Jos handlaat naisen tunteita 😉
Mies voit luoda turvaa vain
142
860
Vastaukset
- Anonyymi00001
Aikuinen nainen varmaan osaa itse hallita tunteitaan.
- Anonyymi00009
Tietysti nainen osaa. Siitä ei ollutkaan kysymys.
- Anonyymi00015
Anonyymi00009 kirjoitti:
No käsitteletkö?
- Anonyymi00021
Anonyymi00009 kirjoitti:
Jaahan se on taas tämä arvuuttelija psykohöpö aloitus
- Anonyymi00042
Ihmisen pitää handlaa omat tunteensa
- Anonyymi00044
Anonyymi00042 kirjoitti:
Ihmisen pitää handlaa omat tunteensa
Totta kai pitää. Jos naisella on paha mieli jostain miehestä riippumattomasta syystä...ja jos mies ei pysty kuitenkaan olemaan rauhoittavasti läsnä ja tarjoamaan lohdutusta, syliä, halausta, vaan mies loittonee, ei mies tarjoa turvaa silloin.
- Anonyymi00049
Anonyymi00044 kirjoitti:
Totta kai pitää. Jos naisella on paha mieli jostain miehestä riippumattomasta syystä...ja jos mies ei pysty kuitenkaan olemaan rauhoittavasti läsnä ja tarjoamaan lohdutusta, syliä, halausta, vaan mies loittonee, ei mies tarjoa turvaa silloin.
selekä rubiaa loittonemahan , kierrellen verilammikoita ....
- Anonyymi00052
Anonyymi00009 kirjoitti:
No mitäpä jos aloittajaäijä manapleinaisit näitä meidän tunteita, niin että mekin ymmärrämme niitä entistä paremmin? TT
- Anonyymi00054
Anonyymi00015 kirjoitti:
No käsitteletkö?
Mikä tunteiden prosessi se sulla on menossa taa täällä palstsäijän kanssa vängätessä taas
- Anonyymi00055
Anonyymi00049 kirjoitti:
selekä rubiaa loittonemahan , kierrellen verilammikoita ....
Ja tämäkö illustroituu ihan täällä palstatodellisuudessa vai ihan siel oikeen elämän puolel
- Anonyymi00099
Anonyymi00044 kirjoitti:
Luottamusta vaaditaan molemmin puolin, että mies voi naiselle tarjota mainitsemasi asiat, jos vähänkin on erimielisyyttä aiemmista kokemista toisen kanssa, tuen ja turvan tarjoaminen ei ole aina niin helposti saavutettavissa. Hyvä suhde antaa tukea ja turvaa aina, minusta se on aina hyvän suhteen perusta, lojaaliutta toista kohtaan. Erimielisyydet ja riidat voivat heikentää tällaista lojaaliutta? Oma miehen mutu tällainen.
- Anonyymi00100
Anonyymi00099 kirjoitti:
Luottamusta vaaditaan molemmin puolin, että mies voi naiselle tarjota mainitsemasi asiat, jos vähänkin on erimielisyyttä aiemmista kokemista toisen kanssa, tuen ja turvan tarjoaminen ei ole aina niin helposti saavutettavissa. Hyvä suhde antaa tukea ja turvaa aina, minusta se on aina hyvän suhteen perusta, lojaaliutta toista kohtaan. Erimielisyydet ja riidat voivat heikentää tällaista lojaaliutta? Oma miehen mutu tällainen.
Tämä oli sivusta annettu kommentti.
- Anonyymi00146
Anonyymi00052 kirjoitti:
No mitäpä jos aloittajaäijä manapleinaisit näitä meidän tunteita, niin että mekin ymmärrämme niitä entistä paremmin? TT
Mau.-Nyt ne alkoivat.-Mau. Nämä Maaliskuun Maukujaistet.-Mau.Keväisten mahlojen ja raukkauden tunteiden sekä suurien.-Mau. Virtausten aika.
- Anonyymi00002
Naisen olisi pitänyt ymmärtää myös ettei kyseessä ole tavallinen mies vaan intohimoisen rehellinen ja oikeudenmukainen mies, aivan erilainen kuin tavallinen, roolia vetävä, toisten mielipiteiden mukaan käyttäytyvä mies. Mies haluaa kyllä ymmärtää ja joustaa paljon, mutta kaikki epäselvyys ja epärehellisyys on miehelle myrkkyä, koska sellainen on täysi vastakohta hänen luonteelle.
