Olen päättänyt että jos hän ei lähesty minua millään tavalla viikonlopun aikana niin sitten saa olla.
Siihen on hyvä tehdä piste sitten
25
364
Vastaukset
- Anonyymi00001
Onko liikaa esteitä ja liian suorat kurvit? -sivu
- Anonyymi00002
Onneksi on säädetty laki, että vain toinen voi ottaa yhteyttä!
Eihän näistä mitään tulisi, jos kuka vaan vois ottaa yhteyttä toiseen. Hirvee sekasorto ja viestiä, puhelua ja keskustelua sinkoilis ees sun taa. - Anonyymi00003
Sillä sun kaivatulla oli varmaan samanlainen päätös tehtynä jo viime viikonloppuna. Etkä sitten ottanut yhteyttä.
- Anonyymi00005
Voi että olen ottanut aikaa sitten mutta nyt olkoon tämä konkreettinen todiste sitten tapahtuu mitä tapahtuu. Enää en omasta puolestani lähesty. Tämä olkoon nyt ratkaiseva viikonloppu. -ap
- Anonyymi00004
No enpä minä nyt oikein voi sinua viikonlopun aikana lähestyä. Herättäisi kyllä kanssaihmisissä ihmetystä jos lähestyisin! Joten anna olla jo.
- Anonyymi00006
En ikinä kirjoittaisi tällaista, tai edes ajattelisi.
- Anonyymi00008
Sama!
- Anonyymi00007
Hyvä homma. Saadaan tämäkin päätökseen.
Naiselta - Anonyymi00009
Oliko edellinen raja ystävänpäivä ja nyt sitten tää viikonloppu?
:D- Anonyymi00010
Siinähän naurat, pilkka sattuu vielä omaan nilkkaan.
-ap - Anonyymi00019
Anonyymi00010 kirjoitti:
Siinähän naurat, pilkka sattuu vielä omaan nilkkaan.
-apTotta helvetissä nauran, jos kyse olisi omasta tilanteesta niin nainen saa ottaa yhteyttä.
Mokomat aikarajat ovat vain itselle tarkoitettuja omassa pelkuruudessa. - Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Totta helvetissä nauran, jos kyse olisi omasta tilanteesta niin nainen saa ottaa yhteyttä.
Mokomat aikarajat ovat vain itselle tarkoitettuja omassa pelkuruudessa.Osaatko lukea mitä kirjoitin 20.28.48? ja kyse ei ole sinun tilanteestasi, joten voit huoletta jatkaa täällä arvailua ja kirjoitteluasi vaikka kuolemaasi asti. -ap
.
- Anonyymi00011
Tietääkö toinen osapuoli 🤣🤣🤣
- Anonyymi00012
Vai semmottis takarajaa. Varmaan menis tämäkin niinkun muutkin toiveet ja terveiset perille paremmin privaatti viestinä. Eihän siinä mittään, kuluuhan se elämä tällälaillakin jappastessa😉 Mukavaa viikonloppua ja aurinkoisia kevätpäiviä. Käykää välillä ulkoilemassa, niin mieli virkistyy❤️
- Anonyymi00013
Älä tuu yhtään neuvoo... 😂
- Anonyymi00018
Anonyymi00013 kirjoitti:
Älä tuu yhtään neuvoo... 😂
En suinkaan, ei oo mun alaa.. mutta ohikulkiessa piti nakata. Se on se aika vuodesta että sinivalkoisin siivin lomalle leijailen🌴🍸⛱️enkä muista tämmöisiä höpöjä ja ehkä jotkut täälläkin kaipais samaa🌞ja❤️
- Anonyymi00026
Anonyymi00018 kirjoitti:
En suinkaan, ei oo mun alaa.. mutta ohikulkiessa piti nakata. Se on se aika vuodesta että sinivalkoisin siivin lomalle leijailen🌴🍸⛱️enkä muista tämmöisiä höpöjä ja ehkä jotkut täälläkin kaipais samaa🌞ja❤️
😂😂😂kukaan ei usko sanaakaan. Lennät mielikuvituksessa ja olet vielä 6.00 täällä.
- Anonyymi00014
En lähesty koskaan. Ketään. Tiedoxi.
- Anonyymi00015
ja sille on painavat syyt. joka ainoa kerta kun MINÄ lähestyin meni niin vtuiksi että koko tienoo tiesi niistä
- Anonyymi00016
Minä oon täällä vaan naureskellut, hyvää viihdettä
Kokeneelta amatööriltä.Ammattilaiset sit erikseen - Anonyymi00017
No siinähän olis järkee kunhan sit pysyt myös päätöksessäsi.
- Anonyymi00021
Etpäs tee!
- Anonyymi00022
Miten? Hiiviskellen, takaapäin yllättäen etusormet kylkiluiden väliin, kontaten, suoraan edestä syleillen??
- Anonyymi00024
Typerämpää ajatusta ei juuri voi olla, kuin ketjun aloittaneella. Jos kiinnostus on molemminpuolista, molemmat on aloitteellisia ja tekee kaikkensa, sekä tuo halunsa selkeästi ilmi, heti kun mahdollista.
Jos alkaa pelaamaan peliä "jos hän ei lähesty...." niin eipä taida olla yhteistä tulevaisuutta millään tasolla, eikä edes todellista kiinnostusta.- Anonyymi00025
🙄 Voi voi kun tietäisit tämän "tarinan" niin et varmasti olisi tuota mieltä ja et tiedäkään koska olet tuntematon. Uskoisin että joku toinen olisi heittänyt ns. hanskat tiskiin jo aikoja sitten kunnioittaakseen itseään. Kyllä, olen ollut todella tyhmä tämän asian suhteen. -ap
Kevään jatkoja kullekin ihmiskohtalolle🫡
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse43713SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1933619Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1283360Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713332Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit202186Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv251768- 331524
- 321471
- 911403
- 151333