Että haluat unohtaa minut.
Välillä ajattelen
12
147
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
En halua, mutta tämä tilanne. Tämä tilanne!
- Anonyymi00009UUSI
Miten olet yrittänyt muokata tilannettasi?
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Miten olet yrittänyt muokata tilannettasi?
On kyse hänen tilanteestaan. Minä en voi siihen vaikuttaa.
- Anonyymi00002UUSI
Tuuliviiri rauhaton..
Ota sustakin nyt sit selvää- Anonyymi00005UUSI
Onko tämä oma kirjoittelusi ehkä kuitenkin hieman järjenvastaista mitä tänne palstaäijäprovoihin pistelet, miesihminen?
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Onko tämä oma kirjoittelusi ehkä kuitenkin hieman järjenvastaista mitä tänne palstaäijäprovoihin pistelet, miesihminen?
Ei!
- Anonyymi00003UUSI
Epek
- Anonyymi00004UUSI
Niin haluankin
- Anonyymi00007UUSI
Mutta uskomattomasti löydät tiesi ikävä palstalle, mahtaa aivoissa raksuttaa??
- Anonyymi00006UUSI
Newer!
- Anonyymi00011UUSI
Eihän voi unohtaa, kun näkee. Ajattelen, että mun pitää muuttaa suhtautumistani häneen. Aiemmin ajattelin, että yritän lähentyä, jotta jotain voisi tulla. Nyt tajuan, ettei sitä tule tapahtumaan. Ja tähän ajatukseen keskittymällä asiat pikkuhiljaa muuttuvat.
- Anonyymi00012UUSI
Minä tahdon unohtaa naisen, jos hän ei tunne minua kohtaan sellaista rakkautta, että ei tahtoisi päästää minua ikinä pois halauksestaan. Laimea "rakkaus" ei ole oikeaa. Mieheltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2018694- 665638
- 245227
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni375126Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv384951Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h774849- 624403
- 434067
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on483347- 493045