- Anonyymi00005
Miehen olis kannattanut ehkä ottaa selvää eikä vaan olettaa noin naisesta. Mutta eipä tainnut olla tärkeä tai minkään arvoinen nainen miehelle.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Miehen olis kannattanut ehkä ottaa selvää eikä vaan olettaa noin naisesta. Mutta eipä tainnut olla tärkeä tai minkään arvoinen nainen miehelle.
Jos luonnollisesti, aidosti, avoimesti, pyyteettömästi, rehellisesti lähestytään, puolin ja toisin, silloin on mahdollisuus ottaa selvää.
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Jos luonnollisesti, aidosti, avoimesti, pyyteettömästi, rehellisesti lähestytään, puolin ja toisin, silloin on mahdollisuus ottaa selvää.
Mutta et tehnyt niin.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mutta et tehnyt niin.
Minulla itselleni jäi sellainen tunne että joku raha oli paljon tärkeämpää kuin minä itse.
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mutta et tehnyt niin.
Ei tehnyt ei.
- Anonyymi00016
Anonyymi00011 kirjoitti:
Minulla itselleni jäi sellainen tunne että joku raha oli paljon tärkeämpää kuin minä itse.
Huomaatko, oletit et selvittänyt asiaa, ja nyt lyttäät täällä oletuksiesi takia toista.
- Anonyymi00025
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mutta et tehnyt niin.
Trollin paska jankkuttaa.
Tapa ittes nyt pentu yhden lauseen vastauksines. - Anonyymi00027
Anonyymi00016 kirjoitti:
Huomaatko, oletit et selvittänyt asiaa, ja nyt lyttäät täällä oletuksiesi takia toista.
Esim. jos minulle vaikka 10 kertaa valehdellaan ”jumalan nimeen”, pitäisikö uskoa ettei 11. kerralla valehdeltaisi kun periaatteessa yksi kertakin on minulle liikaa. Tässä ei ole kyse vain yhdestä ihmisestä vaan kokonaisesta historiasta lähikuukausilta.
- Anonyymi00037
Anonyymi00027 kirjoitti:
Esim. jos minulle vaikka 10 kertaa valehdellaan ”jumalan nimeen”, pitäisikö uskoa ettei 11. kerralla valehdeltaisi kun periaatteessa yksi kertakin on minulle liikaa. Tässä ei ole kyse vain yhdestä ihmisestä vaan kokonaisesta historiasta lähikuukausilta.
Eli siis kostat jollekin täysin syyttömälle mitä joku muu on tehnyt. Aika kurjasti tehty kyllä.
- Anonyymi00040
Anonyymi00037 kirjoitti:
Eli siis kostat jollekin täysin syyttömälle mitä joku muu on tehnyt. Aika kurjasti tehty kyllä.
Herrajumala en kosta, olen vain epäileväinen, mitä ihmeen kostoajattelua.
- Anonyymi00056
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kuka tämä olettu kyttäyksen kohde on täällä palstaäijän höpötysringissä - joku abstrakti mies selvitystä tai selvittämistä vailla vai? Dude get real
- Anonyymi00058
Anonyymi00037 kirjoitti:
Kerrotko vielä hirman tarkemmin tällaisen tärkeilevän kysymyksen esittääksesi että miten tämä määrittelemätön kosto näkyy?
- Anonyymi00059
Anonyymi00027 kirjoitti:
Ai jaa, aloittajaäijä. Panevatko myös tuomioistuimessa vannomaan käsi raamatun päällä kuten jenkeis?
- Anonyymi00137
Intohimoisen rehellinen ja oikeudenmukainen mies? Hänen suvusta löytyy jos jonkinlaista persona non grataa, mutta heistä ei saa puhua, kun olette niin rehellisiä. En ole niin tyhmä kuin luulet. Asetat puheessasi naisen alempiarvoiseksi ja jota pitää hyljeksiä sen sijaan että asettuisit samalle viivalle ja juttelisitte. *sivusta
- Anonyymi00003
So true.
- Anonyymi00004
Turvaa voi luoda, vaikkei tuntisi koko ihmistä.
- Anonyymi00034
Kyllä sekin on mahdollista. Se kuitenkin vaatii jonkinlaisen yhteyden.
- Anonyymi00006
Ei nämä tiedä oikeasta miehisyydestä mitään.
- Anonyymi00013
Siihen tulokseen minäkin olen tullut!
- Anonyymi00017
Miehisyys on henkistä asennetta, selkärankaa, suoruutta, luotettavuutta. Ei mikään lihaksiaan ja munaansa uhoava mies.
