Suomen parasta tubetusta suoraan Loimaalta. Tilatkaa kanava eikä muuten maksa senttiäkään!
Peevelin ja Pinidan seikkailut
27
310
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kerrassaan mahtava perhe.
https://youtube.com/@peevelin_peeveli?si=wUJAevLwtkfBa15P- Anonyymi00002
Niin mut toi on teatraalista touhua ja "tositeeveet" enemmän tai vähemmän käsikirjoitettuja.
Onko ukko viljanviljelijä yms. jos kuukausiakin voi olla pois töistä ja siitä rahat kulkemiseen ja onko nainen jossain töissä?
Kai sitä tukien varassakin jotain pystyy, kun on tosi tosi tarkka rahan kanssa addiktioita, mutta ei perhettä ja hyvin harvoin.
lajijasuris - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Niin mut toi on teatraalista touhua ja "tositeeveet" enemmän tai vähemmän käsikirjoitettuja.
Onko ukko viljanviljelijä yms. jos kuukausiakin voi olla pois töistä ja siitä rahat kulkemiseen ja onko nainen jossain töissä?
Kai sitä tukien varassakin jotain pystyy, kun on tosi tosi tarkka rahan kanssa addiktioita, mutta ei perhettä ja hyvin harvoin.
lajijasurisTämä ei ole sun kadehtima maanviljelijä.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Tämä ei ole sun kadehtima maanviljelijä.
Kiitos infosta mutta en mä niitä kadehdi. Lähinnä ihmettelen miten ne samat ongelmat olleet vuosikymmeniä niinku vaikka sotealalla, joskin maataloudessa polarisaatio on vielä suurempi eli n. 1/5 pärjää erittäin hyvin ja 1/5 heikosti sekä loput tältä väliltä
lajijasuris
- Anonyymi00005
Kuka on peeveli ja pinida
- Anonyymi00024UUSI
Jotain transuja varmaan.
- Anonyymi00007
Tilatkaa kanava eikä edelleenkään maksa mitään.
- Anonyymi00008
Miksi pitäisi?
- Anonyymi00009
Eikö sitä voi ilman tilaamista vilkaista, ei tässä jaksa kaikenlaisia tubettajia seurailla kun omassakin elämässä tarpeeksi tekemistä on.
- Anonyymi00010
Eikö ihmisillä tosiaan ole omassa elämässään riittävästi sisältöä vaan on seurattava jonkun toisen elämää. Ihan pähkähullu ajatus.
- Anonyymi00017
Jokainen seuraa jonkun elämää, niin teet sinäkin.
- Anonyymi00011
Tubettajissa yksi asia mikä ärsyttää, on se, että omaa naamaa näytetään koko ajan ja puhutaan jotain tyhjänpäiväistä. Ei ole tuokaan ukko kovin kuvauksellinen.
- Anonyymi00012
En ole mitään tupettajia katsellut, mitä uuta tietoa siellä voisi olla?
- Anonyymi00013
No tällä hetkellä ovat päälle 60pv reissulla Thaimaassa. Eiköhän sieltä tule paljonkin tietoa mitä ei suurimmalla osalla katsojista löydy omasta takaa.
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
No tällä hetkellä ovat päälle 60pv reissulla Thaimaassa. Eiköhän sieltä tule paljonkin tietoa mitä ei suurimmalla osalla katsojista löydy omasta takaa.
Kuka sitä tietoa kaipaa, varmaan sitten katsoo?
- Anonyymi00020
Anonyymi00013 kirjoitti:
Joissain tuissa muuten on noita 2-3 kk:n ehtoja minkä saa olla ulkomailla (+veronvaroin maksettavat sotekulut ym). En nyt tiedä näistä mitään, ja saavatko tukia, mutta en yllättyisi vaikka toi äijä olisi joku ns. eläkeläinen. Kyllä noitakin työnvieroksujia riittää, kun kaikkee tommosta pystytään tekeen mutta töihin ei päästä, siis ei jakseta. Kovin helposti ne toiset saa mt tai käytöksen perusteella eläkkeen, vielä helpommin se on tullut aiemmin. Entisessä naapurustossa oli sellasia pitkänlinjan eläkeläisiä eikä vuosien mittaan tullu mitään pahaa terveysongelmaa ilmi. Kaikki muu kävi mutta ei työnteko.
