Huonoin alue

klök

Mikä on Kajaanin huonoin alue vai onko Kajaanissa todella huonoja alueita? Sellaisia missä ette missään nimessä haluaisi asua vaikka olisi halpaa?

16

4502

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikään

alue ei ole niin huono, että en mistään hinnasta haluaisi asua. Tietenikin on mieltymyksiä eri alueisiin. Suosikkilistani häntäpäässä ovat Huuhkajanvaara ja Lohtaja.

• Lohtajan asukki

Hyvin täällä viihtyy

• voisin asua missä

vaan, mutta vuokrataloissa en voisi asua sellaisilla alueilla, jossa asuu paljon ns.häirikköjä.

• kirsi

en ikinä mistään hinnasta muuttais oksatielle,juoppojen hamppien ja mustalaisten asutus alue!!!ja toinen on nakertaja,ne kaksi kerroksiset talot!!!lohtajalla on ihan siistiä nyt siellä remontoiduissa rivareissa,mut sit toisella puolen lohtajaa(kankurintie...esim..)nou tänks!!huuhkajanvaaraan on nyt ikävä kyllä majoitettu niit maahan muuttajia,ennen sekin oli ihan kiva paikka,entisenä asukkaana tiedän..alkaa nuo pietarin asunnot olla vähissä,meinaan että jos haluu rauhalliselle alueelle ni varaudu odottamaan....

• ainakin

Oksatielle en muuttais..siellä on aina välillä oikein maailmanlopun meininkiä.. Itse asun Huuhkajanvaarassa ja olen ihan tyytyväinen, ei se ole niin kauhea paikka kuin annetaan luulla. No, ehkä minulle on sitten sattunut kivat ja rauhalliset naapurit..juuri niitä mahanmuuttajia naapurissa asuu paljon, mutta niistä ei olekaan häiriötä, kuten monista "isänmaan toivoista".

• Kunkehuu
        ainakin kirjoitti:

Oksatielle en muuttais..siellä on aina välillä oikein maailmanlopun meininkiä.. Itse asun Huuhkajanvaarassa ja olen ihan tyytyväinen, ei se ole niin kauhea paikka kuin annetaan luulla. No, ehkä minulle on sitten sattunut kivat ja rauhalliset naapurit..juuri niitä mahanmuuttajia naapurissa asuu paljon, mutta niistä ei olekaan häiriötä, kuten monista "isänmaan toivoista".

Kun kehuu mamuja niin ketjua ei poisteta,pankaapa merkille

• selviää

kun katsot pietarin kotisivuilta vapaat asunnot ;-) ..nuista oravantien asunnoista en sit tiedä!? Tilhitiellä (variskangas), laajankankaankadulla ja timperissä kans taitaa olla melkosta elämää..kuulemma. Mutta totuushan on se, et kylläpä niitä huonoja asuinalueita taitaa olla melkeinpä joka kaupunginosassa!

• jats

Tilhillähän on rauhaisaa asustella.
        Täällähän asuu poliisikin. Ei kai täällä vois olla asiat huonosti :D

• milli

Minä asun huuhkajan vuokrataloissa ja olen kyllä tykännyt asua. Naapurit huippu mukavia eikä koskaan ole tarvinnu pelätä mitään. Talot suht.uusia ja ihan hyvässä kunnossa, on pienkerrostaloa ja rivitaloa.
      Jotku ne vaan aina jaksaa kitistä että täällä on niin rauhatonta, kas kun en ole monen vuoden asumisen jälkeen sitä huomannut. Taitaa sekin riippua vähän sijainnista. Omalta kohdalta voin kyllä suositella, ainut miinus on ehkä matka jos ei ole autoa.

• Kuulemma levoton paikka

On näitä Pietarin kiinteistöjä ja elää ihan omaa elämää.

• Gasworks

lohtajan opiskelija-asunnot, huuhkajanvaara, kuurna, laajankankaan vuokra-asunnot (ja niiden lähellä olevat asunnot,nakertaja (liian kaukana)... Tarkemmin ajateltuna paras olisi muuttaa kokonaan pois...

• tuo

Majasaari sellainen paikka, missä en haluaisi asua. Joo, kyllä se näin varmaan olisi!

• paimio sotkio

Huuhkajan vaarassa en missään nimessä haluis asua.. hyvänen aika sentään.. huh huh mikä alue

• ei sinne

huuhkajan vaaras en missään nime asuis, enkä lohtajalla, siis sen kaupan puoleisella lohtajalla :).

• mmm

Huuhkajanvaara on nykyään kuin joku pakolaisleiri. En ymmärrä, miten niin moni lapsiperhe siellä vielä uskaltaa asustella. Lohtajalla on muuten vaan spurguja ja hamppeja.

• lohtaja !

Ennemmin nyrkki perseessä kun asusi lohtajalla

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. R.I.P Marko lämsä

Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi
      Tampere
      62
      4312
    2. Vappu terveiset kaivatullesi

otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡
      Ikävä
      155
      1813
    3. Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut

Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html
      Maailman menoa
      14
      1523
    4. Puskaradio huutaa

Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !
      Suomussalmi
      38
      1287
    5. Miksi aina vain seksiä?

Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau
      Sinkut
      168
      1073
    6. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      58
      919
    7. Vieläkin jaksaa

naurattaa. 😆 🐽🐷🤣 M - N
      Ikävä
      78
      904
    8. Martinalta vakava ulostulo

Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      833
    9. Hei rakas A,

olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en
      Ikävä
      54
      821
    10. Kyllä sitä on tyhmä

Ettei aikoinaan sua ottanut. Huomenta❤️
      Ikävä
      39
      791
    Aihe