Siihen on hyvä tehdä piste sitten

Anonyymi-ap

Olen päättänyt että jos hän ei lähesty minua millään tavalla viikonlopun aikana niin sitten saa olla.

25

364

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Onko liikaa esteitä ja liian suorat kurvit? -sivu

• Anonyymi00002

Onneksi on säädetty laki, että vain toinen voi ottaa yhteyttä!

Eihän näistä mitään tulisi, jos kuka vaan vois ottaa yhteyttä toiseen. Hirvee sekasorto ja viestiä, puhelua ja keskustelua sinkoilis ees sun taa.

• Anonyymi00003

Sillä sun kaivatulla oli varmaan samanlainen päätös tehtynä jo viime viikonloppuna. Etkä sitten ottanut yhteyttä.

• Anonyymi00005

Voi että olen ottanut aikaa sitten mutta nyt olkoon tämä konkreettinen todiste sitten tapahtuu mitä tapahtuu. Enää en omasta puolestani lähesty. Tämä olkoon nyt ratkaiseva viikonloppu. -ap

• Anonyymi00004

No enpä minä nyt oikein voi sinua viikonlopun aikana lähestyä. Herättäisi kyllä kanssaihmisissä ihmetystä jos lähestyisin! Joten anna olla jo.

• Anonyymi00006

En ikinä kirjoittaisi tällaista, tai edes ajattelisi.

• Anonyymi00008

Sama!

• Anonyymi00007

Hyvä homma. Saadaan tämäkin päätökseen.
      Naiselta

• Anonyymi00009

Oliko edellinen raja ystävänpäivä ja nyt sitten tää viikonloppu?

:D

• Anonyymi00010

Siinähän naurat, pilkka sattuu vielä omaan nilkkaan.
        -ap

• Anonyymi00019
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Siinähän naurat, pilkka sattuu vielä omaan nilkkaan.
        -ap

Totta helvetissä nauran, jos kyse olisi omasta tilanteesta niin nainen saa ottaa yhteyttä.

Mokomat aikarajat ovat vain itselle tarkoitettuja omassa pelkuruudessa.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Totta helvetissä nauran, jos kyse olisi omasta tilanteesta niin nainen saa ottaa yhteyttä.

Mokomat aikarajat ovat vain itselle tarkoitettuja omassa pelkuruudessa.

Osaatko lukea mitä kirjoitin 20.28.48? ja kyse ei ole sinun tilanteestasi, joten voit huoletta jatkaa täällä arvailua ja kirjoitteluasi vaikka kuolemaasi asti. -ap
        .

• Anonyymi00011

Tietääkö toinen osapuoli 🤣🤣🤣

• Anonyymi00012

Vai semmottis takarajaa. Varmaan menis tämäkin niinkun muutkin toiveet ja terveiset perille paremmin privaatti viestinä. Eihän siinä mittään, kuluuhan se elämä tällälaillakin jappastessa😉 Mukavaa viikonloppua ja aurinkoisia kevätpäiviä. Käykää välillä ulkoilemassa, niin mieli virkistyy❤️

• Anonyymi00013

Älä tuu yhtään neuvoo... 😂

• Anonyymi00018
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Älä tuu yhtään neuvoo... 😂

En suinkaan, ei oo mun alaa.. mutta ohikulkiessa piti nakata. Se on se aika vuodesta että sinivalkoisin siivin lomalle leijailen🌴🍸⛱️enkä muista tämmöisiä höpöjä ja ehkä jotkut täälläkin kaipais samaa🌞ja❤️

• Anonyymi00026
        Anonyymi00018 kirjoitti:

En suinkaan, ei oo mun alaa.. mutta ohikulkiessa piti nakata. Se on se aika vuodesta että sinivalkoisin siivin lomalle leijailen🌴🍸⛱️enkä muista tämmöisiä höpöjä ja ehkä jotkut täälläkin kaipais samaa🌞ja❤️

😂😂😂kukaan ei usko sanaakaan. Lennät mielikuvituksessa ja olet vielä 6.00 täällä.

• Anonyymi00014

En lähesty koskaan. Ketään. Tiedoxi.

• Anonyymi00015

ja sille on painavat syyt. joka ainoa kerta kun MINÄ lähestyin meni niin vtuiksi että koko tienoo tiesi niistä

• Anonyymi00016

Minä oon täällä vaan naureskellut, hyvää viihdettä
      Kokeneelta amatööriltä.Ammattilaiset sit erikseen

• Anonyymi00017

No siinähän olis järkee kunhan sit pysyt myös päätöksessäsi.

• Anonyymi00021

Etpäs tee!

• Anonyymi00022

Miten? Hiiviskellen, takaapäin yllättäen etusormet kylkiluiden väliin, kontaten, suoraan edestä syleillen??

• Anonyymi00024

Typerämpää ajatusta ei juuri voi olla, kuin ketjun aloittaneella. Jos kiinnostus on molemminpuolista, molemmat on aloitteellisia ja tekee kaikkensa, sekä tuo halunsa selkeästi ilmi, heti kun mahdollista.
      Jos alkaa pelaamaan peliä "jos hän ei lähesty...." niin eipä taida olla yhteistä tulevaisuutta millään tasolla, eikä edes todellista kiinnostusta.

• Anonyymi00025

🙄 Voi voi kun tietäisit tämän "tarinan" niin et varmasti olisi tuota mieltä ja et tiedäkään koska olet tuntematon. Uskoisin että joku toinen olisi heittänyt ns. hanskat tiskiin jo aikoja sitten kunnioittaakseen itseään. Kyllä, olen ollut todella tyhmä tämän asian suhteen. -ap

Kevään jatkoja kullekin ihmiskohtalolle🫡

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      4
      3713
    2. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      193
      3619
    3. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      128
      3360
    4. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      71
      3332
    5. Korpelanvaara

Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit
      Suomussalmi
      20
      2186
    6. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      25
      1768
    7. Osaatko arvata

Mitä ajattelin?
      Ikävä
      33
      1524
    8. Heippa nainen

Tykkään susta niin että halkeen 😘 Kivaa iltaa. t-mies
      Ikävä
      32