Kertokaa parhaat iskuvinkkinne

Anonyymi-ap

Mikä toimii, mitä ei kannata ainakaan tehdä tai sanoa.

Miten naisena/ miehenä haluaisit sinua lähestyttävän?

Mikä jättää arvailun varaan?

Oletteko tulleet naurunalaisiksi, kertooko ihastus lähipiirille että lähestyit?

Kiitos 😊

45

480

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kysyy esimerkiksi "mikä on tuon hatun osoite"

• Anonyymi00004

Tuo ois hauska

• Anonyymi00029

Typerämpää ja nolompaa on vaikea keksiä, mutta jos on typerys, niin sehän on hyvä, että se tulee ilmi heti.

• Anonyymi00002

Näyttää penist siskolle

• Anonyymi00005

miten vtussa sä olet tommonen

• Anonyymi00011
        Anonyymi00005 kirjoitti:

miten vtussa sä olet tommonen

Mimmone?

• Anonyymi00039
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Mimmone?

Jälkeen jäänyt

• Anonyymi00003

Toimivana keinona olen kokenut vuosikausia kestävän piirittämisen, ja kun homma ei kolahtele nuppiin toivotulla tavalla voi lähipiirilleen ym. kertoa vaikka että... Toi se vaan jaksaa roikkua mussa voi vitsi! Samaan aikaan seuraten aivan vtun kaikkea mitä tämä roikkuja tekee.

• Anonyymi00006

kerro perccreigelisi tämänpäevöne kunto

• Anonyymi00007

Iskurepliikeistä.

NIILLÄ EI OLE MERKITYSTÄ.

Jos olet pitkä ja komea mies niin tärkeintä tuolloin on vain olla itsevarma. Mitään mitä sanot ei erityisesti muuta naisen mielipidettä sinusta.

Jos olet lyhyt ja ruma mies niin on aivan sama mitä sanot.

Jos olet keskiverto mies niin todennäköisesti silloinkaan ei ole mitään väliä mitä sinä sanot vaan nainen on jo arvioinut sinut aiemmin silmäiltyään sinut. Olet jo hävinnyt pelin pitemmille ja komeimmille. Jos voit osoittaa jotenkin sosiaalista statusta niin silloin sinulla on mahdollisuuksia. Statuksen pitää olla korkeampi kuin naisella.
      Tässä tapauksessa kiinni on paljon naisen mielentilasta, suhteiluista, milloin hän on ollut tekemisissä pitkien tai komeiden miesten kanssa arvottaen sinut mahdolllisuuksien ulkopuolelle jne. Naiset eivät kuitenkaan ajattele näiden tunteiden vaihtelua vaan ajattelevat että se kertoo jostain syvemmästä tai kohtalosta. Täten et voi olla varma vaihtuuko mieli naisella vai ei.

Tiivistettynä:
      Alemman tason miehenä sinulla ei ole mahiksia teitpä mitä tahansa, ylemmän tason miehenä on aivan sama mitä teet.
      Jos olet keskitason mies niin silloin asiat riippuvat olosuhteista, nykyään ne ovat huonot koska naisilla on sormien ja yhden ruudun välityksellä mahdollisuus saada seuraa sormia napsauttaen.
      Seuralla tarkoitan seksiä koska siitähän aina on kyse.

Ei mistään keskusteluista ja vuorosanoista.

• Anonyymi00031

Itsevarmuus riittää pitkälle kaikilla muilla tasoilla paitsi baarimies-tasolla, joiden tsäänssit on aina nolla. Muilla on aina mahikset, jos käyttäytyy fiksusti = ei ole sovinisti, kiroile jutellessa tai omaa sekopään ajatuksia.

• Anonyymi00008

Olemalla mahdollisimman rento, kaverillinen ja lähestyttävä. Jos jännitän tai epäröin, pyytämällä seuraan, viereen istumaan, halaamalla kun nähdään tai erotaan, juttelemalla mukavia ja kysymällä ja kuuntelemalla.

On kertonut joo lähestymisestä ystävälleen/ystävilleen. Eihän se mukavalta tuntunut. Tuli tunne, että ei koskaan enää häntä ainakaan kannata lähestyä.

Naiselta

• Anonyymi00009

Minua estää eniten tuo miehen ystävilleen kertominen. Mies saa egonsa nousemaan muiden miesten silmissä.

Miten sait tietää että oli kertonut?

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Minua estää eniten tuo miehen ystävilleen kertominen. Mies saa egonsa nousemaan muiden miesten silmissä.

Mistä te edes puhutte?

No mitäs te epäilette että miehestä tuntuu, joka asettaa itsensä asemaan jossa häntä voidaan arvostella lähestymisestä ja kertoa olevan joku epätoivoinen.

Ja naiset ne vasta puhuvatkin ketkä lähestyvät ja ketä.

Miten se teistä tekee niin spesiaaleja että te ette kestäisi sitä?

• Anonyymi00021
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Huomasin sen hänen ystävänsä käytöksestä. Se oli täysin erilaista, kuin aiemmin kun olin hänet tavannut.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Mistä te edes puhutte?