- Anonyymi00024
Anonyymi00017 kirjoitti:
Miehisyys on henkistä asennetta, selkärankaa, suoruutta, luotettavuutta. Ei mikään lihaksiaan ja munaansa uhoava mies.
Paitsi jälkimmäisellä saa pillua, aiemmin mainituilla naisista kivoja kavereita joita miehet lohduttavat kun se lihas ja muna kasa on saanut pillua ja naista itkettää omat tunteet.
- Anonyymi00030
Anonyymi00024 kirjoitti:
Paitsi jälkimmäisellä saa pillua, aiemmin mainituilla naisista kivoja kavereita joita miehet lohduttavat kun se lihas ja muna kasa on saanut pillua ja naista itkettää omat tunteet.
Eiköhän tuollaiset miehet ole lopulta murheen kryyni naisille. Aikamoinen kauhutarina jos tuollaisen miehen kanssa saa lapsen.
- Anonyymi00060
Anonyymi00024 kirjoitti:
Kiitos aloittajaäijän blaasti hyvistä huomiosta tms
- Anonyymi00014
P askaakaan kiinnosta kenenkään oikuttelut. Ei mitään huomiota sellasille naisille, niin oppivat tavoille!
- Anonyymi00020
Ei voi tarjota toiselle turvaa jos on jäänyt siitä itse vaille
- Anonyymi00018
Uffaffaa
- Anonyymi00061
Uffaffaa tai uffailu tarkoittaa näiden aloittajaäijän hönttien avausten kuluttamista, beibi
- Anonyymi00019
Pus
- Anonyymi00022
PSYKOHÖPÖ aloitus
Heitetaan tollainen paskanakki hymiön kera, vähän kuin haaste.
Sitten kuittailaan yhdellä lauseella ja jankataan jokaista joka kommentoi.- Anonyymi00062
Aika vahva tulkinta sinulla aloittajaäijä omasta aloituksestasi, ehkäpä se miellyttää tätä sinun suunnattoman älykästä yleisöä
- Anonyymi00023
Vain vammainen pentutyttö ajattelee noin.
FIKSU MIES kävelee pois moisen sonnan luota- Anonyymi00028
Pelkäät naisen tunteita 🤭
- Anonyymi00029
Miksi mies on alunperin kuvailemasi naisen luokse halunnut mennä jos nainen on sellainen kuin juuri kuvailit?
- Anonyymi00045
Anonyymi00029 kirjoitti:
Miksi mies on alunperin kuvailemasi naisen luokse halunnut mennä jos nainen on sellainen kuin juuri kuvailit?
Siinäpä onkin ihmettelemistä..
- Anonyymi00057
Anonyymi00045 kirjoitti:
Ei ole ihmettelemistä.
- Anonyymi00063
Anonyymi00045 kirjoitti:
Elättekö te tätä palstaäijän luomaa draamaa ikäänkuin oikeaan todellisuuteen soveltaen tms?
- Anonyymi00026
Tapa ittes aloittaja, tulee meille hyvä olo 😉
- Anonyymi00031
Millainen sun lapsuus oli?
- Anonyymi00033
Anonyymi00031 kirjoitti:
Millainen sun lapsuus oli?
Todennäköisesti väkivaltainen.
- Anonyymi00035
Kukaan hyvin mieleltään voiva ei sanois noin ikinä
- Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
Kukaan hyvin mieleltään voiva ei sanois noin ikinä
No ei 🫢
- Anonyymi00065
Anonyymi00033 kirjoitti:
Todennäköisesti väkivaltainen.
Veikkaan ettei äippä ole laittanut ikinä rajoja, kun se on ollut syntymästä asti ns spesiaali niin lopputulos on tällainen henkien kätkemän jättiläistaapero
- Anonyymi00066
Anonyymi00065 kirjoitti:
Veikkaan ettei äippä ole laittanut ikinä rajoja, kun se on ollut syntymästä asti ns spesiaali niin lopputulos on tällainen henkien kätkemän jättiläistaapero
Ja ehkä myös kasvuhormoneilla on osuus tähän henkiseen ja fyysiseen suuruuteen
- Anonyymi00032
Se olisi oikein mukavaa handlata erästä nuorempaa kohtaan. ;) m-n
- Anonyymi00039
Oiskohan tässä syy, kun suhun ei voi luottaa, ja sen takia et pääse yhtään lähemmäksi?
- Anonyymi00041
Anonyymi00039 kirjoitti:
Oiskohan tässä syy, kun suhun ei voi luottaa, ja sen takia et pääse yhtään lähemmäksi?
Olen parantanut luottamusta ja aion lähentyä varmaan huomenna.
