Etkö ihan oikeasti keksi muuta tekemistä??
Vieläkö sä olet täällä?
35
303
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mites sä?
- Anonyymi00002
Sininen sunnuntai...
- Anonyymi00006
Anonyymi00002 kirjoitti:
Sininen sunnuntai...
Sitä jumpsuittia et pue enää ikinä
- Anonyymi00019
Anonyymi00006 kirjoitti:
Sitä jumpsuittia et pue enää ikinä
Ei se pääse takas osastolle ilmanka. Kuulemma.
- Anonyymi00022
Anonyymi00002 kirjoitti:
Sininen sunnuntai...
Kunpa vaan voisikin.....
-joku toinen - Anonyymi00023
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ei se pääse takas osastolle ilmanka. Kuulemma.
Minä tarkoitin sinua, että et palaa ikinä enää rivistöön ja sehän ei ole minun päätös se, entinen ratinkääntäjä siellä se vasta impulssikontrollia tarvittais. Kuulemma
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Minä tarkoitin sinua, että et palaa ikinä enää rivistöön ja sehän ei ole minun päätös se, entinen ratinkääntäjä siellä se vasta impulssikontrollia tarvittais. Kuulemma
Lähde: vuosien tirkistely ja rivien väleistä lukeminen @suomi24n palsta
- Anonyymi00003
En ole,on muuta seuraa ja tekemistä
- Anonyymi00004
Ei sul oo ketään..
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei sul oo ketään..
Tarkoitatko sitä, ettei tällä sinun pakkomielteen kohteella ole yhtä hienoja ihmisiä kuin sinä ympärillään tai edes taivaan isää tukenaan- eli kuinka pitkälle mennään? T naiselta
- Anonyymi00007
Vieläkö sä vainoot sen porukkas kanssa
- Anonyymi00008
Sul on aika tylsä elämä!!!!
- Anonyymi00009
Näköjään sä et keksi muuta tekemistä.
- Anonyymi00010
Kalenteri on täynnä.
- Anonyymi00015
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kalenteri on täynnä.
Kalenteri täynnä vainoomista yep yep
- Anonyymi00018
Anonyymi00015 kirjoitti:
Kalenteri täynnä vainoomista yep yep
Sen pitää loppua ja korvaukset maksuun välittömästi!
- Anonyymi00029
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kalenteri on täynnä.
Silti olet täällä.
- Anonyymi00011
Nözzö
- Anonyymi00012
Samaa voisin kysyä sinulta? :D
- Anonyymi00013
Ei minulta tuo Sininen...mutta Hyvää sunnuntaita täältäkin...
- Anonyymi00032
Hyvää sunnuntaita myös sulle ☺️ Sivusta
- Anonyymi00014
Ei. Sunnuntai on minulle lepopäivä.
- Anonyymi00016
Ei hitto. Tän mä selvitän kyllä. Tässä kohtaa tulee mun raja täyteen. Jos vain satut olemaan eräs tai hänen läheinen, niin kuuluupi vähän pidempäänkin kellot soivan tästä. Mieti nyt. Ensin houkuttelee tänne, pitää vuosia täällä ja sit alkaa kysellä, vieläkö sä oot täällä.
- Anonyymi00017
Kyllä "teillä" viiraa pahasti yläkerrassa. Oikein pahaa tekee puolestanne.
- Anonyymi00021
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kyllä "teillä" viiraa pahasti yläkerrassa. Oikein pahaa tekee puolestanne.
Ihanpa totta tuo on.
- Anonyymi00020
Mieheni taas niissä FBLÄISTEN VAINOHARHAISTEN KUNNIALLISTEN ELÄMÄSSÄ TÄÄLLÄ SKITSOILEE!
Minä sanoin sinulle, että : Sinusta tulee KUNNIATON PASKA ELI MIEHENI!
Olisin sentään suostunut siihen, että saat määrätä, mutta jos näin HARHOISSA JUURI ELÄT, että kuvittelet minun olevan netissä vaikka olen kotona niin MEIDÄN KAKSOSTEN SYNTYMISELLE LÖYTYI SYY JA EI EDES MINUN DIAGNOOSIT SEKÄ IKÄ OLE MIKÄÄN ESTE!