No mitäs te epäilette että miehestä tuntuu, joka asettaa itsensä asemaan jossa häntä voidaan arvostella lähestymisestä ja kertoa olevan joku epätoivoinen.

Ja naiset ne vasta puhuvatkin ketkä lähestyvät ja ketä.

Miten se teistä tekee niin spesiaaleja että te ette kestäisi sitä?

Kyllä minä sen kestin. Kerroin vain kun aloituksessa kysyttiin oliko näin käynyt. "Ei tuntunut mukavalta" ei ole kovin voimakkaasti sanottu.

Voin vain puhua omasta puolestani. Itsellä on sen verran ikää, etten tulkitse mitään lähentymistä sellaiseksi, että siitä olisi aihetta tehdä numeroa tai kertoa erikseen kellekään. En itsekään ajattele niitä muuta kuin kaverillisina lähestymisinä. Enhän juoruile siitäkään, jos joku nainen tekee tuttavuutta tai käyttäytyy kaverillisesti. Nehän on vain positiivisia sosiaalisia tilanteita. Ei niissä ole mitään juoruiltavaa.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Kyllä minä sen kestin. Kerroin vain kun aloituksessa kysyttiin oliko näin käynyt. "Ei tuntunut mukavalta" ei ole kovin voimakkaasti sanottu.

Voin vain puhua omasta puolestani. Itsellä on sen verran ikää, etten tulkitse mitään lähentymistä sellaiseksi, että siitä olisi aihetta tehdä numeroa tai kertoa erikseen kellekään. En itsekään ajattele niitä muuta kuin kaverillisina lähestymisinä. Enhän juoruile siitäkään, jos joku nainen tekee tuttavuutta tai käyttäytyy kaverillisesti. Nehän on vain positiivisia sosiaalisia tilanteita. Ei niissä ole mitään juoruiltavaa.

Se mitä sinä ajattelet ei yleisesti ole merkitystä mitä ihmiset tekevät tai eivät tee.

En vain tajua tätä naisten "mä en tee näin joten kukaan nainen ei tee" ,mutta "yksi mies teki kerran niin joten kaikki miehet tekee niin".

Mitä järkeä tuossa sinun päättelyssä on?

• Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Se mitä sinä ajattelet ei yleisesti ole merkitystä mitä ihmiset tekevät tai eivät tee.

En vain tajua tätä naisten "mä en tee näin joten kukaan nainen ei tee" ,mutta "yksi mies teki kerran niin joten kaikki miehet tekee niin".

Mitä järkeä tuossa sinun päättelyssä on?

Niin. Sanoin juuri miten minä tein tai teen ja korostin että puhun vain omasta puolestani. Olen tietoinen kyllä siitä, että etenkin nuoremmat naiset käyttäytyvät ja ajattelevat toisin. Kuten sinäkin olet huomannut. En jatka tästä enempää. Muuta puuhaa.

• Anonyymi00012

Ehottelee siskolle

• Anonyymi00013

Minä haluaisin naisena ihan vaan, että mies antaa numeronsa. Niin ennen vanhaan tehtiin. Saa päättää soittaako vai ei jne...

• Anonyymi00014

Ehottelu siskolle eiks, kivaa

• Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Ehottelu siskolle eiks, kivaa

Pidä fantasiasi. Ajatukset ei ole kiellettyjä.

• Anonyymi00024

Naiset eivät soita miehelle.

Miehen ei pidä koskaan antaa numeroaan naiselle vaan pyytää naiselta numero.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Naiset eivät soita miehelle.

Miehen ei pidä koskaan antaa numeroaan naiselle vaan pyytää naiselta numero.

Mieluummin teen naisena soittopäätöksen kuin annan numeroni tuntemattomalle noin vain.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Mieluummin teen naisena soittopäätöksen kuin annan numeroni tuntemattomalle noin vain.

Näin voisi ajatella, mutta naiset eivät soita.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Ei ole minun kokemukseni tuo. Kyllä soittavat jos oikeasti haluavat.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Eivät soita, jos ei kiinnosta.

Ennen mies jaksoi odottaa sitä soittoa pitkäänkin. Se oli noin viikon päästä, kun soittoa vasta kuului.

Nykyään ei ole pitkäjänteisyyttää odottaa kuin päivä-pari, jos sitäkään. Hiukan lisää resilienssiä.

• Anonyymi00015

Kaappaa olkapäälle ja kantaa sivummalle 😁

• Anonyymi00018

Mene mielisairaalaan!

• Anonyymi00020
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Mene mielisairaalaan!