- Anonyymi00112
Anonyymi00039 kirjoitti:
Tänään miehenä sitten lähennyin ja, vaikka viime puhelussa nainen sanoi juu, kun kysyin voidaanko jatkaa vielä niin takki kääntyikin ns. nyt sitten. Eli naisen sanaan ei voinut luottaa ainakaan irl puolella siis.
- Anonyymi00113
Anonyymi00112 kirjoitti:
Tänään miehenä sitten lähennyin ja, vaikka viime puhelussa nainen sanoi juu, kun kysyin voidaanko jatkaa vielä niin takki kääntyikin ns. nyt sitten. Eli naisen sanaan ei voinut luottaa ainakaan irl puolella siis.
Lisään vielä. Toimii se yhteys tietysti täälläkin joo.
- Anonyymi00136
Anonyymi00113 kirjoitti:
Lisään vielä. Toimii se yhteys tietysti täälläkin joo.
Lisään. Mielummin irl, koska täällä on tuo mieheksiluulija, joka lähinnä ajaa pois täältä. Sitten, kun irl puolella valehdellaan niin ei sielläkään ole hyvä.
- Anonyymi00038
Eriävä mielipide naiselta. Turvaa voi luoda monellakin eri tavalla. Enkä osaa sanoa mitä "tunteiden handlauksella" tässä edes tarkoitetaan.
- Anonyymi00043
Tietysti tuo nyt on itsestään selvää. Aloituksessa oli nostettu esille yksi niistä monista.
- Anonyymi00046
Anonyymi00043 kirjoitti:
Tietysti tuo nyt on itsestään selvää. Aloituksessa oli nostettu esille yksi niistä monista.
”Voit luoda turvaa vain jos…”
- Anonyymi00048
Anonyymi00046 kirjoitti:
Mikä jäi pois?
Mies voi luoda turvaa tai sitten ei. Jos mies säikähtää esim. naisen surua tai pahaa oloa ja mies vetäytyy. Se ei luo turvaa. Eli tässä tilanteessa luot turvaa VAIN jos pystyt tarjoamaan sitä naiselle. - Anonyymi00050
Anonyymi00046 kirjoitti:
AIVAN. KYLLÄ.
- Anonyymi00067
Täällä töhöt äänestelee aloittajaäijän käsikirjoittamaa saagaa vain osoittaakseen eriävää mielipidettä ns aloittajaa kohtaan. Taitaa olla joku ns kottaraisten rinki. T
- Anonyymi00068
Anonyymi00046 kirjoitti:
Niin, kertaa ihmeessä tämä aloittajaäijän piiloseksistinen aloitus uudelleen, jotta ns intellektuellit voivat tarkastella sitä uudessa valossa
- Anonyymi00070
Anonyymi00068 kirjoitti:
Niin, kertaa ihmeessä tämä aloittajaäijän piiloseksistinen aloitus uudelleen, jotta ns intellektuellit voivat tarkastella sitä uudessa valossa
Heillä kun saattaa olla joillain jopa tällaiset pätevyyspaperit edesauttamaan ymmärrystä sosiaalisesta ja kaikkee
- Anonyymi00071
Anonyymi00048 kirjoitti:
Mikä jäi pois?
Mies voi luoda turvaa tai sitten ei. Jos mies säikähtää esim. naisen surua tai pahaa oloa ja mies vetäytyy. Se ei luo turvaa. Eli tässä tilanteessa luot turvaa VAIN jos pystyt tarjoamaan sitä naiselle.Aloituksessa nimenomaan suljetaan pois muut vaihtoehdot kuin joku epämääräinen "tunteiden handlaaminen":
"Mies voit luoda turvaa VAIN JOS handlaat naisen tunteita" - Anonyymi00078
Anonyymi00071 kirjoitti:
Aloituksessa nimenomaan suljetaan pois muut vaihtoehdot kuin joku epämääräinen "tunteiden handlaaminen":
"Mies voit luoda turvaa VAIN JOS handlaat naisen tunteita"Jos mies ei handlaa naisen tunteita ei auta vaikka hän käyttäisi muita keinoja mutta jättää tuon osa-alueen kokonaan pois. Yksinkertaista.
