yksinkertainen :)
m
Oot kyllä harvinaisen typerä. :)
10
553
Vastaukset
- Anonyymi00003
Sä oot kupera joka suunnasta, ja tosi pehmee, varsinki molemmista päistä.
- Anonyymi00008
pikku kille ja keskiketterä 🤣🤣
- Anonyymi00009
Mikä noin pännii kun pitää toista haukkua?
- Anonyymi00010
Helpotan sun fiilistäs ja elämääs ja poistan itteni tästä maailmasta.
- Anonyymi00011
voi voi kun sulla on jostain syystä paha olla, onko ainut lelukin patterin välissä jumissa?
- Anonyymi00013
Jostain ihmisistä kun haluaa löytää negatiivisiä puolia niin kyllähän niitä löytyy. Eri juttu on että perustuuko mielipiteet realiteetteihin. Yleensä ei.
Näiden epärealististen arvioiden lisäksi tällaiseen kuuluu usein toisen ihmisen opettaminen tavalla jolla tyylikasvattaja saa itsensä näyttämään huonokäytöksiseltä ja sivistyksettömältä ihmiseltä.- Anonyymi00016
Kaikesta huvittavinta on jos kasvattaja on selvästi heikommalla tasolla opetettavaan nähden, vaikka tietenkin itse on sitä mieltä et on selvästi ylempänä. Itsekkyys sokaisee reaaliteetit.
- Anonyymi00014
Samoin kiitos :)
- Anonyymi00015
Tää on selkeä. Ei tullu mulle.
- Anonyymi00017
Mieluimmin olen typerä ja yksinkertainen kuin sinun kaltainen kiusaaja m...ku!
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1574462Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.382510Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1442167Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet291269- 691129
Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.711102En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on38982Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen63936- 48889
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies106852