Mikä on Kajaanin huonoin alue vai onko Kajaanissa todella huonoja alueita? Sellaisia missä ette missään nimessä haluaisi asua vaikka olisi halpaa?
Huonoin alue
16
4502
Vastaukset
- mikään
alue ei ole niin huono, että en mistään hinnasta haluaisi asua. Tietenikin on mieltymyksiä eri alueisiin. Suosikkilistani häntäpäässä ovat Huuhkajanvaara ja Lohtaja.
- Lohtajan asukki
Hyvin täällä viihtyy
- voisin asua missä
vaan, mutta vuokrataloissa en voisi asua sellaisilla alueilla, jossa asuu paljon ns.häirikköjä.
- kirsi
en ikinä mistään hinnasta muuttais oksatielle,juoppojen hamppien ja mustalaisten asutus alue!!!ja toinen on nakertaja,ne kaksi kerroksiset talot!!!lohtajalla on ihan siistiä nyt siellä remontoiduissa rivareissa,mut sit toisella puolen lohtajaa(kankurintie...esim..)nou tänks!!huuhkajanvaaraan on nyt ikävä kyllä majoitettu niit maahan muuttajia,ennen sekin oli ihan kiva paikka,entisenä asukkaana tiedän..alkaa nuo pietarin asunnot olla vähissä,meinaan että jos haluu rauhalliselle alueelle ni varaudu odottamaan....
- ainakin
Oksatielle en muuttais..siellä on aina välillä oikein maailmanlopun meininkiä.. Itse asun Huuhkajanvaarassa ja olen ihan tyytyväinen, ei se ole niin kauhea paikka kuin annetaan luulla. No, ehkä minulle on sitten sattunut kivat ja rauhalliset naapurit..juuri niitä mahanmuuttajia naapurissa asuu paljon, mutta niistä ei olekaan häiriötä, kuten monista "isänmaan toivoista".
- Kunkehuu
ainakin kirjoitti:
Oksatielle en muuttais..siellä on aina välillä oikein maailmanlopun meininkiä.. Itse asun Huuhkajanvaarassa ja olen ihan tyytyväinen, ei se ole niin kauhea paikka kuin annetaan luulla. No, ehkä minulle on sitten sattunut kivat ja rauhalliset naapurit..juuri niitä mahanmuuttajia naapurissa asuu paljon, mutta niistä ei olekaan häiriötä, kuten monista "isänmaan toivoista".
Kun kehuu mamuja niin ketjua ei poisteta,pankaapa merkille
- selviää
kun katsot pietarin kotisivuilta vapaat asunnot ;-) ..nuista oravantien asunnoista en sit tiedä!? Tilhitiellä (variskangas), laajankankaankadulla ja timperissä kans taitaa olla melkosta elämää..kuulemma. Mutta totuushan on se, et kylläpä niitä huonoja asuinalueita taitaa olla melkeinpä joka kaupunginosassa!
- jats
Tilhillähän on rauhaisaa asustella.
Täällähän asuu poliisikin. Ei kai täällä vois olla asiat huonosti :D
- milli
Minä asun huuhkajan vuokrataloissa ja olen kyllä tykännyt asua. Naapurit huippu mukavia eikä koskaan ole tarvinnu pelätä mitään. Talot suht.uusia ja ihan hyvässä kunnossa, on pienkerrostaloa ja rivitaloa.
Jotku ne vaan aina jaksaa kitistä että täällä on niin rauhatonta, kas kun en ole monen vuoden asumisen jälkeen sitä huomannut. Taitaa sekin riippua vähän sijainnista. Omalta kohdalta voin kyllä suositella, ainut miinus on ehkä matka jos ei ole autoa. - Kuulemma levoton paikka
On näitä Pietarin kiinteistöjä ja elää ihan omaa elämää.
- Gasworks
lohtajan opiskelija-asunnot, huuhkajanvaara, kuurna, laajankankaan vuokra-asunnot (ja niiden lähellä olevat asunnot,nakertaja (liian kaukana)... Tarkemmin ajateltuna paras olisi muuttaa kokonaan pois...
- tuo
Majasaari sellainen paikka, missä en haluaisi asua. Joo, kyllä se näin varmaan olisi!
- paimio sotkio
Huuhkajan vaarassa en missään nimessä haluis asua.. hyvänen aika sentään.. huh huh mikä alue
- ei sinne
huuhkajan vaaras en missään nime asuis, enkä lohtajalla, siis sen kaupan puoleisella lohtajalla :).
- mmm
Huuhkajanvaara on nykyään kuin joku pakolaisleiri. En ymmärrä, miten niin moni lapsiperhe siellä vielä uskaltaa asustella. Lohtajalla on muuten vaan spurguja ja hamppeja.
- lohtaja !
Ennemmin nyrkki perseessä kun asusi lohtajalla
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624312Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551813Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141523Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !381287Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681073- 58919
- 78904
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.168833Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791