Tyllerö ja Mössykkä kyllä opettaa isälleen äitinsä kanssa, että EI TELEVIOSSA NÄKYVÄT IHMISET ASU TELEVISIOSSA VAIKKA MONET NIINKIN LUULEE!
Minun lapset alko huutamaan minulle aikoinaan, kun minä testasin, että ymmärtääkö he sen, että televiossa näkyvän ohjelman henkilöt ja hahmot ovat vain kuvassa näkyviä hahmoja jotka EIVÄT ASU TELEVISIOSSA.
Ei ollut muuta tekemistä joten minä muka yritin ottaa sitä tyyppiä kiinni ja lapset jäi katsomaan minua. Minä käänsin television ja sanoin heille, että : Mihin se oikein meni.
Minä muka hain sitä sieltä television takaa niin nuorempi poikani joka oli 3-4vuotias sano minulle, että : Äiti oot tyhmä ja ei niitä voi sieltä telekkarista ottaa!
Hän myös osasi sanoa, että televisio voi mennä rikki jos sitä kääntelee tason päällä ja katsoo mitä siellä takana on.
Ei meillä ole koskaan tarvittu kotivakuutusta joka korvaa rikkoutuneet tavarat. Minusta vakuutukset oli turhia, koska lapsi ymmärsi sen, että televisio voi mennä rikki.
Vakuutus tarkastajan tehtävä on kysyä myös lapselta, että : Miten sinä rikoit tämän television/ tietokoneen?
Minäkin tiedän tapauksia joissa 3-4 vuotias lapsi on pudottanut television lattialle ja he ovat saaneet uuden vakuutus yhtiön kautta korvauksena. Tuossahan lapsen huoltaja asettanut lapsensa hengenvaaraan, koska se televisio olis voinut pudota lapsen päälle ja häneltä olis lähtenyt henki.
Toinen saman ikäinen lapsi oli ollut kannettevalla tietokoneella pelaamassa peliä ja hänellä maitoa kaatunut siihen läppärin päälle. Vakuutuksen kautta he saivat uuden, mutta huoltajat asettivat lapsen tuossakin hengenvaaraan, koska lapsi olis voinut saada sähkö iskun ja kuolla siihen.
Kyllä minulla on paljon muutakin tekemistä, mutta VARO NIITÄ SÄHKÖJOHTOJA JA SITÄ, ETTÄ JÄÄ NÄPPÄIMEN ALLE ❤️💩- Anonyymi00027
Toivottavasti joku vm.-71 ei saa kaksosia
tai edes yhtä vauvaa enää.
Kotivakuutuksessa, siis laajassa sellaisessa,
on sellainen kiva jutska kuin oikeusturva. - Anonyymi00034
Anonyymi00027 kirjoitti:
Toivottavasti joku vm.-71 ei saa kaksosia
tai edes yhtä vauvaa enää.
Kotivakuutuksessa, siis laajassa sellaisessa,
on sellainen kiva jutska kuin oikeusturva.Ei sen ikäiset voi saadakaan. 10v pois tuosta niin voi vielä saada. Sulle toisten tekemiset ei silti kuulu. Sivusta tämä
- Anonyymi00025
Oletkohan jälleen kerran tunnistellut omiasi?
Että kyllähän ei ole muuta kuin palsta?
(en yrittänyt edes tunnistella kunhan vastasin)- Anonyymi00026
Himputin ennakoiva piip..
Siis korjaus, kellähän.......... 😠
- Anonyymi00028
Jotkut asiat vaatii pitkää pälyilyä.
- Anonyymi00030
Ja toisen pilkkaaminenko on sitten järkevää? Itse olet ilmeisesti täällä 24/7. Hanki elämä!
- Anonyymi00031
Noni järjen jättiläiset huomio!
AP tekstissä ei ole mitää tunnistetta kennelle
aloitus on eli se tulee ohittaa lukematta!
Ei edes sitä et oliko miehelle vai naiselle! - Anonyymi00033
Vessaan pitäis vähän pientä pintaremottia tehdä. Mut en jaksa.
- Anonyymi00035UUSI
no mä en ainakaan ventovieraille ala dösärille juttelemaan sitä ja tätä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7203030Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622722Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o562506Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä312447Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581998Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181529Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121522- 751470
- 491469
- 571409