Sisko ku ois mu l mun a seisoo ku sellsta sisko veli fantasiaa katon

• Anonyymi00019

En osaa sanoa. Sen tiedän, että olen niin tyhmä, että en ymmärrä mitään vihjailuja. Tai ehkä kyse lähinnä siitä, että en usko sen olevan totta.
      Eli minulle pitäisi sanoa suoraan, että on kiinnostunut. Tai pyytää suoraan treffeille. Ei mitään vihjailua.
      Ja minä olen todella huono tekemään päätöksiä. Minkään asian suhteen, jos minulle antaa kaksi vaihtoehtoa mistä valita, en osaa tehdä sitä valintaa.
      Siksi olisi ihanaa, jos mies olisi suunnitellut jo valmiiksi treffit. Eikä sen tarvitse olla mitään ihmeellistä.
      Vaikka niin, että hei, lähdetkö treffeille tänään? Ajattelin jos mentäisiin vaikka laavulle makkaranpaistoon?
      Ja tämä esimerkki siksi, että ei sen tarvitse olla mitään ihmeellistä. Ei tarvitse suunnitella mitään kuumailmapallo lentoa ja kallista ravintolaa. Yms.

• Anonyymi00023

Tässä nykyajan nainen.
        Kovin itsenäistä menoa, kovat odotukset miehelle, mitä tämän tulee tehdä ja missä ja miten.

Näytätkö edes naiselta?

• Anonyymi00030

Naiset on kuin pikkulapsia, niille ilmeet ja hymyily on ihmeellisen tärkeää, ei sellainen väkinäinen narsistinen Norman Bates hymy, vaan aito ja lämmin.
      Iskurepliikit on noloja ja kertovat itsenäisen ajattelukyvyn puutteesta.

• Anonyymi00033

En koskaan ole yrittänyt iskeä ketään. Olen vain oma itseni ja se riittää jos on riittääkseen. Samanlainen järjestely on hyvä mieheltäkin.

• Anonyymi00036

Tämä on totta, menee juttelemaan ja on oma itsensä.

• Anonyymi00045
        UUSI

Herran jumala mitä sontaa.

"Samanlainen järjestely on hyvä mieheltäkin."

Tuomitset miehen sadan vuoden yksinäisyyteen kätensä kanssa.

• Anonyymi00046
        UUSI
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Herran jumala mitä sontaa.

"Samanlainen järjestely on hyvä mieheltäkin."

Tuomitset miehen sadan vuoden yksinäisyyteen kätensä kanssa.

En vielä koskaan ole rakastunut flirttailevaan mieheen, joten minuun tuo ihan omana itsenään oleminen toimii. Mutta kiitos mielipiteestäsi kuitenkin. Helpotti varmasti oloa, kun sait sen ulostettua.

• Anonyymi00035

Iskuvinkki jaa empä tie en harrasta moisia yleensä ole tavoite kai muuta sada nainen sänkyyn isku yrityksillä koittakaa pistää parastanne

• Anonyymi00037

Predator-suuta vain, kyllä se siitä lähtee ja päälle vähän tuuskutusta. Toinen ois sitten toi nälkäinen susi valehyökkäys.

• Anonyymi00038
    • Anonyymi00040

Minä toivon lähestymisiä ikäisiltäni vanhemmilta miehiltä. Kun liikun ulkona saa tulla juttelemaan!

• Anonyymi00041

Yhdeltäkään sellaiselta en odota mitään jonka nimi on tiedossa! Pysyvä lähestymiskielto on aina voimassa!

• Anonyymi00042
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Yhdeltäkään sellaiselta en odota mitään jonka nimi on tiedossa! Pysyvä lähestymiskielto on aina voimassa!

Takana ehdottomasti elämäni kamalimmat vuodet! Kaikelta siltä olisin välttynyt, jos minulta olisi kysytty minkä ikäisistä miehistä pidän! Luulitteko te projektin aloittajat tekevänne hyvää työtä, kysymättä todella keskeisessä osassa olevalta henkilöltä tuota kysymystä. Nyt ne korvaukset ja vasta sitten alan todella voida paremmin ja kun voi paremmin, jaksaa kiinnostua uusista ihmisistä ja silloin voi löytää sellaisen miehen, jonka kanssa haluaa jakaa elämänsä ihan kokonaan! Rakkaus on jotain sellaista mitä olen alkanut kaivata. Tehdä yhdessä kaikkea mukavaa ja asua yhdessä rakastamansa ihmisen kanssa! Herätä uuteen aamuun joka päivä yhdessä itselle rakkaan miehen kanssa. Samanikäisyys on välttämätöntä muutaman vuoden ikäerolla vain!

• Anonyymi00043

Muhun ei mikään iskemään tuleminen ole ikinä iskenyt. Rennosti niitä näitä juttelu mistä se lähtee.

• Anonyymi00044
      UUSI

Ei minua oikein voi mitenkään lähestyä, enkä pidä itseäni semmoisen jonka lähestyminen on toivottua. Olen tosi outo ja hiljainen. En tiedä mitä sanoisin tai mistä puhuisin. En välitä olla mitään mieltä monistakaan asioista, ja niistä joista olen, on vaikea puhua. En muutenkaan ymmärrä tätä keskustelua lähestymisestä. Minusta ainoa oikea syy lähestyä naista, on jos haluaa avioliiton tämän kanssa. Mieheltä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      720
      2790
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      347
      2437
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      26
      2222
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      38
      2204
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1798
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1332
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1329
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      67
      1200
    9. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      1180
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      6
      1153
    Aihe