Tempaus lähestyy

Anonyymi-ap

Pian katoaa maailmasta ihmisiä silmänräpäyksessä miljoonia, satoja miljoonia, toivottavasti jopa miljardeja. Uskossa olevat menee Jeesuksen luokse. Maassa alkaa vaivan aika.

Moni on varmaan ajatellut näitä maailman kriisejä kuten Ukrainaa, koronaa jne. Sekä edessä olevaa suursotaa joka alkaa pian. Ne liittyy lopunaikoihin joista Raamattu kertoo.

Myös propaganda ufoista ja alieneista lisääntyy koska saatana haluaa valheella selittää tulevan tempauksen jossa osa ihmisistä katoaa. Saatana voi selittää ne muukalaisten tekoina vaikka täältä lähteneet on Jeesuksen luona kotona.

Tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi.

26

251

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Huomaatkos, kukaan ei vastaa. Uskovat tempaistiin jo. Ja sinut jätettiin meidän syntisten kanssa tänne odottamaan helvetin tuleen joutumista. Jospa et ollutkaan niin täydellinen kuin viesteissäsi annoit ymmärtää?

• Anonyymi00002

Täydelliseksi en ole itseäni ajatellutkaan. Viestieni tarkoitus ei ole osoittaa että minä olisin täydellinen vaan nuhdella ja varoittaa että ne ilmeiset vääryydet mitä täällä idässä harjoitetaan laajasti, ovat vaaraksi ihmisille itselleen. Pitää tehdä paranus. Tempaus on pian

• Anonyymi00005
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Täydelliseksi en ole itseäni ajatellutkaan. Viestieni tarkoitus ei ole osoittaa että minä olisin täydellinen vaan nuhdella ja varoittaa että ne ilmeiset vääryydet mitä täällä idässä harjoitetaan laajasti, ovat vaaraksi ihmisille itselleen. Pitää tehdä paranus. Tempaus on pian

Ufotko käy hakemassa?

• Anonyymi00020
        UUSI

Kuka on väittäny olevansa täydellinen eikö ny semmoisen pitäs jo melkoinen idiootti olla joka tällaisella palstalla kuin suomi24 väittäisi olevansa täydellinen kaipa ny silloin olis jotain täydellisempääkin tekemistä kuin viettää tai kuluttaa aikaansa täällä vai tekikö täydellinen elämä elämästä tylsää vai perinteisesti sen h elvetin kummin kävi

• Anonyymi00003

Te ette muuten lähde yhtään mihinkään. Uskovaiset ovat pahimpia murhaajia kautta aikain.

• Anonyymi00004

Kyllä me lähdetään, heikkiläntien kattoterasille!

• Anonyymi00021
        UUSI

Ei uskovaiset itse välttämättä niinkään vaan nämä jotka kätkeytyvät uskon varjoon ehkä enemmänkin sotiin uskonto ei ole tekosyytä kummempi riipuvainen koskaan tekosyytä parempaa syytä teoilleen ole tarvinnu

• Anonyymi00006

Niin. Viimeinen iso lemppaus on myöhemmin.

• Anonyymi00007

Se taivas ja helvetti on täällä maan päällä. Elämä on toisille hyvää ja toisille yhtä helvettiä.
      Kun kuolet sinut potkaistaan arkussa hautaan ja sinne jäät.
      Aikaamyöten hautapaikkasi annetaan toiselle ja paikalle haudataan toinen ihminen.

• Anonyymi00008

Ja sieltä haudasta et ylös nouse.

• Anonyymi00011

Kyllä Jeesuksessa kuolleet herätetään kuten Raamatussa on kerrottu.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Ja sieltä haudasta et ylös nouse.

Kyllä pääsee jos on Valmetin-neliveto mukana.

• Anonyymi00022
        UUSI

Näinhän se on (elämä siis) syntymästä hautaan itsestä on kiinni mitä siinä välillä tekee

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Kyllä Jeesuksessa kuolleet herätetään kuten Raamatussa on kerrottu.

Usko mitä haluat

• Anonyymi00009

Minut temmattiin vuonna 94 pois työelämästä. Siitä lähtien olen ollut työtön!