- Anonyymi00080
Anonyymi00071 kirjoitti:
Aloituksessa nimenomaan suljetaan pois muut vaihtoehdot kuin joku epämääräinen "tunteiden handlaaminen":
"Mies voit luoda turvaa VAIN JOS handlaat naisen tunteita"Mies ei luo turvaa jos hän juoksee pakoon naisen tunteita. Siksi mies voi luoda turvaa VAIN jos handlaa naisen tunteita
- Anonyymi00091
Anonyymi00070 kirjoitti:
Heillä kun saattaa olla joillain jopa tällaiset pätevyyspaperit edesauttamaan ymmärrystä sosiaalisesta ja kaikkee
Humanisti näkee kaiken- uusi ristipistoin tehty radikaali huoneentaulu. ”Sori”
- Anonyymi00092
Anonyymi00068 kirjoitti:
Ellei heidän ryhmäliikuntaryhmää ohjaa joku tavallista karismaattisempi yksilö, jonka katkeruus ja viha määrittää
- Anonyymi00106
Anonyymi00080 kirjoitti:
Mies ei luo turvaa jos hän juoksee pakoon naisen tunteita. Siksi mies voi luoda turvaa VAIN jos handlaa naisen tunteita
En koskaan eläissäni ole törmännyt mieheen, joka juoksee pakoon naisen tunteita. Minkälaisten tyyppien kanssa te oikein hengaatte??
- Anonyymi00047
Narsistinen kontroloiva mies ei ymmärrä minunlaista vapaata sielua
- Anonyymi00051
Samoin jos on narsistinen kontrolloiva nainen. Sivusta
- Anonyymi00069
Anonyymi00051 kirjoitti:
Samoin jos on narsistinen kontrolloiva nainen. Sivusta
Löikö äiti sinua pienenä? Kun nämä lapsuusanamneesien tyngät on kerran muotia, niin kerro
- Anonyymi00105
Anonyymi00069 kirjoitti:
Löikö äiti sinua pienenä? Kun nämä lapsuusanamneesien tyngät on kerran muotia, niin kerro
Lähinnä henkistä se on ollut.
- Anonyymi00134
Anonyymi00105 kirjoitti:
Lähinnä henkistä se on ollut.
Ja nyt aloittajaäijä kostat kaikille naisille kirjoittelemalla näitä tökeröitä avauksia ja avautumisia naisina esiintyen? Toivotaan, ettö rupeaa pian jeesaamaan tämä prosessi. TT
- Anonyymi00142
Anonyymi00134 kirjoitti:
Ja nyt aloittajaäijä kostat kaikille naisille kirjoittelemalla näitä tökeröitä avauksia ja avautumisia naisina esiintyen? Toivotaan, ettö rupeaa pian jeesaamaan tämä prosessi. TT
Mä en ole aloittaja enkä esiinny naisena.
- Anonyymi00053
Totta. Jos mies ei handlaa naisen tunteita se luo turvattomuutta vaikka samanaikaisesti mies yrittäisi tarjota sitä muilla tavoilla esim taloudellisesti.
- Anonyymi00072
Näin naisena sanon, että kun naiset puhuvat tuohon malliin, en ihmettele yhtään, että monet miehet sanovat, etteivät ymmärrä naisia.
En ymmärrä nähtävästi minäkään. - Anonyymi00073
Anonyymi00072 kirjoitti:
Näin naisena sanon, että kun naiset puhuvat tuohon malliin, en ihmettele yhtään, että monet miehet sanovat, etteivät ymmärrä naisia.
En ymmärrä nähtävästi minäkään.Ei voi ymmärtää muita ellei ymmärrä noita tunteita itsessään.
- Anonyymi00074
Anonyymi00072 kirjoitti:
En ymmärrä nähtävästi minäkään.Monet miehet myös ymmärtävät ja ei ole tyhjästä temmattua, jos naiset kehuvat ja kiittävät miestä, joka on ollut kuin kallio naisen vierellä tukena tuoden turvaa.
Miehen näkökulma sivusta. - Anonyymi00094
Anonyymi00074 kirjoitti:
Monet miehet myös ymmärtävät ja ei ole tyhjästä temmattua, jos naiset kehuvat ja kiittävät miestä, joka on ollut kuin kallio naisen vierellä tukena tuoden turvaa.
Miehen näkökulma sivusta.Mitä naiset käytännössä tarkoittavat tuolla "tunteiden handlaamisella"? Sitä minä en ymmärrä. Sitä minä tuossa kysyn. Sinä vaikutat puhuvan ihan tavanomaisesta kumppanuudesta, jossa kumpikin seisoo toisensa tukena. Sen ymmärrän täysin - se on perusoletus ja se toimii molempiin suuntiin. Minä, naisena, olen samoin kallio mieheni rinnalla. Tietenkin olen.
Mitä "naisen tunteiden handlaus" konkreettisesti, ihan käytännön tasolla tarkoittaa? Sitä en ymmärrä. Mitä nainen mieheltä odottaa, kun vaatii, että mies "handlaa" hänen tunteitaan?
