Olisi mahdottoman mukava

Anonyymi-ap

sillain tosi intohimoisesti köyriä kanssasi.
Päästettäisi kaikki näiden monen vuoden patoutumat ja estot pois.
Tähän asti on vaan kylmän viileästi kohdattu, kuin ei muka oltaiskaan yhtään kuumia.

9

738

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Näistä tällaisista aloituksesta jonkun pitää ottaa vastuu. Onko se kirjoittaja? No ei nähtävästi. Onko se lukija? Kyllä on, lukijalla on vastuu miten lukemaansa suhtautuu.

    • Anonyymi00002

      Ei pysty, piereskelet liikaa..

    • Anonyymi00003

      Toteutukoon sinun toiveesi joskus.

    • Anonyymi00004

      Joo 🥵

    • Anonyymi00005

      Minkä ikäinen olet?

    • Anonyymi00006

      Lukijana ja mahdollisesti uhrina, täysin vieraana ihmisenä vastaan sinulle vielä tähän.
      En auttaakseni, koska olen huomannut jotain hyvin tärkeää.
      Sinua en itse auttamaan pysty, koska minulla ei ole tähän minkäänlaisia kykyjä.
      Mitä minuun itseeni tulee niin. Minulla ei ole mitään patoumia tai estoja mihinkään asiaan. Koska en ole arka ihminen missään asioissa.
      Mutta pyydän sinua jättämään rauhaan sinulle vieraat ihmiset ja etenkin jos tarkoitat nämä monet kirjoitukset juuri minulle naiselle.
      Olet kuka olet, riippumatta siitä kuka olet.
      Minä henkilökohtaisesti en ole kiinnostunut sinusta, enkä tule kiinnostumaankaan sinusta koskaan millään osa alueella.
      En yksinkertaisesti pidä sinun tyylistäsi ja kaikesta mitä kirjoittelet täällä palstalla anonyymiä nimimerkkiä käyttäen tai juurikin tuota -ap
      Sillä ei ole väliä tässä vaikka uskoisin tietäväni, että kuka sinä olet!
      Sillä minä en ole ollut täällä palstalla syystä, että olisin täällä kiintymyksestä tai rakkaudesta johonkin ihmiseen.
      Minä en kiinny tai rakastu yhtään kehenkään palstan kautta!
      Ja palsta ei ole minulle millään tavalla tärkeä asia enkä ole riippuvainen siitä mitenkään.
      Minua ei myöskään pakoteta eikä painosteta mihinkään sellaiseen mitä oikeasti en halua omaan henkilökohtaiseen elämääni ottaa.
      Minä tiedän olen aina tiennyt, mitä haluan varsinkin näin keski-iän ylittäneenä naisena.
      Selvennän vielä. Ei tarvetta minkäänlaiseen sitoumukseen koska itse päätän kenestä pidän vai pidänkö kenestäkään täällä.
      Ja sinua -ap en osaa auttaa.
      Koska en itse ole läheisriippuvainen, vähäpuheinen tai ihminen kuka ei saa sanoja sanottua tai itseään ilmaistua, pakkomielteinen ihminen.
      Eikä minua kiinnosta seksi eikä mikään yhteydenpito sinun kanssasi.
      En ole myöskään rikollinen ihminen ja sellaista minusta ei saa kukaan!
      Terveisin. Uhri ja kiusattuna täällä koen olevani!

      • Anonyymi00009

        Keski-iän ylittäneet naiset usein ottavat uhriutumisen keinokseen käsitellä sitä että ovat asettaneet nuoruudessa itsensä liian korkealle jalustalle miesten yläpuolelle. Keski-iän ylittäessä, sieltä on vaikea laskeutua, joten on turvallisempaa alkaa vaan miestenvihaajaksi ja uhriutua.


    • Anonyymi00007

      Oletko päässyt vielä kourimisvaiheeseen?

    • Anonyymi00008

      siitä voisi tulla mielenkiintoista hänen kanssaan. olen todella intohimoinen silloin jos se on mun mielestä ok.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe