Kehtaakin lotostaa ja vielä huimajuoma pullo pöydällä.
Ei ole osannut elää rauhassa edes kotikyläläisten kanssa.
https://youtu.be/nhc3D6wkZwE?si=2UNigozGb0BPcfIl
Rauhan mies
10
161
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tuolle lotostajalle pystyy antamaan vain alapeukun ja kiertämään "yhteistyökumppanit" kaukaa.
- Anonyymi00003
Metsäman on itse ollut ajamassa järjettömällä sinne tänne hyppivällä tajunnanvirrallaan seuraajansa hulluuden partaalle.
Samaa alhaista monologia jauhaa saunaillasta toiseen kuin aivonsa ryypännyt juoppo.
Kello käy, suu jauhaa ja silmät muljuaa mutta mikään ei muutu, ainoastaan kuulijan ahdistus ja raivo saman p'skan loputtomasta jauhamisesta kasvaa. - Anonyymi00004
Ponsse laajentaa,kröhöm.
- Anonyymi00005
Kun kuuntele metsämanin paatosta ja lukee tämän Iltasanomien uutisen niin miten metsäman ratkaisi ongelmat kiusaajien kanssa:
"Iranilaiset juhlivat Khamenein kuolemaa, koska tämä oli maan hirmuhallinnon ylin johtaja. Lukuisat iranilaiset ovat koko alkuvuoden osoittaneet mieltään Khameneita ja tämän hallintoa vastaan.
Khamenein hallinto on tukahduttanut protestit väkivaltaisesti ja tappanut omia kansalaisiaan. Yhdysvalloissa toimivan Human Rights Activists News Agency -järjestön mukaan hallinto on tappanut viimeisimmissä protesteissa ainakin yli 7 000 ihmistä." - Anonyymi00006
"Eilienit (näyttää käsillään miten eilienit lentää) jos tulloo satojen tuhansien kilometrien piästä niin ee ne kuole meejän nallipyssyillä kun niillä on erlaeset vehkeet".
??????? - Anonyymi00007
Mielipide lainattu netistä:
"Se että eksyy reaalimaailmasta vähän tai sitten enemmänkin johtuu ihan näistä ufopapeista, youtuubiin laitetusta moskasta ja kaiken maailman x-fileshömpästä, nämähän vaikuttaa sellaisten mieliin jotka ovat mieleltään manipuloinille herkkiä.
Harhat alieneiden vierailuista häviää kyllä kunhan aluksi sisäistää edes vähän tuon ympäröivän avaruuden mittakaavaa."
Vai johtuuko alienien lentely nupissa vääristä napeista kupissa, eikä netissä lentelevistä ufopapeista? - Anonyymi00008
Meillä on Suomessa vallitsee ennen näkemättömän vaurauden rinnalla ääretön köyhyys, kun köyhillä ihmisillä ei ole varaa lämmittää asuntojaan niin sähköyhtiöt kehottavat turvautumaan sosiaalitoimiston apuun?
Miksi sähköyhtiöt eivät itse hae apua ahdinkoonsa sossusta? - Anonyymi00009
Mistä se hillo metsämanin kukkaroon tulee?
- Anonyymi00010
Voi v'ttu kuinka se on mielipiteet itsestään tarkkaan lukenut:
"Nykyään immeinen aatteloo vuoan ihteesä, ee muita".
Eikö me muut olla laiskoja spurguja joita ahkera metsäman maksamillaan kovilla veroilla elättää?
Eli metsäman ei ole itsekäs ja ahne vaan meitä ruokkiva äiti. - Anonyymi00011
Ja mikä tuon videotarinan lopputulos oli?
Sota on hyvä, koska se puhdistaa hetkeksi maailmasta ahneuden ja itsekyyden.
Meistä kaikista tulee tasavertaisia lentopommin alla, Mannilankin pirtti kylmenee.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m664065Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o903491Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363229- 502705
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182229Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest221902- 291783
- 201414
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?321406UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami121400