projekti loppuu kokonaan. Ei ola jaksamista, eikä kiinnostusta ruveta tutustumaan enää keneenkään! Olen vain jotenkin yrittänyt roikkua mukana projektissa, mutta ei se ole tuntunut olevan ollenkaan minun näköiseeni elämään liittyvää! Ja väsyin kaikkiin esityksiin jo tähän taloon muuttaessani ja sen jälkeisten vuosien aikana väsymys projektiin on vain syventynyt! Haluan ne korvaukset ja olla loppuelämäni ajan yksin. Minulle on täysin mahdoton ajatus ruveta tutustumaan keneenkään!
Haluan että
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Harmittaa se etten saanut mieleistäni työoaikkaa, koska se on ollut ainoa asia mistä olen unelmoinut! Minkäänlaisesta suhteilusta, tai kenenkään tutustumisesta en ole haaveillut ollenkaan! Siksi olen kokenut olevani projektin ulkopuollella ja ikäänkuin sivusta seuraajana ihmettelemässä, mitä se kaikki on mitä ympärilläni tapahtuu! Ja miksi se ei lopu??
- Anonyymi00003UUSI
Olen kokenut olevani kuin ulkopuolinen tarkkailija, joka hämmästelee yhä saman asian takia jatkuvaa kummallista ja hyödytöntä esitystä! Esityksen mahdollisuus saada jotain aikaan on ollut aina nollatilanteesa ja se johtuu liittyy siihen kaikkeen mitä ensimmäisinä vuosina tapahtui, kun en ymmärtänyt mistään mitään! Siksi olisi ollut välttämätöntä kertoa mitä oli tulossa ja miksi ja jo silloin olisin halunnut niin sanoa, ettei se voisi saada koskaan mitään hyvää aikaan!
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Olen kokenut olevani kuin ulkopuolinen tarkkailija, joka hämmästelee yhä saman asian takia jatkuvaa kummallista ja hyödytöntä esitystä! Esityksen mahdollisuus saada jotain aikaan on ollut aina nollatilanteesa ja se johtuu liittyy siihen kaikkeen mitä ensimmäisinä vuosina tapahtui, kun en ymmärtänyt mistään mitään! Siksi olisi ollut välttämätöntä kertoa mitä oli tulossa ja miksi ja jo silloin olisin halunnut niin sanoa, ettei se voisi saada koskaan mitään hyvää aikaan!
Minulle ihan sama keitä siinä ollut mukana, mutta totuus on se, etten halua tutustua keneenkään! Koen elämäni muuten hyväksi, mutta ainoa mitä haluan on saada korvaukset! Koska jos projektia ei olisi koskaan aloitettu olisin pystynyt tekemään töitä, enkä olisi myynyt ensimmäistä asuntoani. Minun oli pakko päästä pois sieltä, koska en ymmäränyt mitään siitä mitä kauheaa ympärilläni tapahtui! Ja nukkumisen huonous alkoi jo silloin!Joten voi todeta, että projekti on aiheuttanut kauan monia ongelmia ja se jos mikä aiheutti stressiä ja pahaa oloa ja sairauksien puhkeamisia! Tästä olen täysin vakuuttunut!!
- Anonyymi00002UUSI
Aha spämmääjä iski taas monesko alotus tännää miten meni nuin niinko omasta mielestä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2719577- 756562
- 286216
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni986005Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv435859Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h1005738- 625163
- 434857
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on604210- 493815