En pysty lukemaan sielunenergiaasi vielä, koska emme ole saaneet minkäänlaista yhteyttä irl, mutta sanoisin et kaaottinen hyvällä tavalla ja aika herkkä.
Teen tarkemman analyysin kun saamme yhteyden❤️
Vaikka en tunne sua, olet upea ja kaunis nainen
29
614
Vastaukset
- Anonyymi00001
Onko sulla ihan kynä ja vihko, mihin kirjaat huomioita analyysin tueksi 😄 ?
- Anonyymi00003
Kaikki on päässä tallessa, en tarvitse muistiinpanoja.
- Anonyymi00020
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kiva kun on hyvä muistikapasiteetti, katteeks käy.
- Anonyymi00027
Anonyymi00003 kirjoitti:
Niinkö luulet muistatko kenelle olet satuillu mitäkin missäkin deitti sovelluksessa useimmat unohtaa jo kun kahdenkin kanssa kirjottelevat samassa sovelluksessa joutuvat selaamaan edes takaisin kirjoittamiaan että pysyvät tarinassaan kauan si opittua kun seuraillu monenko kanssa kirjoittelevat samaan aikaan siksi vastaaminen kestää useimmiten heillä jopa toisinaan vuorokauden eivät aina edes muista kenelle vastata milloinkin ja kuka kirjoitti kun miehet usein valikoivat sen mukaan keneltä on helpoin saada keskittyvät enemmän siihi
- Anonyymi00002
No ootellaan ootellaan...
- Anonyymi00028
Mitäs ajattelit ootella mä en ainakaan odottole ketään on nää olemassa sellain sanonta kui nopiat syövät hitaammat miksi ei elämäkään odota mua aika maan päällä on rajallinen toisille se on lyhyt hetki toisille taas yli satakin vuotta enkä tuhlaa omaani tai toisenkaan aikaa jos ei parisuhteesta mitään tule eikä mulla ole mitään näennäistä syytä edes siinä pysyä ni miksi nähdä vaivaa turhaan ja jos ei luottamus toimi puolin tai toisin ei maksa vaivaa edes yrittää tiedän jo kokemuksesta että päättyy kuitenkin mulle helpompaa passata seuraavalle joka haluaa epäonnistumisen vyönsä alle voin jo varmuudella sanoa jos ei pysty muhun luottamaan ei luota varmuudella keneenkään toiseenkaan kuinka saadaan varmuudella elatusmaksut maksettavaksi
- Anonyymi00004
Etkö siis ole olleet koskaan yhteydessä?
- Anonyymi00006
Poliisiin kohta yhteys!
- Anonyymi00011
Samaa mietin.
Tavanneet kuitenkin?
Sivusta. - Anonyymi00017
Anonyymi00006 kirjoitti:
Poliisiin kohta yhteys!
Jos sulla on pullukka nainen oikein hoppu, niin hätänumeroon voit soitella ekkö oo itse tätä 112sta täällä huudellut aivan yhtä asian vierestä luin nytkin
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Jos sulla on pullukka nainen oikein hoppu, niin hätänumeroon voit soitella ekkö oo itse tätä 112sta täällä huudellut aivan yhtä asian vierestä luin nytkin
Kuin nytkin* esim niinkin tärkeä idea kuin, että aloittaja ei olekaan mies, vaan nainen joka esiintyy miehenä ja tämä on identiteettirikos. Ikävä kyllä harhainen ajattelu perustuu tosiasioihin
- Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
Kuin nytkin* esim niinkin tärkeä idea kuin, että aloittaja ei olekaan mies, vaan nainen joka esiintyy miehenä ja tämä on identiteettirikos. Ikävä kyllä harhainen ajattelu perustuu tosiasioihin
Ja kyllä- myös muiden puulesta voi tehdä rikosilmoituksia, eli olla yhteydessä poliisiin, se on tietysti lähtökohtaisesti hyvä, mutta voi miesparkaa tässä tapauksessa välineellistettynä punkeron leikkeihin tällä tasolla ”netissä” tai jopa kuvatun prosessin kautta
- Anonyymi00025
Anonyymi00018 kirjoitti:
Niinpä juu nainen taitaakin olla.
- Anonyymi00029
Anonyymi00006 kirjoitti:
Poliisiin kohta yhteys!
No otappa ihan vapaasti ei niidenkään aikaa saa tuhlata turhan päiten silläkin on ymmärtääkseni seurauksensa
- Anonyymi00005
Liukas keli,, muistakaa lonkkasuojat mummot.
- Anonyymi00007
Taas-arvon nimissä papparaiset kans.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Taas-arvon nimissä papparaiset kans.
Tasa!
- Anonyymi00030
Mitä hyödyttää mä ainakin kaatusin viimeksi vauhdilla lapaluideni päälle kun liukastuin jokunen vuosi si kylki oli hetken kipiä ei muuta
- Anonyymi00009
Kiitos ❤️
Milloin tämä yhteytemme tapahtuu?- Anonyymi00010
Voitko tulla silloin 25.4 kotikaupunkiisi? Toivon sitä kovasti. En tiedä kuinka monien kanssa olet yhteyksissä palstalla, mutta sillä ei nyt ole väliä. Mun toive on tuon illan jakaminen yhdessä sun kanssa.
Se olisi mun kevään toive ja yhteinen juttu 🫂 sun kanssa. - Anonyymi00014
Anonyymi00010 kirjoitti:
Voitko tulla silloin 25.4 kotikaupunkiisi? Toivon sitä kovasti. En tiedä kuinka monien kanssa olet yhteyksissä palstalla, mutta sillä ei nyt ole väliä. Mun toive on tuon illan jakaminen yhdessä sun kanssa.
Se olisi mun kevään toive ja yhteinen juttu 🫂 sun kanssa.Onko oikein jäähallikeikka? 🥰
- Anonyymi00023
Anonyymi00014 kirjoitti:
Onko oikein jäähallikeikka? 🥰
Mikä siellä on?
- Anonyymi00012
Mistä juuri tuo päivämäärä?
- Anonyymi00013
Se on yks keikka. Enkä halua ketään muuta kuin hänet seuraani sinne. Maksan kaikki kulut matkoineen päivineen.
Liput on jo. Tule ja täytä mun toiveeni 🤝 liikuttaa edes pyytää näin täällä ja tiiän, että tuun varmasti pettymään..
Hyvää yötä. - Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Se on yks keikka. Enkä halua ketään muuta kuin hänet seuraani sinne. Maksan kaikki kulut matkoineen päivineen.
Liput on jo. Tule ja täytä mun toiveeni 🤝 liikuttaa edes pyytää näin täällä ja tiiän, että tuun varmasti pettymään..
Hyvää yötä.Voin kyllä tulla tuona iltana. Mihin päin suurinpiirtein pitäis tulla?
- Anonyymi00022
Anonyymi00013 kirjoitti:
Hyvää yötä.Tuo täytyy sanoa hänelle itselleen suoraan. Siis pyyntö. Lähtisin, jos olisi minulle.
- Anonyymi00015
Tämä ilmeisesti n->n, koska miehet ei etsi naisista mitään sielunrnergiaa. 😂
- Anonyymi00024
Onkohan sulla samankaltainen?
- Anonyymi00026
Voi voi ja tutustuminen loppuu yleensä muutenkin siihen kun on kerran saanu vaikka kuinka kauniisti yrität ulkonäön perusteella kyseistä naista nuoleskella mu ehkäpä joku uskoo tämänkin sadun
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11598Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061553- 121328
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2211038- 124871
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2816Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29797Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks43776- 9770