• Anonyymi00024
        UUSI

En ollu verokorttitöitä edes vielä tuolloin alottanu ikää oli vasta 14-15 riippuu onko kyse alkuvuodesta vai loppuvuodesta

• Anonyymi00010

Tempaus on virheellinen käsitys, tempaus on esitetty renesanssimaalari Raphael:in viimeisessä maalauksessa Transfiguration Raphael. Tempaus tarkoittaa kevenemistä tai keventymistä, jonka aiheuttaa maallisten ja uskon asioiden balanssi. Kaikkien asioiden ollessa lopulta balanssissa ihminen kevenee ja kokee elämässään keveyttä. Vain keventynyt ihminen voi olla todella avuksi toisille ihmisille (muut yrittävät siirtää omaa raskauttaan toisille).

Joka on sanoittanut laulun Rafaelin enkeli on tiennyt jotain tästä asiasta.

• Anonyymi00013

Tempaus on Raaamatussa kerrottu tosiasia joka tapahtuu pian. Ihminen voi olla sitenkin avuksi toisille, että kertoo että on tehtävä parannus. Toki monella muualkin tavalla.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Tempaus on Raaamatussa kerrottu tosiasia joka tapahtuu pian. Ihminen voi olla sitenkin avuksi toisille, että kertoo että on tehtävä parannus. Toki monella muualkin tavalla.

Tempaus on tosiasia sillä jo 17 vuotiaana minut temmattiin työelämään. Toinen tempaus tapahtui kun eräs irstas nainen vei minut avioon. Kolmas tempaus oli se kun minua yritettiin saada helluntailaiseksi.
        Neljännen tempauksen tein ihan itse. Hankin itselleni vieraan naisen jota rakastelin hillittömästi. 3 vuotta irstailua kesti ja se tekikin hyvää niin ruumiille kun sielullekkin .
        Nyt etsin uutta naista

• Anonyymi00015
    • Anonyymi00016

Nosto

• Anonyymi00017
      UUSI

(Mutta Jumalan siunaus pääsee tulvimaan kauniisti ja kirkkaasti seurakuntayhteyteen, kun vihamielinen vikoilu ja sormella osoittelu sekä pahan puhuminen lakkaa. Jes. 58.9.
      Juoruilu – panettelu – parjaus ja vikoileva syyttely ovat samaan viha- ja kapinamielisen arvostelun kategoriaan kuuluvia asioita, jotka eivät kuulu uskovien elämään.)
      '
      Siis uskovat ei kestä yhtään kritiikkiä kun tuntevat olevan aina oikeassa?
      kritisoivat itse siis kapinamielisiä.
      Kyllä jokaisella ihmisellä tulee olla oma tahto ja oma päätäntävalta mitä tekee ja mitä ei.

• Anonyymi00018
        UUSI

nuhteluun jopa kehoitetaan Raamatussa. eli kateus, juoruilu, kieroilu yms pois. nuhtelu ei ole parjaamista.

• Anonyymi00025
      UUSI

Olen panetellut paljaalla 👨

• Anonyymi00026
      UUSI

Olen laavulla pannut paljaalla b rappuun ja sain hirveän herbeksen 🤣

• Anonyymi00027
      UUSI

Uskotaan Jeesukseen

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      33
      1421
    2. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      1125
    3. 41000 kavallettu rahaa

uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.
      Pyhäjärvi
      43
      1003
    4. Tuleeko tästä

Enää mitään. Voiko mitään enää korjata?
      Ikävä
      105
      998
    5. Mitä muutoksia tekisit

kaivatullesi? Miten on? Muista olla REHELLINEN 📸
      Ikävä
      68
      825
    6. Kerro minulle

Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö
      Ikävä
      56
      779
    7. Tietäisitpä vain mitä se

yksikin on susta puhunut :) j
      Ikävä
      42
      776
    8. Fantasioista

Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai
      Sinkut
      117
      775
    9. Olet sinä ihana

Muttei sua taida kiinnostaa muu kuin sun työ:(
      Ikävä
      29
      675
    10. Rakkaalle J miehelle.

Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.
      Ikävä
      55
      635
    Aihe