En tiedä oletteko käyneet ko. putiikissa. Mutta suoittelen - on semmoinen punatukka että vie jalat alta. Hehkuu lämpöä ja on erittäin hyvä asiakaspalvelija.
En ole vielä edes ilennyt kysyä etunimeä - katson häntä aina silmiin ; nimikyltti hämärtyy.
Tekisi mieli siteerata Eeva Tikkaa.
Se on kirjasta "Hidas intohimo".
alkon kuuma nainen - kypsä mutta nuorekas
10
455
Vastaukset
- Anonyymi00001
Niin - jos minusta ujosta pojasta olisi kiinni - kyllä yrittäsin kypällä. Ei aina tiedä jos tulee pakit....
- Anonyymi00002
Se toinen komentti on kirjasta : Kuin vaahteranlehtiä iholla.
Jotta tietää - tietää kerrontataidon ja kyvyn havannoida ihmisyyttä.
Mutta kuitenkin Eeva Tikan romaani Hiljainen kesä (1979) oli kirjailijan suuri läpimurtoteos, joka vakiinnutti hänen asemansa yhtenä suomalaisen psykologisen realismin keskeisistä nimistä. Se luontoyhteys kerrotaan kietoituu tiiviisti sääilmiöihin - sieltä kumpuaa myös suruprosessi.
Miksi olen lukenut Eeva Tikkaa ? Toivon mukaan myös punatukka. - Anonyymi00003
Korkeissa ei vielä näy kataisen hiplausta?
- Anonyymi00004
Sorry - tukka ei ole punainen. Se on oranssi. Jotta ei ihmiset sekaisin mene. Luontainen väri siis.
- Anonyymi00007
Sillä on punaiset häpykarvat, oon nähnyt.
- Anonyymi00008
NII ON.
- Anonyymi00009
Kävin alkossa 3.9,1991, sen jälkeen en ole alkon pulloon koskenut
- Anonyymi00010
Tuossa kuvassa se alkon kuuma myyjänainen nyt on, on se upea!
https://media1.tenor.com/m/zzEx0z0JzF4AAAAC/amyslaton-amy.gif- Anonyymi00011
On se nätti.....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt253930Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.442009Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö421283- 771145
Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi371096Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.251086Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä481004Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173851Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin137845- 56823