Haluan että

Anonyymi-ap

projekti loppuu kokonaan. Ei ola jaksamista, eikä kiinnostusta ruveta tutustumaan enää keneenkään! Olen vain jotenkin yrittänyt roikkua mukana projektissa, mutta ei se ole tuntunut olevan ollenkaan minun näköiseeni elämään liittyvää! Ja väsyin kaikkiin esityksiin jo tähän taloon muuttaessani ja sen jälkeisten vuosien aikana väsymys projektiin on vain syventynyt! Haluan ne korvaukset ja olla loppuelämäni ajan yksin. Minulle on täysin mahdoton ajatus ruveta tutustumaan keneenkään!

4

136

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Harmittaa se etten saanut mieleistäni työoaikkaa, koska se on ollut ainoa asia mistä olen unelmoinut! Minkäänlaisesta suhteilusta, tai kenenkään tutustumisesta en ole haaveillut ollenkaan! Siksi olen kokenut olevani projektin ulkopuollella ja ikäänkuin sivusta seuraajana ihmettelemässä, mitä se kaikki on mitä ympärilläni tapahtuu! Ja miksi se ei lopu??

• Anonyymi00003

Olen kokenut olevani kuin ulkopuolinen tarkkailija, joka hämmästelee yhä saman asian takia jatkuvaa kummallista ja hyödytöntä esitystä! Esityksen mahdollisuus saada jotain aikaan on ollut aina nollatilanteesa ja se johtuu liittyy siihen kaikkeen mitä ensimmäisinä vuosina tapahtui, kun en ymmärtänyt mistään mitään! Siksi olisi ollut välttämätöntä kertoa mitä oli tulossa ja miksi ja jo silloin olisin halunnut niin sanoa, ettei se voisi saada koskaan mitään hyvää aikaan!

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Olen kokenut olevani kuin ulkopuolinen tarkkailija, joka hämmästelee yhä saman asian takia jatkuvaa kummallista ja hyödytöntä esitystä! Esityksen mahdollisuus saada jotain aikaan on ollut aina nollatilanteesa ja se johtuu liittyy siihen kaikkeen mitä ensimmäisinä vuosina tapahtui, kun en ymmärtänyt mistään mitään! Siksi olisi ollut välttämätöntä kertoa mitä oli tulossa ja miksi ja jo silloin olisin halunnut niin sanoa, ettei se voisi saada koskaan mitään hyvää aikaan!

Minulle ihan sama keitä siinä ollut mukana, mutta totuus on se, etten halua tutustua keneenkään! Koen elämäni muuten hyväksi, mutta ainoa mitä haluan on saada korvaukset! Koska jos projektia ei olisi koskaan aloitettu olisin pystynyt tekemään töitä, enkä olisi myynyt ensimmäistä asuntoani. Minun oli pakko päästä pois sieltä, koska en ymmäränyt mitään siitä mitä kauheaa ympärilläni tapahtui! Ja nukkumisen huonous alkoi jo silloin!Joten voi todeta, että projekti on aiheuttanut kauan monia ongelmia ja se jos mikä aiheutti stressiä ja pahaa oloa ja sairauksien puhkeamisia! Tästä olen täysin vakuuttunut!!

• Anonyymi00002

Aha spämmääjä iski taas monesko alotus tännää miten meni nuin niinko omasta mielestä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?

Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.
      Maailman menoa
      175
      1352
    2. Mikä on sun ja kaivattusi nimen viimeinen kirjain?

Välillä näin päin...
      Ikävä
      88
      1204
    3. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      206
      1110
    4. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      68
      942
    5. Mikä on kaivattusi

Nimi väärinpäin🤔🙃
      Ikävä
      59
      711
    6. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      52
      573
    7. Mikä kaivatussasi

on niin erityistä?
      Ikävä
      32
      568
    8. Muiden vaikutus

Oletko antanut muiden vaikuttaa mielipiteisiisi, tunteisiini tai valintoihisi suhteessa kaivattuusi?
      Ikävä
      80
      526
    9. Miten J sitten tehdään se?

Varaanko kumin?
      Ikävä
      45
      497
    10. No tavallaan seuraava kohtaaminen on käänteentekevä

Koska sanon sulle että rakastan sua. On aika. Pösilö.
      Ikävä
      29
      494
    Aihe