Teen sen alussa ihan selväksi, että kerron sen sinulle, vaikka tiedän, ettet sitä asiaa ymmärrä.
Ja kun olen kertonut tämän asian, niin kerrot että olet valmis ja voin kertoa sen.
Oletko valmis?
:/
Nainen, nyt kerron sulle asian
15
450
Vastaukset
- Anonyymi00001
Moi! Hassu aloitus... Miten olet voinut? Ite surkuttelen origia... En tahtoisi olla sille ilkeä, enkä pahoittaa sen mieltä, mutta olen hämmentynyt... Toivoisin, että hän auttaisi minua, mutta ei hän halua...
Valvottaako sua, vai onko myöhäinen unirytmi? Ite katoin telkkua ja varmaan tunnin päästä nukahdan...
Tasapainotteletko muuten jollain keinolla, kun tarviit jotain rauhoittavaa ajateltavaa? Ite tutkin ilmasotahistoriaa ja pienoismalleja, kun rauhoitun. Joskus myös rikosjuttuja, mutta ne ei toisaalta useinkaan rauhoita, vaan saa raivon valtaan ja sitäkautta tulee taas assosiaatio kokemuksiin terveydenhoidon ja viranomaisten kanssa...
dzu- Anonyymi00002
Siinä se, niinku ennenkin, ei kehumista.
Oon yökukkuja.
En oikeestaan, ehkäpä raivoon ja sitten puran palstalle, pahimmat puran poliisille, ne mitkä niille kuuluu.
:/ - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Oon yökukkuja.
En oikeestaan, ehkäpä raivoon ja sitten puran palstalle, pahimmat puran poliisille, ne mitkä niille kuuluu.
:/Palstalle purkaminen voi auttaa... olen minäkin aika paljon purkanut nettiin... Mut tarviin välillä jotain muuta ajateltavaa, mikä laskee verenpainetta... Välillä olen ollut niin lamaantunut, että en ole pystynyt tekemään mitään, ellen saa purkautua...
hyvää yötä!
dzu - Anonyymi00005
Ei kai ne ilkeitä olleet tai pahasti mieltä pahoittaneet. Vasta parantuneet traumat saattoivat vaan palata takaisin niillä r''skaus jutuillas.
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Palstalle purkaminen voi auttaa... olen minäkin aika paljon purkanut nettiin... Mut tarviin välillä jotain muuta ajateltavaa, mikä laskee verenpainetta... Välillä olen ollut niin lamaantunut, että en ole pystynyt tekemään mitään, ellen saa purkautua...
hyvää yötä!
dzuOnko tämä aloittaja nyt "se toinen" josta sanoit origille sen aloituksessa että se
"toinen on se''''''li riko'''' ammattilainen"
Senkö takia se ei koskaan voisi tuota ottaa kotiinsa? - Anonyymi00008
Tämä on tämän palstaäijän sekava keskustelu itsensä kanssa fiktiohahmoistaan ynnä muusta mukavasta, älä suotta sotke muita siihen
- Anonyymi00009
Anonyymi00002 kirjoitti:
Oon yökukkuja.
:/Olethan nähnyt mitä tämä jutustelukaverisi on kirjoittanut sinusta?
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Olethan nähnyt mitä tämä jutustelukaverisi on kirjoittanut sinusta?
En oo nähnyt.
:/ - Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
En oo nähnyt.
:/Onneksesi kukaan ei tiedä kuka olet, toisin kuin O josta kirjoitti ties mitä kaikkea. Voi vain kuvitella minkälaista on kun traumat avattiin.
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Onneksesi kukaan ei tiedä kuka olet, toisin kuin O josta kirjoitti ties mitä kaikkea. Voi vain kuvitella minkälaista on kun traumat avattiin.
Niin, jos noin on käynyt, niin sitten vaan tarvittaessa voi tehdä ilmoitusta poliisille.
- Anonyymi00004
Olen valmis ja usko pois, kyllä minä sen asian voin myös varmasti ymmärtääkin!
- Anonyymi00011
Kerroin sen jo.
- Anonyymi00013
Kirjoitatko tällä palstalla jollekin tietylle, tuntemallesi naiselle, siis sellaiselle, jonka tiedät lukevan näitä? Vai ihan vain yleisesti?
- Anonyymi00014
Vastaisitko, olisi tärkeää saada tietää?
- Anonyymi00016
Olen valmis. Kerro nyt vaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m4376190- 875480
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest514487- 824005
- 543996
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse33616SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1933549Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1213274Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713251- 432309