Virojoen Ärrä vetelee viimeisiään

Anonyymi-ap

Huhu liikkuu, että Aurora sulkeutuu keväällä, jääkö tänne enää mitään?

10

663

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Virojoki on kukoistava kaupunki Kaakkois-Suomen alueella tunnettu metroverkostosta

• Anonyymi00002

Pilvenpiirtäjistä ja kansainvälisestä lentokentästä

• Anonyymi00003

Ne jää ketkä ei lähde pois.

• Anonyymi00004

Kyllä se vielä vilkastuu, kylän elämä, kunhan saadaan raja auki ja venäläiset palaavat, niin taas mennään ja lujaa,,,,

• Anonyymi00008

Meinaatko että se joskus aukeaa 😂

• Anonyymi00005

Jos siirrytään takaisin vaihdantatalouteen. Siinä on se hyvä, että ei ole välistävetäjiä :)

• Anonyymi00006

Onko Virolahden kunnanjohtaja ryzzä ? Uutiset aamulla antaa ounastella sellaista, eikö olisi vaan helpoin ja fiksuin ratkaisu purkaa pois turhat kiinteistöt ? Jos myydään venäläisille harmia vaan tulevaisuudessa...hei haloo nyt valoja päälle siellä itä-rajalla...

• Anonyymi00007

Nyt kunta sai rahaa. Ja venäläisiä taitaa olla melkoinen osa Virolahden asukkaista. Vielä suurempi ryhmä virolahtelaisia Venäjän ystäviä ramppasi Venäjällä jatkuvasti kun raja oli auki.

• Anonyymi00009

Onko viinakauppa enää auki??

• Anonyymi00010

ALKO lopetti Vaalimaalla, mutta kyllä linjalla Virolahti/Miehikkälä edullista viinaa löytyy, kotipolttoista ja virolaista.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      202
      2092
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      159
      1429
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      227
      1051
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      917
    5. 58
      898
    6. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      72
      821
    7. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      47
      813
    8. 93
      777
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      697
    10. Martinan alamäki jatkuu

Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      676
    Aihe