Jos sillä tarkoitetaan empatiakykyä, halua ymmärtää kumppaniaan tms., niin miksi ei vain sanota niin? Miksi se pitää kontekstualisoida kuin kyse olisi jostain stereotyyppisestä naisten hallitsemattomasta emotionaalisuudesta tai villistä, ennakoimattomasta energiasta, jota miehen pitää yrittää hallita kuin jotain eläintä? Kuin nainen olisi joku holtiton puuska energiaa, pitelemätön, kaaosmainen kimppu sekalaisia, selittämättömiä tunteita ilman suuntaa, tahtoa ja motivaatiota, täynnä tunteita, jotka sinkoilevat sinne tänne täysin hallitsemattomasti?
Ei mies ole naiselle mikään eläimen käsittelijä. Eikä tasavertaisessa kumppanuudessa ole toisen osapuolen tehtävä säädellä kumppaninsa tunteita. Tuosta ilmaisusta "naisten tunteiden handlaus" tulee lähinnä mieleen joku performatiivinen show, jossa nainen kuvittelee, että tunteiden villiys ja intensiteetti on osoitus niiden syvyydestä tai kestävyydestä, tai että nainen kuvittelee pursuilevien tunteittensa myötä olevansa miehen silmissä alkukantainen emotionaalinen voima, jonkinlainen intohimoinen rakkauden Feeniks, joka saattaa syttyä tuleen hetkellä millä hyvänsä tunneroihunsa keskellä.
En ikinä voisi kuvitellakaan sanovani miehelle, että hänen on "handlattava tunteitani". Koko ajatuskin on absurdi. - Anonyymi00095
Anonyymi00073 kirjoitti:
Ei voi ymmärtää muita ellei ymmärrä noita tunteita itsessään.
Olen toki autistisia piirteitä omaava nainen, mutta tuollainen sanankäyttö pistää miettimään, onko miehillä sitten tunteita, joita meidän naisten pitää opetella "handlaamaan"? Ja mitä minulta odotetaan, jos joku pyytäisi minut "handlaamaan" tunteitaan? Omaan korvaan se kuulostaa lähinnä siltä, että minun odotetaan sietävän mitä tahansa kasvoille emotionaalisessa mielessä heitetään.
- Anonyymi00096
Tuo on totta, minulla on siitä ihan omakohtaista kokemusta parisuhteessa ollessani. En ollut tunteineni näkyvä hänelle. Hänelle sellainen oli täysin vieras ajatus edes toteuttaa mitään tunteisiin liittyvää. Malli opittu kotoa ja erityispiirteisyys yhdistelmä.
- Anonyymi00097
Anonyymi00074 kirjoitti:
Monet miehet myös ymmärtävät ja ei ole tyhjästä temmattua, jos naiset kehuvat ja kiittävät miestä, joka on ollut kuin kallio naisen vierellä tukena tuoden turvaa.
Miehen näkökulma sivusta.Sellainen mies on kullanarvoinen!
- Anonyymi00075
Naisen onnellisuuden kannalta on paras, jos hän muuttaa suoraan isänsä ja äitinsä luota hallitsevan poikaystävänsä luo. Itsenäinen nainen on yksi aikamme suurimpia valheita.
- Anonyymi00076
Jäämme odottamaan jännityksellä sinun muuttoa ja itsenäistymistä!
- Anonyymi00077
Eiköhän nainen ja naiset itse tiedä mikä tuo onnea heidän elämään.
"Naisen onnellisuuden kannalta on paras..."
On se kumma miten jotkut miehet kuvittelevat tietävän ja omistavan naisen ajatuksetkin - Anonyymi00082
Anonyymi00076 kirjoitti:
Jäämme odottamaan jännityksellä sinun muuttoa ja itsenäistymistä!
Kummalle osapuolelle tai sukupuolelle osoitit tämän monen äänellä kirjoitetun sutkautuksen?
- Anonyymi00086
Anonyymi00082 kirjoitti:
Kummalle osapuolelle tai sukupuolelle osoitit tämän monen äänellä kirjoitetun sutkautuksen?
Se on sukupuolineutraali sutkautus.
- Anonyymi00098
Anonyymi00077 kirjoitti:
Eiköhän nainen ja naiset itse tiedä mikä tuo onnea heidän elämään.
"Naisen onnellisuuden kannalta on paras..."
On se kumma miten jotkut miehet kuvittelevat tietävän ja omistavan naisen ajatuksetkinEi tiedä. Tuo on kuin sanoisi alkoholistista "eiköhän hän tiedä mikä tekee hänet onnelliseksi".
