Löydät pian jonkun niin että unohdat minut täysin kokonaan
Toivon että
14
285
Vastaukset
- Anonyymi00003
Otin tänään yhteyttä irl erääseen nuorempaan lähinnä vaan sen takia, koska piti vähän selvittää yksi keskeneräinen asia hänen kanssaan. Eli hän sanoi juu aiemmin puhelimessa, kun puhelun päätteeksi kysyin, että voidaanko jatkaa tmän jälkeen vielä. Ilmeisesti takki oli kääntynytkin sitten, kun ei halunnut enää jostain syystä, jota ei edes vaivautunut perustelemaan niin olla enää yhteydessä. Ongelma ei ole unohtamisessa vaan siinä, että joskus täytyy ottaa asioista selvää ja tässä tapauksessa voiko häneen luottaa ja nähtävästi sitten ei voinut. Nyt sitten pääsee elämässä paremmin eteenpäin. m->n
- Anonyymi00006
Hyvä. Joku soittaa ja puhuu ajatuksensa suoraan.
- Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
Hyvä. Joku soittaa ja puhuu ajatuksensa suoraan.
Niin jos olisi vastannut eikä hylännyt puhelua ja laittanut estoon niin sen takia täällä sitten.
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Niin jos olisi vastannut eikä hylännyt puhelua ja laittanut estoon niin sen takia täällä sitten.
Lisään tähän vielä, että täällä mahdollisesti väijyy se mieheksiluulija, joka pyrkii ehkä ajamaan täältä pois tuonne irl puolelle ja siellä, kun joutuu ns. törmäämään epäluottamukseen ja valehteluun niin vaihtoehdoksi jää vaihteeksi sitten taas tämä paikka.
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Niin ensin puhuit tänään hänelle ja sitten hän esti?
No se kertoo ettei hän ole kiinnostunut sinusta. Älä ota sitä estoa henkilökohtaisesti, vaikka ky*piihän se aina.
Itse olen joutunut sanomaan "juu..." niihin kiinnostaisko viel pitää yhteyttä kommentteihin, koska jotkut äijät vaan sekoo täysin tai muuten vaan pettyvät liikaa jos heille sanoo suoraan että en ole kiinnostunut. Pitäis olla vähän topakampi. Se tuntuu kyllä aina hyvältä kun joku sanoo, et on kiinnostunut sinusta, mutta itse joudun useinkin estämään miehiä kun ei itseä kiinnosta ja vaikka sen sanoo swlvällä suomen kielellä, niin usein pommitus viestein jatkuu tai haukutaan hu*raksi jos ei ole jostain miehestä kiinnostunut romanttisessa mielessä.
Ota mies aikasi ja uutta matoa koukkuun, ei merestä kalat lopu, eikä se järvikään soutamalla kulu. :)
Akuuttiin yksinäisyyteen ehdota jonkun hyvän ystävän kanssa illlanviettoa esim. oluen kera tai jos kaipaat naisen lämpöä, niin kaivat vähän kuvetta ja löydät osaavaa, kaunista ja erilaista seuraa viikonloppuusi, mutta älä niihin tyttöihin ihastu, se on rasittavaa kun itsekin harjoitan ko. taiteen muotoa, koska tykkään niiiiiiin seksistä, mutta olen kiinnostunut romanttisesti vain yhdestä miehestä ja näin tulee olemaan aina. Ja häntäpä en saakaan miehekseni ikinä! Mutta on viihdetaiteilukin kivaa, saisi vaan enemmän olla kunnon mieskohtaamisia, mutta tämä on pieni paikkakunta, jne.
S-nainen - Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Niin ensin puhuit tänään hänelle ja sitten hän esti?
No se kertoo ettei hän ole kiinnostunut sinusta. Älä ota sitä estoa henkilökohtaisesti, vaikka ky*piihän se aina.
Itse olen joutunut sanomaan "juu..." niihin kiinnostaisko viel pitää yhteyttä kommentteihin, koska jotkut äijät vaan sekoo täysin tai muuten vaan pettyvät liikaa jos heille sanoo suoraan että en ole kiinnostunut. Pitäis olla vähän topakampi. Se tuntuu kyllä aina hyvältä kun joku sanoo, et on kiinnostunut sinusta, mutta itse joudun useinkin estämään miehiä kun ei itseä kiinnosta ja vaikka sen sanoo swlvällä suomen kielellä, niin usein pommitus viestein jatkuu tai haukutaan hu*raksi jos ei ole jostain miehestä kiinnostunut romanttisessa mielessä.
Ota mies aikasi ja uutta matoa koukkuun, ei merestä kalat lopu, eikä se järvikään soutamalla kulu. :)
Akuuttiin yksinäisyyteen ehdota jonkun hyvän ystävän kanssa illlanviettoa esim. oluen kera tai jos kaipaat naisen lämpöä, niin kaivat vähän kuvetta ja löydät osaavaa, kaunista ja erilaista seuraa viikonloppuusi, mutta älä niihin tyttöihin ihastu, se on rasittavaa kun itsekin harjoitan ko. taiteen muotoa, koska tykkään niiiiiiin seksistä, mutta olen kiinnostunut romanttisesti vain yhdestä miehestä ja näin tulee olemaan aina. Ja häntäpä en saakaan miehekseni ikinä! Mutta on viihdetaiteilukin kivaa, saisi vaan enemmän olla kunnon mieskohtaamisia, mutta tämä on pieni paikkakunta, jne.
S-nainenHei, mä en todellakaan sekoisi tai alkaisi haukkumaan, vaikka hän ei olisi sanonut juu jatkamiselle. Enemmän mä inhoan valehtelua, joten mielummin se karu totuus, kuin valkoinen valhe. Paljon onnea vaan hänen mahdolliselle miehelleen, joka tuollaista joutuu sietämään ja kestämään, koska sitä onnea tulee kyllä ja paljon tarvitsemaan hänen kanssaan.
- Anonyymi00004
Evvk
- Anonyymi00005
Miksi toivot sellaista?
- Anonyymi00009
Koska olet pah ja pelottava
- Anonyymi00007
Etpäs toivo!
- Anonyymi00008
Toivon
- Anonyymi00011
Sitä mäkin toivon S-mies jos näet kerta mahdottomalta sen että oltais rakastavaiset oikees elämäs. Haasteitahan on ja pitääkin olla kultaseni, mutta jos puhuttais, niin meil ois avaimet silloin käsissämme kaikkiin niihin lukkoihin! :)
S-nainen- Anonyymi00017
Taidat olla se trans nainen. Sinänsä inhottavaa että omit kirjaimia.
- Anonyymi00014
Kuka kenet
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1417211Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1265015L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa694432TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a153513Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242321Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3151850Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241746Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o91629- 671505
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581458