seitsemänkymppinen? Mitä se aktiivisuus tässä iässä yleensä tarkoittaa?
Oletko aktiivinen
17
197
Vastaukset
- Anonyymi00001
Olen, onko aloittaja?
- Anonyymi00006
Sitä just kysyin, että mitä se aktiivisuus tarkoittaa tämän ikäisenä.
- Anonyymi00002
Omasta mielestäni riittävän aktiivinen, terveysintoilijoiden mielestä en.
- Anonyymi00003
Sen verran olen "aktiivinen" kuin kunto kestää eli en paljon.
Onneksi ei tarvitse enää olla enää aktiivinen ja "osallistuva",
kun 47 vuotta joutui olemaan.
Piti aktiivisesti pompata sängystä ylös joka aamu ja lähteä "sorvin ääreen".
Kyllä riitti kiitti.
Nyt vain "leppostelen" ja teen mitä huvittaa. - Anonyymi00004
LOMA Risto Jarvan ELOKUVA taas 13.15 tänään, Teemalla.
- Anonyymi00005
Kerran naurettua ei toista kertaa jaksa aktivoitua katsomaan.
Ei se niin hyvä elokuva ole.
- Anonyymi00007
Kai se aktiivisuus tarkoittaa samaa olipa minkä ikäinen tahansa. Että ylipäätään on kiinnostunut asioista ja ottaa osaa eli osallistuu.
Koen olevani aktiivinen, olen mukana Marttojen toiminnassa, joka on muutakin kuin käsitöitä tai ruuanlaittoa, ulkoilen paljon, tapaan ystäviäni, käyn elokuvissa ja teatterissa. - Anonyymi00008
Just noin ja avaan noita asioita joista on kiinnostunut. On odottamassa teatteri-ilta, käyn ilmaisjumpissa, uimahallissa ja lauluhetkissä. Täytän ristikoita. Käyn maailmanparannus-keskusteluja kauppakeskuksen kahviossa. Teen kotiruokaa itse. Pidän yhteyttä sukulaisiin ja on pari ystäväntapaistakin. Olen tunnin päivässä tässä koneella teidän kanssanne. Luen kirjastossa lehtiä.
Jos tämä näyttää paljolta niin ei ole, lötkötän sohvalla välillä ja katson töllöstä rikossarjoja. On joskus päivä jolloin en juurikaan pane rikkaa ristiin, petikin petaamatta ja tiskipöydällä päivän mittaan kertyneet astia, eivätkä ne haittaa yhtään. - Anonyymi00009
En käy eläkeläis- enkä Marttakerhoissa. Aktiivisuuteni suuntautuu ihan
muualle. Olen henkisesti aktiivinen ja vireä, ajankohtaisten asioitten
tasalla laajalla rintamalla.- Anonyymi00010
On tärkeätä et tekee sitä mistä tykkää, eikä väkisin ja stressaten jotain muuta.
- Anonyymi00012
Nykyisin Marttatoiminta on aivan jotain muuta kuin vuosia sitten. Ainakin meidän yhdistyksessä. TOki meillä on kässä- ja ruuanlaittoporukat mutta muutoin käymme porukalla mm. nykytanssissa, teatterissa, syömässä, lenkkeilemässä jne. Eli henkinen vireys pysyy kunnossa myös tämän avulla.
- Anonyymi00011
Olen just sopivan aktiivinen. Se on sitä, että nukun,kuntoilen ,syön ja nautin elämästä riittävästi. Olen utelias , luen , kuntelen kaikkea riittävästi.
Olen riittävä onnellinen. - Anonyymi00013
Kai joku pitää itseään hyvinkin aktiivisena, kun joka päivä täyttää palstaa propagandalla hallitusta vastaan? Siihen ei järkeä tosin tarvita juurikaan.
- Anonyymi00014
Olen aktiivinen, nousen joka aamu sängystä.
- Anonyymi00015
En tiedä yleisyydestä mutta minulle se merkitsi tehostettua kunnosta ja terveydestä huolehtimista. Tosin olin aloittanut sen jo hieman alle 6- kymppisenä.
Sosiaalinen ympäristö oli osa siitä.
Yhdessä mielessä tuli hiipumisen kääntöpiste vastaan 75-vuotisena.
79v jälkeen alkoi romahdus. Täystuho tuli 8-kymppisenä. - Anonyymi00016
Aktiiviranneketta, joka kertoo pitää vaihtaa vaippa ?
- Anonyymi00018
Olen sen ikäinen, että pian siirryn 80+ ikäisiin.
Teen kotiaskareet, siis siivoukset, ruuan laiton ja pyykinpesun.
Käyn joka päivä kävelemässä ja kerran viikossa jumpassa.
Siinäpä ne tärkeimmät.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää362141Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten591955Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211900HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363771612Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1031611Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241444Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821072Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53947- 73875
- 27869