- Anonyymi00102
Anonyymi00098 kirjoitti:
Ei tiedä. Tuo on kuin sanoisi alkoholistista "eiköhän hän tiedä mikä tekee hänet onnelliseksi".
Vertaat naisia alkoholisteiksi. Alkoholisti on sairaus. Viittaat siis naisia sairaiksi.
- Anonyymi00103
Anonyymi00098 kirjoitti:
Ei tiedä. Tuo on kuin sanoisi alkoholistista "eiköhän hän tiedä mikä tekee hänet onnelliseksi".
🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi00104
Kerro tarkemmin, mikä tuossa tekee naisen onnellisemmaksi?
- Anonyymi00114
Anonyymi00102 kirjoitti:
Vertaat naisia alkoholisteiksi. Alkoholisti on sairaus. Viittaat siis naisia sairaiksi.
Naisten toiminta on siirtynyt lähes täysin vain pikaisen mielihyvän metsästämiseen. Siksi yhteiskunta on pilalla ja lapsia ei synny. Nykynaisilla ei ole yhteiskunnallista vastuuntuntoa.
- Anonyymi00118
Anonyymi00114 kirjoitti:
Naisten toiminta on siirtynyt lähes täysin vain pikaisen mielihyvän metsästämiseen. Siksi yhteiskunta on pilalla ja lapsia ei synny. Nykynaisilla ei ole yhteiskunnallista vastuuntuntoa.
Vai olisiko syy siinä, että naiset kyllä haluavat sitoutua ja saada lapsia. Mutta miehiä vähän jännittää kun ei millään haluaisi sitoutua kun vapaus
- Anonyymi00079
Turvaa ei voi tuputtaa.
- Anonyymi00081
Turvaa voi tarjota!
- Anonyymi00083
Anonyymi00081 kirjoitti:
Turvaa voi tarjota!
Ja sitä voi vastaanottaa ja pyytää myös!
- Anonyymi00085
Anonyymi00083 kirjoitti:
Ja sitä voi vastaanottaa ja pyytää myös!
"Mies anna mulle turvaa, oi anna, ymmärrä mun tunteita, oi ymmärtä"
Jos mies ei älyä itse olla tukena naiselle, mitä nainen sellaisella tekee 🫡 - Anonyymi00087
Anonyymi00085 kirjoitti:
"Mies anna mulle turvaa, oi anna, ymmärrä mun tunteita, oi ymmärtä"
Jos mies ei älyä itse olla tukena naiselle, mitä nainen sellaisella tekee 🫡Pyhä yksinkertaisuus näitä yleistyksiä. Tilanteita on erilaisia ja sinun tilanteesi ei ole sama kaikilla. Liian pieni elämä tekee tuota. Luulee kaiken olevan vain oman pikkuisen naposen ympärillä.
- Anonyymi00088
Anonyymi00087 kirjoitti:
Pyhä yksinkertaisuus näitä yleistyksiä. Tilanteita on erilaisia ja sinun tilanteesi ei ole sama kaikilla. Liian pieni elämä tekee tuota. Luulee kaiken olevan vain oman pikkuisen naposen ympärillä.
Oi pyhä yksinkertaisuus 🤦♂️😂
- Anonyymi00089
Anonyymi00087 kirjoitti:
Pyhä yksinkertaisuus näitä yleistyksiä. Tilanteita on erilaisia ja sinun tilanteesi ei ole sama kaikilla. Liian pieni elämä tekee tuota. Luulee kaiken olevan vain oman pikkuisen naposen ympärillä.
Palstaäijä se jatkaa jonnin joutavaa höpötystä itsensä kanssa, jotta aloituksensa olisi yksinkertaisten mielestä relevantti
- Anonyymi00090
Anonyymi00088 kirjoitti:
Oi pyhä yksinkertaisuus 🤦♂️😂
pikku killellä äityli tuo turvaa
- Anonyymi00101
Anonyymi00081 kirjoitti:
Turvaa voi tarjota!
Kyllä ja sen pitäisi olle molemminpuolista. Minä pidän läheisyydestä ja siitä että saan olla lähellä ja myös osoitan sen itse läheiselle ihmiselle. Isäni oli lämmin henkinen mies.
- Anonyymi00084
niin tuollainen pelijutussa, mitä tapahtuu päivällä, ensin poistuu jostain huoneesta.
