Minusta tuntuu

Anonyymi-ap

etten halua ruveta hoitamaan yhtäkään papparaista, jos kävisi niin että hän vaikka sairastuisi. Olenko tottunut liian helppoon elämään, kun olen viettänyt paljon aikaa yksin.

10

84

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Viriili papparainen kyllä hoitaa sinut !

• Anonyymi00002
        UUSI

Onko tämä aloittajaäijä sinun uusi roolisi vai onko tässä joku muu nyt edustamassa itseään tai etupiiriään? Huoh

• Anonyymi00007
        UUSI

Minä en missään tapuksessa halua viriiliä papparaista, koska halut ovat loppuneet jo aikoja sitten!

• Anonyymi00003
      UUSI

Siks haluunkin nuoremman miehen ☺️

• Anonyymi00009
        UUSI

Kohtaamisia puistossa.

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Kohtaamisia puistossa.

Mieluummin Puistolassa.

• Anonyymi00004
      UUSI

Sinä voit sairastua huomenna vakavasti. Itse asiassa, voit olla jo nyt sairastunut, et vaan tiedä sitä vielä. Ja sitten se papparainen hoitaa sinua. Ylimielistä kirjoittelua ja järjen köyhyyttä.

• Anonyymi00005
        UUSI

Ei ole aloittaja , varmaan tietoinen , että elämä voi päättyä myös nuorelta jos tulee yllättävä sairaukohtaus .

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Ei ole aloittaja , varmaan tietoinen , että elämä voi päättyä myös nuorelta jos tulee yllättävä sairaukohtaus .

Olen tietoinen kaikesta siitä, mitä voi yllättäen tapahtua ja vaikka ihminen olisi nuorikin. On minulla itselläkin sellainen sairaus, mikä vaikuttaa käsien toimintaa huonontavasti ja siksi en halua olla enää kenenkään kodinhoitaja ja ruoanlaittaja. Olen elämäni aikana laittanut ruokaa valtavia määriä ja siivonnut omaa kotiani, olinhan kauan kotiäitinäkin. Oma kotini on pieni ja helppohoitoinen ja ostan ruokaa osittain valmiina. Mutta en saa itseäni siihen rooliin että olisin taas se, joka on päävastuussa kaikesta! Alkaa ahdistaa, kun pelkästään ajattelen sellaista elämää! Ehkä paras vaihtoehto on jatkaa yksin olemista!

• Anonyymi00010
      UUSI

Tähän on hyvä lopettaa. Lopetus tähän paikkaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      26
      19325
    2. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      75
      6312
    3. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      28
      5946
    4. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      93
      5790
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      43
      5639
    6. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      99
      5524
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      62
      4963
    8. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
      Ikävä
      43
      4637
    9. Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?

Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on
      Suomalaiset julkkikset
      57
      3976
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      49
      3615
    Aihe