Jaa millai itse sitten... niin no mä voisi omasta puolesta tehdä vaikka etätöitä ja rasittumatta jos ei jatkuvasti kauhee tahti, mutta monia ongelmia ja siksi ei onnistu. Enpä tosin tee oikein muutakaan. Jos eläkkeen ja sosiaaliturvan ehtona olis suurinpiirtein väh. mun kaltainen terveys niin kenties 90% tk-eläkeläisiä ja työttömiä vähemmän, ja sitten kun en ole muutenkaan ollu kauhea kuluerä veronmaksajille. Monet on pitkät pätkät ties missä ja käytetään siellä rahat sekä syödään ja juodaan itsensä sairaaksi, joita sitten hoidetaan Suomessa.
Mä en oikein ymmärrä, että tullaan Suomeen köyhyyttä, vainoo, sotaa pakoon mutta sitten voidaan mennä ja olla lähtömaassa pitkät pätkät. Thaimaa nyt ei ole se paras tai pahin esimerkki, mutta esim. se suunta mikä nyt on median keskipisteessä.
lajijasuris - Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Paljon parempaa sisältöä olisi, jos ne ampuisivat toisiaan päähän.
- Anonyymi00014
Menevätkö syömään koiria,kissoja ja käärmeitä thaimaahan
- Anonyymi00016
Makkaraa näkyivät grillaavan uusimmalla videolla. Uusi video tulee muuten joka päivä klo 09:00!
- Anonyymi00018
Tänään Peevelit matkaa Koh Changille ja tarunhohtoinen Tha Kum jää horisonttiin.
https://youtu.be/o9OmUv8YTLc?si=FV8sVDnCepOyJluP- Anonyymi00019
Tänään matkaamme Mellilään. Tarunhohtoinen Loimaa jää horisonttiin.
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Tänään matkaamme Mellilään. Tarunhohtoinen Loimaa jää horisonttiin.
Mellilä on Loimaata.
- Anonyymi00022
Ai jaa, kun köyhyyttä, slummeja, tuskastuttavaa kuumuuta ja kosteutta, myrkkykäärmeitä joka paikassa yms. Itse tykkäisin enemmän vaikka USAn tai Euroopan maisemista, enemmän vaihtelua ja monia tarunhohtoisia paikkoja, upeita auringon laskuja ja nousuja jne.
Tulikin mieleen, että Aino Huilajan reissun kaikki jaksot katsoin mutta se on niitä harvoja viihteellisiä tositeeveitä. Pollarit, Lainvalvojat (parempi) ja Pelastajat lähempänä autenttisuutta, vielä parempi olis, kun tulisi ulos editoimatta.
Ei noita jaksa siksikkän katsoo, kun pakkosyötetään mainoksia, alussa ja välissä varsinkin jos kelaa etenpäin. Niistä saa rahaakin tubettajat mutta näillä parituhatta tilaajaa, josta ei kauheesti kerry. On sentää verovapaata, jos arvata saa😉
lajijasuris - Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Mellilä on Loimaata.
Nykyistä Loimaata, eli liitoskunta. Tarunhohtoinen Loimaa on historiaa.
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Nykyistä Loimaata, eli liitoskunta. Tarunhohtoinen Loimaa on historiaa.
Minä ajanjaksona oli Loimaan Kultainen Kausi?
- Anonyymi00027UUSI
Tänään esitellään Koh Changin legendaarinen Grazy Mojito (päivä 50).
https://youtu.be/3SX8xpq-n60?si=jkeuYJDHQTnizGgW
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2054997Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1184083Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363589- 573565
- 513430
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest372957Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182579- 232336
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo322101UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami221960