Mitäköhän tapahtuu.
Kumpa tietäisin mitä haluat
19
296
Vastaukset
- Anonyymi00001
haluan teille kaikkea pahaa, kiusaa, estettä ja hakkaamista. se mitä teitte minulle. ja vaikka tappamalla, laillisesti, lopettamaan sen täältä vienisen että saatte itse enemmän ja hyötyä. mitää hyötyä teistä ei ole tullut. vittu kun Saisi nyt ne rahani ja teille pahaa. sitä rahaa onkin kertynyt iso määrä ja muu kidutus teille mitä ootte tehnyt ja mitä laittanut kokemaan. onneksi tiedä että kaikki valuu teille huonona pahana ja kiusana. mitään ette ole korvannut.
- Anonyymi00002
en katso korvaukseksi että annatte muille.
- Anonyymi00003
Jos ei itsekään tiedä mitä niin sitten on vaikeaa
- Anonyymi00004
eikä vaimopaikka ole korvaus. eli kaikkea hakataan teistä. raha rahana ja sitten hakataan teidän elämiä ja teitä. kiditusta ja joukossa megahakkaulsia. toivotaan kaikesta teille pahaa.
- Anonyymi00010
No aina voit palstaäijä toki yrittää jos valtio tulisi sinun vaimon saannissa vastaan. Luetteko te tätä saagaa ruskealla silmällä?
- Anonyymi00005
eli ei hyväksytä että annat tai yrität Anta hyvää lapsilleni ja hakkaat sillä minua, eikä mitään hyvää heille ole tullut, minkä mieltöisin hyväksi. ja itse tekevät työtä ei sitä katsota korvaukseksi.
- Anonyymi00006
ja vaikka raha tulee niin hakataan ongelmia ja pahaa ja huonoa kiusaa estettä ja kidutusta joukkokiusaa
- Anonyymi00013
Kerro palstaäijä ihmessä mitä ”firmaa” käytät
- Anonyymi00007
teidän vaikutus on lähinnä karseaa. eli mitään ei hyväksytä
- Anonyymi00008
Joo, sama!
- Anonyymi00009
sukkahousut vetästä alas varmaan
- Anonyymi00012
Tämä sinun rasvainen sutkauttelu vaikuttaa varsin lannistuneelta jo bro
- Anonyymi00011
tai päähän en mä vttu osaa sanoa
- Anonyymi00014
Joku tatska ois kiva 🤔 Tai josko ostais hyvän polkupyörän kesäksi?
- Anonyymi00015
Ehkä voisin ne kädet laittaa sinne paidan alle, mutta se on vain ehkä!
- Anonyymi00016
Jos annan luvan.
- Anonyymi00017
Kenelle tämä?
- Anonyymi00020
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kenelle tämä?
Miehelle...
- Anonyymi00018
Rakastellaan ja olen kiinni sinussa ikuisuuden.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1944952Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1124032Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363589- 573515
- 513420
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest372907Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232316
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo282056UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami211949