei toimi noin, tai on hyvin nopeasti entinen ystävä. Mietippä omalle kohdalle.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Tottakai se on selvä asia että tuollaisesta tulee menoja rikoksen uhrille. Puhumattakaan Jos ottaisi vielä jonkun lakimiehen kuvaan mukaan. On sanomattakin selvää että ystävä ei toimi noin, tai on hyvin nopeasti entinen ystävä. Mietippä omalle kohdalle.

Ja kaiken tämän päälle toivoisit minulta seksiä edes yhden kerran 😆 anteeksi pyytämättä tai mitään.

• Anonyymi00019

Tai varas tai rikollinen tai joku. Paha ihminen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      289
      5445
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      70
      5026
    3. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      48
      4136
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3830
    5. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      41
      3458
    6. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      88
      3116
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      69
      2972
    8. Mitä tapahtuu

Sitten keväällä ja kesällä
      Ikävä
      40
      2144
    9. Voitko sanoa jotain

Hellää?
      Ikävä
      44
      2081
    10. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      27
      2078
    Aihe