- Anonyymi00107
joku niin hammaslääkäri-naisten juttu hyvä ei ole kipuja, sellaisia...
ajattelin että jossain pelijutusddakin voisi olla joku hammaslääkäri-juttu, joku talokin - Anonyymi00108
Parempi pitää turpa kiinni niin ei tule mitään typerää sanottua.
- Anonyymi00109
Juuri näin
- Anonyymi00111
Narsistisen ihmisen hallintakeino, kun muut taidot puuttuvat
- Anonyymi00133
No siinä mielessä kyllä, että jos olet aikeissa miehenä esiintyä naisen tunteiden asiantuntijana, niin eihän se voi mennä kuin päin männikköä👍
- Anonyymi00139
Anonyymi00133 kirjoitti:
No siinä mielessä kyllä, että jos olet aikeissa miehenä esiintyä naisen tunteiden asiantuntijana, niin eihän se voi mennä kuin päin männikköä👍
Sitäpä juuri!
- Anonyymi00110
Aloitus oli mieheltä.
- Anonyymi00132
Niinpä sen luulisi jokaisen osaavan päätellä, että millainen tapaus proosailee naisten tunteiden handlaamisesta. No ainakin tämä kyseinen kekkeruusi
- Anonyymi00115
Siinä tapauksessa parempi unohtaa en tie yhtään miestä joka tuon osaisi
- Anonyymi00116
Mä tiedän monia. Harvassa ne jotka eivät naiselle tuollaista turvaa ole pystyny tarjoamaan
- Anonyymi00122
Anonyymi00116 kirjoitti:
Mä tiedän monia. Harvassa ne jotka eivät naiselle tuollaista turvaa ole pystyny tarjoamaan
Joku pentutyttö avautuu tai sitten provopoju
- Anonyymi00117
Jos mies ei tuohon kykene menee pohja kaikelta muultakin.
- Anonyymi00120
Lapsen ajatuksia.
- Anonyymi00131
Anonyymi00120 kirjoitti:
Lapsen ajatuksia.
Sinulla tätä yritystä riittää kääntää tätäkin palstaäijän eri monologeista koostuvaa aloitusta ”eduksesi” eli naista vastaan. Vissiin viisikymppinen on uusi kaksikymppinen henkisesti
- Anonyymi00138
Mihin tarvitset turvaa, elätkö sinä jossakin viidakossa?
- Anonyymi00140
Se on juuri noin!
- Anonyymi00145
Anonyymi00138 kirjoitti:
Mihin tarvitset turvaa, elätkö sinä jossakin viidakossa?
Mietipä sitä👍
- Anonyymi00121
MIES ei ole mikään isähahmo pentunaiselle.
AIKUISEN tulee ihan itse "handlata tunteensa".
SORI.- Anonyymi00130
Menipä taas aloittajaäijä ”patriarkaaliseksi” ja ehkä hieman chomahtavaksi yök
- Anonyymi00143
MIES käyttäytyy joko kuin pikku poika (emotionaalisesti epävakaa, eikä siedä naisen surua) tai kuin aikuinen maakuliininen mies joka tarjoaa tuen naiselle.
- Anonyymi00144
Aikuinen tietysti itse handlaa tunteensa. Suru tulee läpi ja näkyy.
Tilanne: naisella on surua. Mies joka handlaa naisen tunteet tarkoittaa sitä, että mies pystyy olemaan tukena.
Minkälainen mies kipittää pois ja jättää naisen yksin?
- Anonyymi00124
PSYKOPOJUPENNUN aloitus
- Anonyymi00125
nyt on vedetty takaisin 20 kpl veitsen iskuja, pahaa, niille takaisin. luoja että tuntuu hyvälle ja olo helpottuu saman tien 😂😀
- Anonyymi00126
vedettiin vielä 10 kpl lisää eri henkilöihin 😂luoja vittu että tuntuu hyvälle 🥰😉❤️
- Anonyymi00128
Täällä aloittajaäijä pilkkoo ilmeisesti sipulia kun häntä niin itkettää
- Anonyymi00127
niin hyvälle tuntu että iskettiin vielä 20 kpl lisää 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi00129
On kuulkaa pojat ja pick me plikat säälittänyt jo pitkään tämä sentimentaalinen vaivannäkö palstaäijän virtuaalisesta varjonyrkkeilystä
- Anonyymi00135
Olisin turvana, olisin kaikkea.
- Anonyymi00141
’olisin’ niinpä niin kun ei ole ihmistä enään.
- Anonyymi00147
Suullista ilmaisuani vasten naisen tunteita on kehuttu monesti 😆
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m824438Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013850Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513170
- 402648
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222342- 232036
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151752Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351715