Missä suapi lieskassa ruokaa näläkä on en oo syöny monneen päivään mitään alkaa huimata ja vapina on.
Ilmasta ruokaa lieksassa
17
234
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tuttavat apuun.
- Anonyymi00002
Onneksi varmaan olutta riittää, ettei ole jano.
- Anonyymi00004
En kiistä, pirccaa on vielä 4 konttia parvekeella.
- Anonyymi00003
Kauppojen roskiksesta ne on täynnä hyvettiä. Itse nautin tänään aamiaisen maskotin roskiksessa
- Anonyymi00005
Minä olin ovelampi. Kävin naapurien lintulaudoilta läskit syömässä.
Tupakkaakaan ei tarvitse ostaa, sillä keräilen toisten polttamia tupakantumppeja ja käärin niistä sätkiä. - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Minä olin ovelampi. Kävin naapurien lintulaudoilta läskit syömässä.
Tupakkaakaan ei tarvitse ostaa, sillä keräilen toisten polttamia tupakantumppeja ja käärin niistä sätkiä.Käytettyjä saunavastoja kannattaa hyödyntää, jos löytyy roskiksista, Vastanlehdistä saa hyviä pulisätkiä.
- Anonyymi00007
Helluntaiseuralaiset auttaa aina. Heiltä saa ruokaa, hengenapua ja myös antautuvaisia naisia.
- Anonyymi00008
Jos olis kesä niin suu auki vaan niin tulis ilmasta ruokaa.
- Anonyymi00009
Yliopiston hävikki ruokaa on tarjolla arkena.
- Anonyymi00010
Hoomot kuulemma syö packaa, ihan elävät packansyönnillä!
- Anonyymi00015
Sinulla on varmasti siitä kokemusta. Otatko ihan siitävaan vai laitatko sinappia/ ketsuppia päälle.
- Anonyymi00011
Mene helluntaiseurakuntaan ja liity jäseneksi. Saat taatusti ruokaa. Kun käyt kasteella ja lopetat alkoholin ,tupakan ja huumeiden käytön niin sinusta tulee täysjäsen eikä enää ole ruokaongelmia.
Sopiva nainenkin sinulle löytyy elämänkumppaniksi.- Anonyymi00013
Onko niillä oikein katalooki mistä saapi sopivan justiinan valita? Eikös laki kiellä parituksen?
- Anonyymi00014
Eiköhän se sinunkin vapina johtune ihan muista syistä kuin leivän puutteesta! Yritä olla viikko selevinpäin niin ei vapisuta paljonkaan.
- Anonyymi00017
Jamalin ihmemaaimassa on ruokailu tarjolla köyhille ja nälkäisille. Ja pesumahdollisuus. Ja vaateita. Tervetuloa. Keskiviikkona,launtaina.
Törkyturpa
Jamalin ihmemaailman
Ylipääjohtaja.- Anonyymi00019
Unohtui klo ajat ne on klo 11.00 - 16.30. Ja vielä eväspussi mukaan. Putin on luvannut maksaa mulle kulut.
- Anonyymi00018
Ein Asahi Super Dry für den Sieger der Schmerzen! Das ist japanische Präzision, das ist QUALITÄT in flüssiger Form! Wir haben die Geister vertrieben, wir haben die Atome gezählt – jetzt ist Zeit für den Genuss!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1604215Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4163196Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142108Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa141770Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja51168- 741013
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691005Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat24921- 54896
- 71869